Nejde mi o to, jak nastavit tvrdost, ale o pocity po štelování.
P.S.: jak se znám, kdybych si to někdy v sobotu vzal na klidnější úsek a tam celý den šteloval a koumal, akorát bych večer splakal nad výdělkem....
seriovej setup je pro 2 lidi a větší zátěž.takže pokud jezdíš sám a sem tam otrochu větší pilu než je zdrávo,tak sám poznáš tu změnu
Ladim si podvozek na baldu skoro sám potom co mi to jeden kamarád ze servisu vysvětlil.
Jestly k tomu nemáš manuál kde je to dobře popsaný , tak si mužeš dojet do yamahy za lehkej setup určitě nadáš víc jak 500 a ještě se to třeba odněj naučíš.
neporadil by někdo jaké je sériové nastavení zadního tlumiče na r6 03(kolik kliku z nějaké polohy - maximální,minimální).Ja jsem si to rozmrdal a nepoznačil jsem si jak to bylo před tím a teď se mi zadní guma hodně trhá.Dík moc
1 reakcí na tento příspěvek přední - zadní tlumiče YZF-R6
Zadní odskok - povolit 10 kliknutí od úplně utaženého
Zadní komprese - povolit 10 kliknutí od úplně utaženého
meti> Co se týče nastavení podvozku na R6, tak to určitě záleží na váze, jízdním stylu, atd.. Já mám váhu cca 77 kg i s oblečením, tzn. takovej ten dobrej průměr a co mám vyzkoušený, tak zadní tlumič je v pohodě a není potřeba štelovat, předek je ale potřeba přitvrdit. Na okruhu jezdím toto nastavení: Předpětí vpředu: 6 čárek viditelných
Odskok vpředu: povolit o 2 kliknutí z plně utaženého – vidlice nahoře
Komprese vpředu: povolit o 6 kliknutí z plně utaženého – vidlice dole
Předpětí vzadu: pozice 4 od nejměkčího
Odskok vzadu: povolit o 11 kliknutí z plně utaženého – tlumič dole
Komprese vzadu: povolit o 9 kliknutí z plně utaženého – tlumič nahoře
Předek se znatelně zklidnil a i bez tlumiče řízení se hodně zklidnilo rozkmitávání řidítek...
Na silnici je toto nastavení tvrdší, ale dá se to přežít