Zacal bych pristrojovkou,jsou tam hodiny?Jak funguje kontrolka rezervy?Spina se kdyz je v nadrzi tak cca3-4-litry paliva nebo drive, dele?Jsou tam "vystrazne blinkry"?Jaky olej je doporucen od vyrobce do motoru?Co spotreba jak v prumeru vychazi?kdyz bych vyjel na delsi vylet cca 500km co na to ruce nohy?Da se to vydrzet?A co cesta se spolujezdcem?Prezije? :D Proste kdo ma jake zkusenosti vsechno napiste...rad si poctu :)
jinak blahopřeji :thmubup: za kolik jí máš ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki K5-K6
Přístrojovka je super, nejen že tam jsou kvalty ale hodiny, dvoje denní km a celkový, kontrolka rezervy prvně bliká - tj. cca 50 km svižně a pak svítí a to už je tak na 10 km. Výstražný blinkry jsou, už nemusíš zvedat nohu při děkování, hehe.
Olej sem se díval při garanční kontrole v 1000 km mi tam dával motorex. Spotřeba bych řekl je průměrná jak u ostatních litrů -tj. na nádrž od 160 do 300 km dojezd dle tempa. Pohodlí pro oba jezdce je o moc lepší než na ostatních. Já jel zatím ve dvou 300 km úplně parádně, jezdec na tebe nepadá a při zátahu se jen přidržuje. Sám sem dal 400 km v kuse a nepocítil sem to. No jinak co dodat, sjel sem hodně motorek a tahle se mě zdála nej.
Kua takovej román sem snad nikdy nenpsal, tak si toho važ :D Kdybys měl dotazy tak jsem na icq.
zajímala by mě ovladatelnost oproti 750 00-03, pokud jste měl někdo možnost to srovnat. Jsem zvyklej na to, že 750 je hračka a v zatáčkách se s ní vyblbnu, většina litrů co jsem si půjčil mě v tomhle moc nenadchla, ale K5-K6 mě láká, tváří se jako "kočička", takže o ní teď po letech v sedle 750 uvažuju.