dál ho tam musí být dost a teoretcky by se to kousnout nemělo, ale každej motor má svou životnost a šály na klice nejsou věčný, to nebyl ani Lenin..
když už je to přidřený dole, tak to volnoběh udrží, ale rozhodně to poznáš podle zvuku..
na vršku ti může prasknout pístní krouřek, ale tam se snad ani nedá mluvit o klasickém zadření.
a uplně zadřenej motor se pozná tak, že s tím prostě neotočíš ani hovno, ten je prostě tvrdej a hotovo.
taky z něj může koukat ojnice nebo tak něco, to by sis taky všim
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Stržený závit uložení vačky - víko ... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 8 | 10.6.2024 v 17:11 docent |
Ukazatel zařazené rychlosti GS 500E Suzuki GS 500E | Dejwidos | 2 | 5.6.2024 v 18:30 Dejwidos |
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 6 | 31.5.2024 v 07:19 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |