Wr mám novou od r.2008
protože s originál výfukem měla slabej spodek, koupil jsem laděnej LeoVince s dynojet tryskama.Po osazení tryskama, nejela ve středním pásu otáček, tak jsem ji nechal doladit na brzdě (jehla 2 zářezy od shora, tryska 155,bohatost 2 ot.)po tomto nastavení jela celkem slušně , jen ve 3/4 otáček trochu vynechávala.Úplně špatně fungovala ve větších výškách -cca 1000 m n.m.-tam vynechávala už od středních otáček a jet se dalo jen když jsem obohatil směs vrknutím.Tak jsem se domluvil v servisu Yamahy, kde ji znovu natryskovali(jehla -1 zářez,tryska 162,bohatost 1 ot).Po tomto nastavení jede ukrutně odspodu, vynechává neznatelně, ale spotřeba při klidným tempu atakuje 13 l/100km.
Jsem už poměrně nešťastnej-spotřeba je mi ukradená, ale dojezd na nádrž je kolem 60 km a protože se chystám jako každej rok do rumunska a nechci tahat petku v batohu, potřebuju s tím něco udělat.
Díky za každou radu.Nejlepší by byla , kdo by mně to byl schopnej doladit(rád to zaplatím, když to bude konečně fungovat).
1 reakcí na tento příspěvek seřízení WR 450 F
1 reakcí na tento příspěvek seřízení WR 450 F
Naposledy editováno 04.04.2011 11:07:36