http://www.motoblog....vata-in-pista-a-sugo
2008 reakcí na tento příspěvek R6 2008
Víťa se nám právě vrátil z japonského okruhu Sugo, kde se byl projet na nové Yamaze R6. Byl z toho všeho hrozně nabitej, takže tady je pár prvních postřehů, který mi stačil u piva sdělit. A musím říct, že mi je fakt líto, že jsme nemohl jet já, protože jsem si jako velkej vocas těsně před odletem na krosce zprasil rameno... ;-(
- motor je o hodně dál než na stávajícím modelu. Konečně má hladkej průběh bez kopanců
- je hodně stabilní na zadním, hlavně kvůli plynulý křivce krouťáku
- na 13 000 rpm se naplno otevřou sací hrdla a motorka neskutečně zachroptí
- podvozek má čistě závodní geometrii, ale motorka prý není nervózní
- brzdy jsou naprosto dostačující, stejně jako na stávajícím modelu
- je to malá potvora, tat tak se na ni vešel
- v poslední jízdě se honil s nějakým Španělem a ten to v posledním kole rozstřelil... :(((
Víc z nás už nedostanete, budete si muset počkat na nové číslo. Každopádně byl náš testrider hodně nadšenej, protože se podle jeho slov jedná o neskutečněj krok dopředu.
Carlos
Prevzato z www.motohouse.cz :)
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
už se nemůžu dočkat až bude v garáži :lol: jak vidím, jak lítá ten otáčkoměr :thmubup:
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2008
Že by ta kupní síla v Rakousku byla o tolik větší než u nás?To se mně taky moc nezdá,páč po rakousku se(služebně)toulám často a když sleduju ten jejich motopark tak se mně zdá,že tady jezdíme na mladších,hezčích a kvalitnějších mašinkách *yes* *yes* *yes*
Takže jsem zvědavej,jestli ten pohár udělají a když jo tak se na ty08 schválně pojedu kuknout :cool: :) :cool:
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R6 2008
ono za ty prachy máš nejen naladěnou a servisovanou motorku jako: komplet výfuk Sebring+ tlumič řízení Ohlins,panceře,stuapačky,pěna do nádrže, rychlo uzávěr nádrže. lamináty atd. odhaduji na min. 70t ...
... v ceně je pojistění na poškození rámu, vidlic a motoru, takže při nějakém problému či havarii, vyfasuješ tyto věci zase nové !!
Pokud budeš pravidelně měnit i olej a filtr před závodem, máš na motor celou sezonu záruku ..
Dále pneu za super peníze, stojany na moto, oblečení jako bundy,trička ,košile,čepice, volné ježdění na všech okruhách... výhodný leasing, prostě je toho hodně .
Já bych do toho šel okamžitě ...
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
Jak dvoudenní, jako NE-PO ?? To je blbost, protože víkendy má vždycky nějaká agentura celé i s nedělí , takže to budou jako dva dny v týdnu??
No tak to bude asi problém ..., chci jet i volnou a ta je taky v týdnu , navíc to bude za dva dny pálka jak prase ...
No popřemýšlím jestli se toho vůbec zůčastním ... :(
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
Navíc typuju cenu těchto dvoudenních závodů na min. 15-17t na tým ... což je masakr.
Jsi pro abych spustil nějakou debatu o tomnhle ne CEC foru?
Třeba Ondra něco nastíní ...
1 reakcí na tento příspěvek R6 2008
Jinak pokud odstoupíte i free moto team tak budem mít s Tomem docela jasnej titul :thmubup: