Naposledy editováno 01.06.2011 20:44:42
3 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
Naposledy editováno 01.06.2011 21:05:16
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
ACE1981 píše: cvrkcvrk> jedine roadsmart jsou vzdy pripravene podrzet v zatackach a vydrzet pri cestovani
Akorát že za 7tis jsou uz po smrti.
Co Michelin Pilot Road 3? nebo Pirelli Angel ST?
Testy
A nebo Tento test
Naposledy editováno 01.06.2011 21:15:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
testy jsou hezká věc ale jednou jsem četl že nějakej borec co testoval XXX sad pneu měl nějaký výhrady k road attack, neni to supersportovní pneu na okruh, to je jasný. Pro mě je důležitá cena. A u těhle gum platí, za málo peněz hodně muziky.
Naposledy editováno 01.06.2011 22:26:29
cvrkcvrk píše: Mám teď ty conti road attack 2 a dobrý, oproti jedničkám při prvotním ojíždění byly takový neovladatelný a hodně jsem je musel přemlouvat do zatáček. Teď po 2000km už jsou dobrý. Sedí pěkně, kolínko už jsem si taky dal. Takže to vypadá, že budou dobrý jako ty první.Už jen jestli na nich dám taky 10 000 km a budu spokojený.
Stejný pocit Perfekt já dal na zadní 9800 a na přední 11500
Naposledy editováno 01.06.2011 23:06:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
motodawe píše: V2.forever> SportAttacky mi udělaly 9tis a dobrý jsou i na vodě a ty dvojkový RoadAttacky by měly být lepší, hlavně ten prostředek nebude na dlouhých přejížďkách tak mizet, uvádejí to jako dvousměsky. Ty Dunlopy spousta lidí chválí, ale jak píše Seikos, ta výdrž je menší.
Po dálnici cca 500 km budeš mít to ploché....Naposledy editováno 01.06.2011 23:09:36
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
seikos píše: Akorát že za 7tis jsou uz po smrti.
Co Michelin Pilot Road 3? nebo Pirelli Angel ST?
Testy
A nebo Tento test
Nevíš o nějakém testu na Micheliny PR 3? Je na nich nová směs oproti PR2.....tak jestli šli k lepšímu nebo k horšímu....
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
Me teda na FZS 600 vydrzely vic jak dvakrat tolik...
Nejsem zadnej zavodnik, ale byl sem s nima 2x na okruhu, nalozenej v alpach za sucha i na desti a ta guma nikdy nezklamala... kdyz sem to daval pryc, mely najeto nakych 15 000 a dalsi minimalne
2 000 pred sebou... takze za me roadsmart
Naposledy editováno 02.06.2011 10:25:48
Dunlop mnohem lepší značka- za dobrý peníze dobrá služba.
Ovšem ted už vím, že jde vyčekovat různé akce a dostat se za stejný peníze k Michelinkám nebo Pirellkám- a tam jsem se zatím NIKDY nezklamal.
ja ich mám na cbfku ale iba asi dva tis km.. takže ťažko súdiť ..
ale zatiaľ držia ..
štýl jazdy .. turistických 110 mimo obec .. 80 percent vo dvojici..
očakávam od nich 12 tis km.. , nákupná cena 193 eur 120/70, 160,60
za 210 eur boli 120/70 180/55, všetko 17
roadsmarty som nemal, neviem ku nim nič
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
paja84 píše: Roadsmart ze je po 7 000 po smrti?
Me teda na FZS 600 vydrzely vic jak dvakrat tolik...
Nejsem zadnej zavodnik, ale byl sem s nima 2x na okruhu, nalozenej v alpach za sucha i na desti a ta guma nikdy nezklamala... kdyz sem to daval pryc, mely najeto nakych 15 000 a dalsi minimalne
2 000 pred sebou... takze za me roadsmart
asi tak, ted mam vzadu na roadsmartu 11 tis a stale je tam jeste dost
Edit: A ještě jednou opakuji, že při zkoušení jsem přesednul ze své na naprosto identickou Yamahu, takže poznání bylo bezprostřední, nikoliv např. po týdnu pauzy. Samozřejmě stejný byl i rozměr pneu na obou strojích. Pro rýpaly: Tlak jsem v pneu neměřil, ale oba se o moto staráme, tak předpokládám předepsanou hodnotu.
Naposledy editováno 03.06.2011 17:28:17
3 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop
P.S. Dunlop Qualifier bylo do roku 2009 standardním (a nutno poznamenat, že kritizovaným) obutím na R6-kách a po změně na Bridgestone se ta motorka o třídu zlepšila.
Našel jsem článek týkající se SS z roku 2010:
...A mimo jiné vyslyšeli technici od Yamahy prosby pilotů R6 a poskytli této plnokrevné sportovkyni adekvátní obutí. Bridgestone BT 016 místo Dunlop Qualifier – a starosti z minulosti jsou rázem zapomenuty. Kluci, že to ale trvalo!...
Edit: doplněno o citaci
Naposledy editováno 03.06.2011 18:42:29
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop
joro píše: Conti vs Dunlop? Proč to řešit, když je tady Bridgestone?
P.S. Dunlop Qualifier bylo do roku 2009 standardním (a nutno poznamenat, že kritizovaným) obutím na R6-kách a po změně na Bridgestone se ta motorka o třídu zlepšila.
Našel jsem článek týkající se SS z roku 2010:
...A mimo jiné vyslyšeli technici od Yamahy prosby pilotů R6 a poskytli této plnokrevné sportovkyni adekvátní obutí. Bridgestone BT 016 místo Dunlop Qualifier – a starosti z minulosti jsou rázem zapomenuty. Kluci, že to ale trvalo!...
Edit: doplněno o citaci
Nechci se tě dotknout, ale asi máš problém s porozuměním psanému textu.
Řeší se tu gumy spadající do segmentu CESTOVNĚ sportovních, do něhož Bridgestone umístil BT021, potažmo novou BT023. TO je skutečně slušná guma, zejména má velký nájezd. Ale taky je dražší, to si každý musí spočítat sám.
Ohledně tebou zmiňované BT016 vs Qualifier - není se čemu divit. Qualifier 1. generace je stará výběhová guma, která se s modernější konkurencí nemůže měřit.
BT016 se ale zase nemůže měřit vlastnostmi se svými souputníky od konkurence, jako je Dunlop SportSmart, či dokonce Conti SportAttack (a to je co říct, protože Continental opravdu není znám jako výrobce dobrých sportovních gum). BT016 je obecně velmi NEdobrá guma a tak se nedivím, že si ji Yamaha vybrala jako nástupce Qualifieru 1. generace (informace poskytnutá tebou) - zdá se že kluci Yamaháčtí dostali neodolatelnou cenovou nabídku, aby BT vyprázdnilo sklady