1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu
Naposledy editováno 07.08.2011 13:17:28
1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu
Kazdopadne chci slyset co nejvic zkušeností od Vás
1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu
chora píše: kadeloid> to je pekne dat tam mekky ale kdyz se podivu na zbozi napr. k Brumlovi tak na dve-pade ma jenom ty titanove - coz bych ani nechtel kvuli tomu jaka je to pálka...
Ty jsi vůllll . Není venty l (tvrdý) jako venti l (měkký). Proto jsem dal na konec i toho smajlíka .
Jinak je mi úpně jedno, co tam dáš, protože až vyřešíš ventily, tak ti třeba prasne vačka, rozvoďák, padne převodovka, ..... protože i to se u jetých (zvlášť ostře jetých) motorek stává. Nebo se posere něco jinýho. Ptáš se tu jako jelito. Jdi na offmoto nebo si zavolej/písni do nějakýho dobrýho servisu , kde se zabývají MX a materiál si tam klidně kup. Tady jsme to vesměs samý voli jako ty .
1 reakcí na tento příspěvek YZ 250F - 07 - 08 Padani ventylu
Je mne jasne ze na dva pade se jede docela naplno a motor dostava zabrat ale jde mi fakt o to, aby tam nebyla konstrukcni chyba (ale to uz se zas opakuju....)
Bavil jsem se o tom uz i s clovekem z yamahy ale proste chci slyset co nejvic nazoru a hlavne pokud mozno zkusenosti lidi kteri ty motorky maji mely atp.
chora píše: ...Bavil jsem se o tom uz i s clovekem z yamahy ale proste chci slyset co nejvic nazoru a hlavne pokud mozno zkusenosti lidi kteri ty motorky maji mely atp.
Jsem rád, že ses nenaštval.
Tvoje obavy chápu, taky jsem zjišťoval, než jsem koupil Kawu, co se pořád někomu sere .
Koupím hlavu na KLX - je snad nejčastější inzerát .
Prostě každá motorka má svoje, ale žádná nevydrží věčně. Pokud by nějaký stroj vykazoval konstrukční vady, jakože se to stává, tak by o tom ten tvůj člověk od Yamahy měl něco vědět.
Pokud o nějaký vadě výrobce ví, okamžitě se to zpracovává a posílají se servisní informace do autorizovaných servisů, aby se zjednala náprava nebo jak zákazníkovi vysvětlit, že to není výrobní vada i když to tak je .
Tyhle nápravný opatření fungují velice rychle, takže pokud by ventily padaly z důvodů výrobní vady, svolávali by se třeba majitelé postižených strojů do servisu a tam se opravily.
Jsou to interní informace, který by se neměly dostávat ven, ale protože to ví víc lidí vč. mechaniků, nedá se to utajit.
Na offmoto se myslím dovíš víc než tady.