globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Čím je street odlišný?
27.2.2011 v 21:38
Ahoj chtel jsem se zeptat jak predelam motorku na street jestli je to jen vzhled nebo co vsechno obnasi?! Jaky je rozdil mezi streetem a normalnim bajkem a jestli se to musi psat do technicaku. Proste bych se chtel dozvedet co jevic. Moc dekuju za vase odpovedi
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:41 | Nahoru | #1
Servat kapoty, nahodit mx řidítka a street je na světě

2 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:45 | Nahoru | #2
street je obvykle položená a orvaná motorka. Pak se k ní napíše "nebouraná, předělaná na street"

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:45 | Nahoru | #3
myslim že většna streetů je výsledek karambolů

1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:45 | Nahoru | #4
ha byl jsem druhej

(reakce na) Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:46 | Nahoru | #5

Begy píše: ha byl jsem druhej


jako obvykle

2 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:46 | Nahoru | #6
největší tuning je mít vše v originál stavu

(reakce na) Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:49 | Nahoru | #7

Begy píše: největší tuning je mít vše v originál stavu



Paráda, to sem asi sem tuner

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 21:52 | Nahoru | #8
nooo řekl bych že auto vlákna bude mít radost

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:02 | Nahoru | #9
já mam street protože mam mx řidítka eště by to chtělo street světla... to
nynější je jenom ,,naked,, ... do techničáku, no.. jde o to, aby to prošlo technickou jináč to je jedno... co to vygůglovat? tady asi nebude nikdo sáhodlouze rozepisovat pojem ,,street,, a žádný určený zásadní pravidla to asi nemá... tedlech stylů je hafo... nejlepší příklady motorek jsou ty co maj v názvu street

1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:03 | Nahoru | #10
Stavba mojí mandarinky-rychlé video,nedodělané

A dopadla takhle,foto bez motoru,který jsem nasazoval dneska.
Je víc druhů streetu,klasickej škarpák ,pak už trošku propracovanější,některý kousky maj zadnici až do nebe,pak maš třeba streety na stunt riding,atd..Většina streetů používá typickou masku,většina rovná řídítka,...
Já osobně nic přepisovat v tp nebudu,i když je to origo zaplastovaný.

Naposledy editováno 27.02.2011 22:05:15

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:05 | Nahoru | #11
foto tu..

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:39 | Nahoru | #12
Street Takzany Skarpa tuning V cesku .....
Jinak orvane kapoty masky metrove riditka cocky podsedlak vyfuk do nebe laky turba nos to je street je fest smeru but tuning nebo ucelovy na souteze ci delani bordelu po ulicich kazdy smer ma neco do sebe ..Nekdo rak kravi nekdo machruje pred kavarnou nekdo rad rychle nekdomu staci jedno kolo nebo se jen odlisovata hlavne palit gumy

Naposledy editováno 27.02.2011 22:48:56

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:42 | Nahoru | #13
inspirace fotky
Jinak nemecke francouske stranky usa atd........

(reakce na) Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:50 | Nahoru | #14

seikos píše: street je obvykle položená a orvaná motorka. Pak se k ní napíše "nebouraná, předělaná na street"



1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:51 | Nahoru | #15
jak tady bylo uvedeno výše. 90% motorek "streetů" jsou položené silniční motorky s nějakou maskou a někdy i rovnýma řidítkama. tyto "přestavby" se liší velmi kvalitou i vzhledem. tyto atributy většinou vypovídají o jeho tvůrci. myslím ale že je i njaké procento lidí, kteří se chcou jen lišit a nahatý stroj se jim prostě líbí a ktomě přestavbová´ých dílů mají i origo díly pro uvedení do původního stavu. mezi tyto se zařadím i já, doufám. mně se prostě ty nahaté motorky líbí

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 22:57 | Nahoru | #16
Nejlepsi nahac je street zmrzliny jsou na technologickem zebricku nejvis pominemeli treba streetfightera od ducati ci tunaka A nekdo rad kuti ale fakt naslapany street neco stoji....

Naposledy editováno 27.02.2011 22:57:34

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 23:01 | Nahoru | #17
Taky sdílím názor mnohých tady, street se dělá tak, že vezmeš pěknou kapotovanou motorku, s tou se asi v kilu někde vyválíš, abys omlátil všechny kapoty a máš streeta. Abys byl ale hustokrutej, tak místo masky dáš co doma najdeš, nebo oblíbenou UFO masku z endur. Zbejvá už jen mrdnout kolejnicí do podsedláku, aby se ti o půl metru zvedl a máš hotovo.

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 23:03 | Nahoru | #18
ještě aby to nebylo jen plácání co je street a co ne. tak kromě rovných řidítek, nějaké šikovn masky nebo světla bych předělal i převod, jelikož bez kapot už není třeba jezdit 300. pak zbytek záleží jen na základu z čeho to děláš

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 23:11 | Nahoru | #19
úpravy převodu shledávám jako jednu z mála smysluplných modifikací, ale nakonec se stejně vrátíš vpodstatě k originálu

Čím je street odlišný?

27.2.2011 v 23:16 | Nahoru | #20
A nezapomen prodreny deltabox zavarit a pak radne vylestit

1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 00:19 | Nahoru | #21
Street = očesanej supersport , Naked = naháč už z výroby...

Ducati dělá fakt pěknýho Streetfightera a sériově!

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 00:56 | Nahoru | #22
Zdar lidi jsem tu novy a jsem amater. Toto tema se mi libi a sdilim presne tento nazor.

Kubát píše: jak tady bylo uvedeno výše. 90% motorek "streetů" jsou položené silniční motorky s nějakou maskou a někdy i rovnýma řidítkama. tyto "přestavby" se liší velmi kvalitou i vzhledem. tyto atributy většinou vypovídají o jeho tvůrci. myslím ale že je i njaké procento lidí, kteří se chcou jen lišit a nahatý stroj se jim prostě líbí a ktomě přestavbová´ých dílů mají i origo díly pro uvedení do původního stavu. mezi tyto se zařadím i já, doufám. mně se prostě ty nahaté motorky líbí



Letos bude moje 2sezona a taky 2 motorka(obe street). Prvni byl z duvodu polozeni predchozim majitelem v IT a prestavba v CR a druhy proste proto ze se mi to libi. Koupil sem starsi silnicni motorku v origo stavu a vse sem z toho sundal a co slo prodal. Ted se prestavuje na street. Diky me rozmernejsi postave je pro me street jasna volba, mam rad pohodli a mam rad ten vykon supersportu. Kdyz se mi to podari pridam sem nejake foto z vyvoje stroje.

Čím je street odlišný?

Skvělá odpověď, děkuji! 28.2.2011 v 04:34 | Nahoru | #23
...po dlouhý době na fóru a je to tady pořád stejný...někdo se chce něco dozvědět, a 90% příspěvků si z něj buď dělá prdel, nebo ho ztrapňuje...to si nechte na Smetiště frajeři

...street je motorka určená na kravení tzn. specifický věci jako větší zadní rozeta , zesílení kyvky, zadní brzda na řidítkách, hrazda atd....nebo můžeš udělat bike jen v tom stylu streetfighter a to bych ti doporučil německý stránky třeba WWW.BIMBOS-FIGHTER.DE, WWW.BIG-BIKE-ONLINE.COM nebo WWW.FIGHT-MACHINES.DE a ještě stránky s dílama např. WWW.MGM-BIKES.DE to myslím, že budeš mít inspirace až až

...ale musím souhlasit i s tím , že tady u nás je většinou street omlácená kapota...bohužel...lidi u nás tomu nějak nerozuměj nebo neholdujou a je to škoda, staví se tu jen chopery , třeba se to změní;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 06:44 | Nahoru | #24
DMC.motobiker> Streetfightera si nekoupíš, ten si musíš postavit.

1 reakcí na tento příspěvek Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 10:03 | Nahoru | #25
Zdar, pre tých co o tom prd vedie...
za street sa nepovažuje iba motorka so MX raidami a zhodenými plastymi obvikle padnutá alebo po búračke... Za motorku typu street sa považuje každá neštandartná prerábka cestného motocyklu, ktorá svojím typickým väčšinov agresivným dizajnom púta pozornosť...
Profesionálna prerabka typu street je zväčša velmi finančne nákladná a rovnako aj časovo rozsiahla...
Street je niečo ako custom medzi choprami...
Je proste originálna stavba....

napr:


Je velký rozdiel medzi motorkou typu STREET a STUNT BIKE-om (MX raidy)

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 10:22 | Nahoru | #26

Toxinland píše:
Je velký rozdiel medzi motorkou typu STREET a STUNT BIKE-om (MX raidy)



Ale to máš jedno, obě jsou to bourané jebky

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 10:26 | Nahoru | #27

Streetfighterz píše: Stavba mojí mandarinky-rychlé video,nedodělané

A dopadla takhle,foto bez motoru,který jsem nasazoval dneska.
Je víc druhů streetu,klasickej škarpák ,pak už trošku propracovanější,některý kousky maj zadnici až do nebe,pak maš třeba streety na stunt riding,atd..Většina streetů používá typickou masku,většina rovná řídítka,...
Já osobně nic přepisovat v tp nebudu,i když je to origo zaplastovaný.



Zrovna to GSX 600 F se podle mě na Streeta moc nehodí, ten rám bez kapot vypadá děsně a nespraví to navaření kusu plechu . To sis měl sehnat raději GSXR 750, takovou tu klasiku, která se na Street předělává. Samozřejmě je to věcí názoru, hlavně že se to líbí tobě .

(reakce na) Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 10:46 | Nahoru | #28

Begy píše: největší tuning je mít vše v originál stavu



taky vetsinou zdaleka nejdrazsi ...

Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:03 | Nahoru | #29
V techničáku nemusíš nic přepisovat. Udělej si streeta podle svejch přání a postavy, aby ti vyhovoval posez, držení. Street je na blbnutí, ne na okruhy nebo na touring. Good luck.
Chlapi, je mu 20 a pokud není vatař, tak ať si upraví nějakou padlou kapotu.

Čím je street odlišný?

28.2.2011 v 11:05 | Nahoru | #30
Předěláš to tak, že to narveš do zdi
Pak to opravíš dílama,co se ti válí v garáži
Já tomu říkám zeďfrajtr
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist