2 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
2 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
nynější je jenom ,,naked,, ... do techničáku, no.. jde o to, aby to prošlo technickou jináč to je jedno... co to vygůglovat? tady asi nebude nikdo sáhodlouze rozepisovat pojem ,,street,, a žádný určený zásadní pravidla to asi nemá... tedlech stylů je hafo... nejlepší příklady motorek jsou ty co maj v názvu street
1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
A dopadla takhle,foto bez motoru,který jsem nasazoval dneska.
Je víc druhů streetu,klasickej škarpák ,pak už trošku propracovanější,některý kousky maj zadnici až do nebe,pak maš třeba streety na stunt riding,atd..Většina streetů používá typickou masku,většina rovná řídítka,...
Já osobně nic přepisovat v tp nebudu,i když je to origo zaplastovaný.
Naposledy editováno 27.02.2011 22:05:15
Jinak orvane kapoty masky metrove riditka cocky podsedlak vyfuk do nebe laky turba nos to je street je fest smeru but tuning nebo ucelovy na souteze ci delani bordelu po ulicich kazdy smer ma neco do sebe ..Nekdo rak kravi nekdo machruje pred kavarnou nekdo rad rychle nekdomu staci jedno kolo nebo se jen odlisovata hlavne palit gumy
Naposledy editováno 27.02.2011 22:48:56
Jinak nemecke francouske stranky usa atd........
1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
Ducati dělá fakt pěknýho Streetfightera a sériově!
Kubát píše: jak tady bylo uvedeno výše. 90% motorek "streetů" jsou položené silniční motorky s nějakou maskou a někdy i rovnýma řidítkama. tyto "přestavby" se liší velmi kvalitou i vzhledem. tyto atributy většinou vypovídají o jeho tvůrci. myslím ale že je i njaké procento lidí, kteří se chcou jen lišit a nahatý stroj se jim prostě líbí a ktomě přestavbová´ých dílů mají i origo díly pro uvedení do původního stavu. mezi tyto se zařadím i já, doufám. mně se prostě ty nahaté motorky líbí
Letos bude moje 2sezona a taky 2 motorka(obe street). Prvni byl z duvodu polozeni predchozim majitelem v IT a prestavba v CR a druhy proste proto ze se mi to libi. Koupil sem starsi silnicni motorku v origo stavu a vse sem z toho sundal a co slo prodal. Ted se prestavuje na street. Diky me rozmernejsi postave je pro me street jasna volba, mam rad pohodli a mam rad ten vykon supersportu. Kdyz se mi to podari pridam sem nejake foto z vyvoje stroje.
...street je motorka určená na kravení tzn. specifický věci jako větší zadní rozeta , zesílení kyvky, zadní brzda na řidítkách, hrazda atd....nebo můžeš udělat bike jen v tom stylu streetfighter a to bych ti doporučil německý stránky třeba WWW.BIMBOS-FIGHTER.DE, WWW.BIG-BIKE-ONLINE.COM nebo WWW.FIGHT-MACHINES.DE a ještě stránky s dílama např. WWW.MGM-BIKES.DE to myslím, že budeš mít inspirace až až
...ale musím souhlasit i s tím , že tady u nás je většinou street omlácená kapota...bohužel...lidi u nás tomu nějak nerozuměj nebo neholdujou a je to škoda, staví se tu jen chopery , třeba se to změní;)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?
1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?
za street sa nepovažuje iba motorka so MX raidami a zhodenými plastymi obvikle padnutá alebo po búračke... Za motorku typu street sa považuje každá neštandartná prerábka cestného motocyklu, ktorá svojím typickým väčšinov agresivným dizajnom púta pozornosť...
Profesionálna prerabka typu street je zväčša velmi finančne nákladná a rovnako aj časovo rozsiahla...
Street je niečo ako custom medzi choprami...
Je proste originálna stavba....
napr:
Je velký rozdiel medzi motorkou typu STREET a STUNT BIKE-om (MX raidy)
Streetfighterz píše: Stavba mojí mandarinky-rychlé video,nedodělané
A dopadla takhle,foto bez motoru,který jsem nasazoval dneska.
Je víc druhů streetu,klasickej škarpák ,pak už trošku propracovanější,některý kousky maj zadnici až do nebe,pak maš třeba streety na stunt riding,atd..Většina streetů používá typickou masku,většina rovná řídítka,...
Já osobně nic přepisovat v tp nebudu,i když je to origo zaplastovaný.
Zrovna to GSX 600 F se podle mě na Streeta moc nehodí, ten rám bez kapot vypadá děsně a nespraví to navaření kusu plechu . To sis měl sehnat raději GSXR 750, takovou tu klasiku, která se na Street předělává. Samozřejmě je to věcí názoru, hlavně že se to líbí tobě .