globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Conti VS Dunlop
 
1.6.2011 v 20:44
Zdar všem.Nemůžu se rozhodnout,jakou sadu pneu pořídit na svojí TDM.Mám dva jasný kandidáty.Continental Continental Road attack 2 a Dunlop Sportmax Roadsmart.O Dunlopech čtu samý kladný hodnocení,co jsem pročítal forum ale Contíky jsou relativní novinka proti Dunlopům z roku 2008.O těch Contíkách se toho tolik nepíše...Jezdí je někdo?Předem díky za každej tip

Naposledy editováno 01.06.2011 20:44:42
Předchozí
1 2 3
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 21:00 | Nahoru | #1
Mám teď ty conti road attack 2 a dobrý, oproti jedničkám při prvotním ojíždění byly takový neovladatelný a hodně jsem je musel přemlouvat do zatáček. Teď po 2000km už jsou dobrý. Sedí pěkně, kolínko už jsem si taky dal. Takže to vypadá, že budou dobrý jako ty první.Už jen jestli na nich dám taky 10 000 km a budu spokojený.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 21:04 | Nahoru | #2
cvrkcvrk> jedine roadsmart jsou vzdy pripravene podrzet v zatackach a vydrzet pri cestovani

Naposledy editováno 01.06.2011 21:05:16

(reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 21:07 | Nahoru | #3
cvrkcvrk> A na čem je máš nazutý?

Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 21:08 | Nahoru | #4
O těch Roadsmartech přemýšlím na CBR, tak budu poslouchat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 21:09 | Nahoru | #5

ACE1981 píše: cvrkcvrk> jedine roadsmart jsou vzdy pripravene podrzet v zatackach a vydrzet pri cestovani


Akorát že za 7tis jsou uz po smrti.

Co Michelin Pilot Road 3? nebo Pirelli Angel ST?
Testy

A nebo Tento test

Naposledy editováno 01.06.2011 21:15:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 21:15 | Nahoru | #6
seikos> No ty Contíky vychází cenově pěkně a je to novinka,proto mě nejvíc lákají...

Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 22:23 | Nahoru | #7
cbr 600 f rok 2000 , když nepálim zadní tak dala 10 000km a přední 13 000km . Ty attack 2 mám teprve něco kolem 2000 km

testy jsou hezká věc ale jednou jsem četl že nějakej borec co testoval XXX sad pneu měl nějaký výhrady k road attack, neni to supersportovní pneu na okruh, to je jasný. Pro mě je důležitá cena. A u těhle gum platí, za málo peněz hodně muziky.

Naposledy editováno 01.06.2011 22:26:29

(reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 23:04 | Nahoru | #8

cvrkcvrk píše: Mám teď ty conti road attack 2 a dobrý, oproti jedničkám při prvotním ojíždění byly takový neovladatelný a hodně jsem je musel přemlouvat do zatáček. Teď po 2000km už jsou dobrý. Sedí pěkně, kolínko už jsem si taky dal. Takže to vypadá, že budou dobrý jako ty první.Už jen jestli na nich dám taky 10 000 km a budu spokojený.


Stejný pocit Perfekt já dal na zadní 9800 a na přední 11500

Naposledy editováno 01.06.2011 23:06:00

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 23:04 | Nahoru | #9
V2.forever> SportAttacky mi udělaly 9tis a dobrý jsou i na vodě a ty dvojkový RoadAttacky by měly být lepší, hlavně ten prostředek nebude na dlouhých přejížďkách tak mizet, uvádejí to jako dvousměsky. Ty Dunlopy spousta lidí chválí, ale jak píše Seikos, ta výdrž je menší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 23:08 | Nahoru | #10

motodawe píše: V2.forever> SportAttacky mi udělaly 9tis a dobrý jsou i na vodě a ty dvojkový RoadAttacky by měly být lepší, hlavně ten prostředek nebude na dlouhých přejížďkách tak mizet, uvádejí to jako dvousměsky. Ty Dunlopy spousta lidí chválí, ale jak píše Seikos, ta výdrž je menší.

Po dálnici cca 500 km budeš mít to ploché....

Naposledy editováno 01.06.2011 23:09:36

(reakce na) Conti VS Dunlop

1.6.2011 v 23:20 | Nahoru | #11
Hogon> Po dálnici nejezdím ani na čopru, kde ty maratony metzelerky udělají běžně 25tis. To už je pak na tom, co od těch gum člověk čeká

To pak srazíš každou bačkoru

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 05:59 | Nahoru | #12

seikos píše: Akorát že za 7tis jsou uz po smrti.

Co Michelin Pilot Road 3? nebo Pirelli Angel ST?
Testy

A nebo Tento test



Nevíš o nějakém testu na Micheliny PR 3? Je na nich nová směs oproti PR2.....tak jestli šli k lepšímu nebo k horšímu....

(reakce na) Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 07:22 | Nahoru | #13

--Marek-- píše: Nevíš o nějakém testu na Micheliny PR 3? Je na nich nová směs oproti PR2.....tak jestli šli k lepšímu nebo k horšímu....



To bohužel nevím

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 10:17 | Nahoru | #14
Roadsmart ze je po 7 000 po smrti?
Me teda na FZS 600 vydrzely vic jak dvakrat tolik...
Nejsem zadnej zavodnik, ale byl sem s nima 2x na okruhu, nalozenej v alpach za sucha i na desti a ta guma nikdy nezklamala... kdyz sem to daval pryc, mely najeto nakych 15 000 a dalsi minimalne
2 000 pred sebou... takze za me roadsmart

Naposledy editováno 02.06.2011 10:25:48

Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 12:24 | Nahoru | #15
já měl od continentalu: conti motion, road attack, race attack a na všech bylo něco na hovno (myšleno z vlastností-chování). Tudíž za mě bych si Conti na motorku už asi nedal- když umí vyrobit takový mrdky (hlavne to conti motion) tak to u mě není košér značka.

Dunlop mnohem lepší značka- za dobrý peníze dobrá služba.

Ovšem ted už vím, že jde vyčekovat různé akce a dostat se za stejný peníze k Michelinkám nebo Pirellkám- a tam jsem se zatím NIKDY nezklamal.

Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 13:47 | Nahoru | #16
road attack 2 až taká novinka nie sú .. majú nejaké dva roky,

ja ich mám na cbfku ale iba asi dva tis km.. takže ťažko súdiť ..
ale zatiaľ držia ..

štýl jazdy .. turistických 110 mimo obec .. 80 percent vo dvojici..

očakávam od nich 12 tis km.. , nákupná cena 193 eur 120/70, 160,60
za 210 eur boli 120/70 180/55, všetko 17

roadsmarty som nemal, neviem ku nim nič

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 13:55 | Nahoru | #17
měl jsem Contíky a tet mam Dunlop. A zase pujdu do Contiku, ty Dunlopy se mě nějak nezdaj v zatáčkach (ve 2 s naloženýma třema kuframa) se mě zdá že kloužou.

(reakce na) Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 16:01 | Nahoru | #18
Díky chalpi za reakce,zatím je to tak jak jsem čekal,každý chválí svoje Ještě počkám na pár názorů a půjdu objednat Continentaly

1 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 16:06 | Nahoru | #19
me dali roadsmarty 9000km vzadu a 11000 vepredu a to je myslim dobrej vysledek na 285kg vahy moto

(reakce na) Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 16:17 | Nahoru | #20
ACE1981> Přitom na testu,co je v tomhle vlákně označili že Dunlop a Conti mají nejnižší životnost...

(reakce na) Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 16:22 | Nahoru | #21

paja84 píše: Roadsmart ze je po 7 000 po smrti?
Me teda na FZS 600 vydrzely vic jak dvakrat tolik...
Nejsem zadnej zavodnik, ale byl sem s nima 2x na okruhu, nalozenej v alpach za sucha i na desti a ta guma nikdy nezklamala... kdyz sem to daval pryc, mely najeto nakych 15 000 a dalsi minimalne
2 000 pred sebou... takze za me roadsmart


asi tak, ted mam vzadu na roadsmartu 11 tis a stale je tam jeste dost

Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 17:07 | Nahoru | #22
nevim nevim,nekdy ty testy vypadaji dost napsane pro par znacek,Pred rokem vyhrala zase Roadsmart jako vitez testu.Spise kdo da vic vyhral

Conti VS Dunlop

2.6.2011 v 18:02 | Nahoru | #23
já teď jezdil Dunlopky na SV650s a můžu říct že vydržely jak předek tak zadek něco pod 9tis. teď už jen čekám kde vyleze plátýnko... jinak jak už tu někdo zmiňoval tak pokud člověk jede větší pilu nebo ve dvou tak jsou takový nejistý v zatáčkách (dokud se řádně neohřejou pak se to trochu zlepší) jinak výdrž řekl bych průměrná.... teď bych rád nazul Michelinky kvůli vyššímu profilu na předku (70) má někdo zkušenost? jak výdrž? jak zatáčky?

Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 12:31 | Nahoru | #24
Obul jsem na gsx-r tu conti roadattack2 (kvůli výdrži, nepotřebuju jezdit po silnici palbu) a co jsem měl zatím různé gumy, tak tyhle mi zatím nejvíc kloužou na nalajnovaných bílých čárách.

Naposledy editováno 03.06.2011 12:31:47

Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 15:55 | Nahoru | #25
Tak já měl Dunlopy Roadsmarty na zadku a dali 13500km ted mám Continental Road attack 2 najeto cca 7500km a prostředek nic moc, (viz můj profil) samozřejmě jezdím pořád stejnej styl, takže tyto už ne, půjdy zpátky do Roadsmartu ale nyní ještě testnu Micheliny Pilot Road 2, bratr na nich dal 16tis, tak uvidíme a sou za podobný peníz...

Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 17:23 | Nahoru | #26
Měl jsem obuto Metzeler Z6 a po přezutí na Dunlop Roadsmart jsem si málem ustlal, jak se změnila ovladatelnost k lepšímu. Vyzkoušel jsem stejnou motorku (Fazer) obutou na Continental Road Attack a ovladatelnost opět horší. Na těch Dunlop se moto vodí tak nějak bez námahy. A po hranu jdou bez problémů. Takže Continental za mne ne. Ale samozřejmě jak kdo chce...

Edit: A ještě jednou opakuji, že při zkoušení jsem přesednul ze své na naprosto identickou Yamahu, takže poznání bylo bezprostřední, nikoliv např. po týdnu pauzy. Samozřejmě stejný byl i rozměr pneu na obou strojích. Pro rýpaly: Tlak jsem v pneu neměřil, ale oba se o moto staráme, tak předpokládám předepsanou hodnotu.

Naposledy editováno 03.06.2011 17:28:17

3 reakcí na tento příspěvek Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 18:37 | Nahoru | #27
Conti vs Dunlop? Proč to řešit, když je tady Bridgestone?

P.S. Dunlop Qualifier bylo do roku 2009 standardním (a nutno poznamenat, že kritizovaným) obutím na R6-kách a po změně na Bridgestone se ta motorka o třídu zlepšila.

Našel jsem článek týkající se SS z roku 2010:

...A mimo jiné vyslyšeli technici od Yamahy prosby pilotů R6 a poskytli této plnokrevné sportovkyni adekvátní obutí. Bridgestone BT 016 místo Dunlop Qualifier – a starosti z minulosti jsou rázem zapomenuty. Kluci, že to ale trvalo!...

Edit: doplněno o citaci

Naposledy editováno 03.06.2011 18:42:29

(reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 19:07 | Nahoru | #28
joro> ale dvojkový už na tom jsou o poznání líp

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 19:08 | Nahoru | #29

joro píše: Conti vs Dunlop? Proč to řešit, když je tady Bridgestone?

P.S. Dunlop Qualifier bylo do roku 2009 standardním (a nutno poznamenat, že kritizovaným) obutím na R6-kách a po změně na Bridgestone se ta motorka o třídu zlepšila.

Našel jsem článek týkající se SS z roku 2010:

...A mimo jiné vyslyšeli technici od Yamahy prosby pilotů R6 a poskytli této plnokrevné sportovkyni adekvátní obutí. Bridgestone BT 016 místo Dunlop Qualifier – a starosti z minulosti jsou rázem zapomenuty. Kluci, že to ale trvalo!...

Edit: doplněno o citaci


Nechci se tě dotknout, ale asi máš problém s porozuměním psanému textu.
Řeší se tu gumy spadající do segmentu CESTOVNĚ sportovních, do něhož Bridgestone umístil BT021, potažmo novou BT023. TO je skutečně slušná guma, zejména má velký nájezd. Ale taky je dražší, to si každý musí spočítat sám.

Ohledně tebou zmiňované BT016 vs Qualifier - není se čemu divit. Qualifier 1. generace je stará výběhová guma, která se s modernější konkurencí nemůže měřit.
BT016 se ale zase nemůže měřit vlastnostmi se svými souputníky od konkurence, jako je Dunlop SportSmart, či dokonce Conti SportAttack (a to je co říct, protože Continental opravdu není znám jako výrobce dobrých sportovních gum). BT016 je obecně velmi NEdobrá guma a tak se nedivím, že si ji Yamaha vybrala jako nástupce Qualifieru 1. generace (informace poskytnutá tebou) - zdá se že kluci Yamaháčtí dostali neodolatelnou cenovou nabídku, aby BT vyprázdnilo sklady

(reakce na) Conti VS Dunlop

3.6.2011 v 19:08 | Nahoru | #30
2x, pardon.

Naposledy editováno 03.06.2011 19:08:34
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist