Uzavřeno 16.01.2013 v 14:42 uživatelem bledemon
1 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Anti píše: Tohle jsou ale odpovědí k hovnu.Co takhle to to trochu rozvést?Taky jsem četl,že cukají na jednu stranu,proč?Klika je v rámu mimo osu?
premejslej poradim ti, taha to tim smerem kde se klika otaci
a jinam je to desne sexy, pozoroval jsem to na medvedovo guzzine
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
1 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Když u Guzzi na neutrál cvrknu plynem, tak se pohne do strany..
Pro lepší predstavu bych to přirovnal k vrtačce > když jí zapneš, tak se roztočí motor a tím tělem vrtačky to taky pohne..
Guzzi a bawo je na tom stejně..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
dva_hrnce píše: Bawo a Guzzi je to samé pokud zanedbáš úhel válců.. Ale jak uz tu bylo napsáno, je to kvuli uložení motoru a klopnému momentu (nebo jak se tomu nadává)
Když u Guzzi na neutrál cvrknu plynem, tak se pohne do strany..
Pro lepší predstavu bych to přirovnal k vrtačce > když jí zapneš, tak se roztočí motor a tím tělem vrtačky to taky pohne..
Guzzi a bawo je na tom stejně..
do prava ze jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
bledemon píše: DRN> když se teda klika bude točit z pohledu jezdce dle hodinových ručiček, bude to tahat doprava nebo doleva?
Hodinový ručičky se točí doprava, čili klika která se točí doprava pohne motorkou doleva..
DRNe ty vole, já už mám taky nějaký to promile v žíle, ale tohle není tak složitý
1 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
dva_hrnce píše: Hodinový ručičky se točí doprava, čili klika která se točí doprava pohne motorkou doleva..
DRNe ty vole, já už mám taky nějaký to promile v žíle, ale tohle není tak složitý
no jo ale sedis na moto a kde mas hodinky? koukas na cifernik nebo dynko? a ses v prdeli jako ja co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
dva_hrnce píše: Teda aspoň myslím že to působí proti směru pohybu klikovky, možná kecám, mám na to dnes nárok :)
proti? ses si jistej? ja ziju v tom ze po, ale tak se necham poucit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
DRN píše: do prava ze jo?
Jo, Guzzi cuká doprava, ale kam se točí klikovka to přiznávám netuším.
Ale logicky mi to vychází, že se tělo motoru vždy pohne proti směru otáčení motoru..
Ale ted fakt nevim, delate mi v tom zmatek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
DRN píše: proti? ses si jistej? ja ziju v tom ze po, ale tak se necham poucit
Hele ja se nad tím zamyslím zitra až budu střízlivý, ted to nemá cenu :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
dva_hrnce píše: Hele ja se nad tím zamyslím zitra až budu střízlivý, ted to nemá cenu :)
si mel asi pravdu, nasel jsem k tomu hustokrutý video
dva_hrnce píše: Jo, Guzzi cuká doprava, ale kam se točí klikovka to přiznávám netuším.
Ale logicky mi to vychází, že se tělo motoru vždy pohne proti směru otáčení motoru..
Ale ted fakt nevim, delate mi v tom zmatek
me staci ze vim cim to je, ze se na to pekne kouka, kam se toci klika vedet nepotrebuju
2 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
Podle mě v tom bude mít ještě prsty gravitace
2 reakcí na tento příspěvek Proč boxery bmw cukaj na jednu stranu?
PajaMG píše: je to tzv. gyroskopický efekt, znatelný především při "protůrování", při jízdě nezaznamenatelný (aspoň já si ho nevšim...) s pálením to fakt nemá nic moc společného
Asi "tak nějak" se to nazývá . Na stejným principu pracuje třeba Powerball.
Stejně to funguje třeba při skocích na moto - když jdeš moc na předek, přidat plyn a roztočit zadní kolo, když jdeš před dopadem na zadní kolo, tak naopak.
pevne ulozeny motor roztaci podelne ulozenou klikovku - je to stejne jako zpetny raz u pusky.
U pistu nic takoveho nejde pozorovat, protoze pist sice zrychli, ale v dolni uvrati zase zpomali - vzhledem k rychlosti pohybu pistu se toto projevi jen jako vibrace motoru ( ale mnohem slabsi nez by odpovidalo hmotnosti a zrychleni pistu s ojnici - jsou z vetsi casti vyvazeny asymetrii rotujici hmoty klikovky )