1 reakcí na tento příspěvek Sportovni Pneu - test!
2 reakcí na tento příspěvek Sportovni Pneu - test!
2 reakcí na tento příspěvek Sportovni Pneu - test!
edit: resp. mezi gumy na SS?
Naposledy editováno 31.01.2011 23:02:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovni Pneu - test!
vilem píše: neni trochu blby zaradit BT016 mezi supesportovni gumy?
jinymi slovy je mas a nelibi se ti jak dopadly
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovni Pneu - test!
slanecek píše: jinymi slovy je mas a nelibi se ti jak dopadly
tak na nahaty sestce k nim nemam vyhrady. porad ty gumy umej vic jak ja.
ale neznam nikoho kdo by je obul na 150HP+ SS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovni Pneu - test!
vilem píše: tak na nahaty sestce k nim nemam vyhrady. porad ty gumy umej vic jak ja.
ale neznam nikoho kdo by je obul na 150HP+ SS
hele matika mi nikdy moc nesla a tak ta rovnice co jsi mi dal je pro ne spanelska vesnice...
150HP + SS = x
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovni Pneu - test!
vilem píše: tak na nahaty sestce k nim nemam vyhrady. porad ty gumy umej vic jak ja.
ale neznam nikoho kdo by je obul na 150HP+ SS
nejezdil je náhodou Wolf?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovni Pneu - test!
VlastíkPlamínek píše: nejezdil je náhodou Wolf?
003
1 reakcí na tento příspěvek Sportovni Pneu - test!
Specialne SS gumy TADY a TADY
V obou vychazej vyborne PD Rosso Corsa vic na okruh, a Dunlop Sportsmart nebo Metzeler M5 vic na normalni jezdeni. Vic si pocti v testech.
Na Sport attacky tady psali někteři že to nejsou dobre gumy.. Tak z nich mam malinko strach.. Jak to vydite vy ?
2 reakcí na tento příspěvek Sportovni Pneu - test!
Gumy jsou o pocitech, ajaky mas prave ty ti nikdo nesdeli. Zkus to, pravdepodobne budes spokojenej, a kdyz nahodou ne, sjedes to a koupis jiny
VlastíkPlamínek píše: nejezdil je náhodou Wolf?
Jo jo...na Fároši a na R1pyčovoe...ale to jsem se s tim ještě mrdal...
Teďka jezdim stejnou tužku ale na BT003 a aspoň si připadám jako hustokrutostřelec...
Ale tak či tak, nic jiného než Bridge fakt už nechci...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sportovni Pneu - test!
Jinak co se týče BT016 tak Bridgestone ustoupil od 3 směsové pneu vzadu a v novince BT016Pro pro tento rok bude zadek jen 2 směs, předek zůstává 2 směs. BT016 ale zůstávají stále v prodeji.
V testu se uvadi že rozdily mezi jednotlivyma pneu jsou hodne tesne (viz časy z okruhů/rychlosti v zatačkách) a zadne nejsou "sračky" pouze ze zasdne lisi ve vlastnostech na mokru a v ex. podminkach kam je 60%znas nedostane...
Naposledy editováno 01.02.2011 09:31:24
Takže v podstatě je fuk co si tam kdo dá. Nikdo asi nevyzkoušel vše a každýmu se jezdí dobře na něčem jiným, já třeba i když tu možnost jako prodejce Bridgestone/Michelin/Dunlop mám jsem zatím nikdy nevyzkoušel něco jinýho než ty bt016, mě vyhovujou, ještě mě nezklamali ale nemohu říci, že třeba Michelin Power Pure nebo Dunlop Sportsmart nejsou lepší/horší, prostě mám pod zadkem něco co znám a nechce se mě testovat.
Ozzy_ píše: Tyvole tyhle kecy se stoprocentni jistotou me nici. Stoprocentni jistotu na cem ? Na bordelu te posle na zem kazda guma, na mokru musis davat majzla taky na kazdy, akorat na nekterejch, zvlast tech lepivejch vic, na suchu je to skoro vzdycky o pazourach, i 5 let stary gumy umi vic nez naprosto drtiva vetsina z nas.
Gumy jsou o pocitech, ajaky mas prave ty ti nikdo nesdeli. Zkus to, pravdepodobne budes spokojenej, a kdyz nahodou ne, sjedes to a koupis jiny
jak líp to napsat?? nejde to. říkáš v podstatě všechno. a pár příspěvků níž to doplňuje. kdo z nás je vyzkouší až na kraje??? komu mizí okrajové šipky na okraji gumy?? ha ha. vidím to na silnici kolem sebe pokaždý když jedu železňák, dubou, nebo jiný náhražky tratí. každej jde ne záda, štěká omezovačem a u pumpy vášnivě vypráví jak mu to kde ulítlo, kde dostal hajsoš a kde už předek nedržel. pak vyrazíme a .......... pěkný kulový. nejednou se pak ozývá, s váma nejedu jedete jak prasata, dárci a podobná hodnocení. na okruhu byl málokdo z nich. kdo tam byl a opravdu se aspoň sezonu něčeho účastnil, už takový řeči většinou nevede. tam zjistí, že když je na své hranici možností, sjede ho holka venkem a ani nedá "koleno".
všechny tyhle rádoby hodnocení "já jinou gumu nejedu, tamty jsou sračky a ..." pramení z rukou, špinavé silnice, u těch odvážnějších zkoušky "kam to až dám" na gumě, kterou jede celý den rovně, na výletě a neohřeje se ani ta turistická guma. i tyhle gumy musímít trochu teplotu aby se chovaly. každý to cítí když vyjede, jak se chovaj jak dřevěnný ráfky.
podle mě má smysl hodnotit u nezávodních gum - vodu, výdrž ale "lepivsot" až v další řadě.
aby se necítili dotčení opravdoví hustokrutostřelci, tak u těch asi 10% je to pořadí trochu jinak.
Bridgestone uvádí na trh revoluční pneumatiku
Battlax BT-016 Pro Hypersport
– Originální technologie z MotoGP –
Společnost Bridgestone Corporation, oficiální dodavatel pneumatik pro mistrovství světa FIM MotoGP, oznámila na výstavě INTERMOT 2010 v Kolíně nad Rýnem uvedení nové revoluční motocyklové pneumatiky Battlax BT-016 Pro Hypersport. Sportovní radiální pneumatiky pro přední a zadní kolo používají celou řadu pokrokových technologií, které Bridgestone vyvinul v MotoGP.
Pneumatika Battlax BT-016 Pro Hypersport úspěšně kombinuje vynikající odolnost vůči opotřebení s vynikajícími vlastnostmi jak na suchém, tak i na mokrém povrchu. Řada pneumatik navržených speciálně pro větší sportovní motocykly (supersportovní motocykly, motocykly bez kapotáže, atd.) zahrnuje jeden rozměr přední pneumatiky a tři rozměry zadní pneumatiky.
1. Běhoun
Běhoun pneumatiky je vyroben technologií 3LC – 3sekční běhounové směsi (3 Layer Compound), která zaručuje vysokou přilnavost v zatáčce společně s precizní lineární ovladatelností.
2. Směs
Společností Bridgestone patentovaná směs „SILICA RICH EX“ s „polymerem RC“ (pro motocyklové pneumatiky) kombinuje vynikající odolnost vůči opotřebení s nadprůměrnými vlastnostmi při jízdě na mokru.
Špičková řada motocyklových pneumatik Bridgestone „Battlax“ pro malé až velké motocykly pokrývá celé spektrum pneumatik od cestovních až po závodní. Pneumatika Battlax BT-016 Pro Hypersport potvrzuje závazek společnosti Bridgestone zlepšovat výkon a zároveň zachovat vysokou úroveň komfortu pérování.
Motocyklisté v Evropě si budou moci zakoupit pneumatiku Battlax BT-016 Pro na trhu náhradní spotřeby od října 2010 v jednom rozměru pro přední kolo a ve třech rozměrech pro zadní kolo.
ŘADA PNEUMATIK
PŘEDNÍ ZADNÍ
120/70 ZR 17 M/C (58W) 180/55 ZR 17 M/C (73W)
190/50 ZR 17 M/C (73W)
190/55 ZR 17 M/C (75W)