je mi 21let a na leto bych si chtel poridit svoji prvni motorku. Libi se mi sporty ale myslim si ze na zacatek je to ostry... Vaham mezi GSR 600 a Hornetem. Chtel bych se vejit do 85 tis. Co myslite ze je lepsi? Na motorce zatim nemam krome autoskoly nic najetyho, takze jsem uvazoval i o uskrceni na 25kw aspon ze zacatku. jaky na to mate nazor?
Predem dekuji za odpovedi
2 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
2 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
Ale jinak si myslím, že bys zvládl i otevřenou verzi, teda jestli nejsi úplnej řidič-moula Když to nevytočíš-nejede to
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
Jinak nic proti tobě...můj názor jsem podal obecně. A co takhle Kawa ER-6n ? Mě se celkem páčí
Stewe píše: Darwi> já když vytočím, tak nejede -> přítulka
a k tématu,jak už tu někdo podotknul koupil bych nejvíce tak er-5(případně jiné alternativy-gs,gpz..) jako začátečníkovi ti určitě výkon chybět nebude,ba naopak a seženeš jí za nějakých 30-35 tisíc tak nebudou tolik mrzet případné karamboly,po pár letech si koupíš svého vysněného sporta...Carlito... píše: lukš> nad tím jsem taky uvažoval, ale myslel jsem si že moc neodpouští. takže jsi byl spokojenej jo?
Cébro eFkový je super stroj jak na cestování,rychlou jízdu i pohodovku a odpouští hodně moc.Je to jenom o tobě jak jí budeš dávat napít ale co jsem jí měl pět let tak pouze běžnej servis a jednou rozvoďák to byla jediná závada Já byl naprosto spokojen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
Stewe píše: Kup si na začátek nějakýho staršího bandita, CB, GS nebo ER-5 s 25 kW. Každej ze začátku padá a nebude tě potom toliko srát, že si rozbil motku za 85 tis. Za rok jí prodej a kup si motorku , na kterou si už troufneš. Já začínal MZ 251 -> CBF 500.....
No já kdybych rozbil svojí bandasku tak mě to teda srát bude pěkně!!
P.S.: Bandit zraje jako víno, čím starší tím lepší. Na rozbití kup nejnovější model (2007 a výš) jsou to vodníci, to už nemá s banditem co společnýho.
Dvouválcový pětikule jsou prý na učení taky fajn, ale myslím, že podvozkově je to prostě někdě jinde...
Jinak témat na tohle téma jsou tu mraky, použij funkci hledat v pravo nahoře
2 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
Co se těch zkušeností týče, tak ty se dají ovlivnit jen tím, že budeš jezdit, jezdit a zase jezdit. Čím víc budeš jezdit, tím víc zažiješ krizových momentů. Zjistíš, že na každé křižovatce je potenciální vrah a že za každou zatáčkou je hromada štěrku. Jestli tyhle situace zmákneš spíš na malé dváce, nebo větším šestikilu, to už je na individuálním názoru jedince. Já jsem zvolil postupný přechod 125-500-600 a nemůžu si stěžovat.
Je fakt, že začínáním na šestce si hodně věcí ulehčíš, některé stížíš, ale příjdeš o tu prču na dváce a o šok z přechodu na silnější. Protože si nemyslím, že bys z šestikila přesedlal na něco slabšího. Ba naopak.
Přeju šťastnou ruku při výběru a spoustu bezpečných km
Naposledy editováno 24.01.2011 21:21:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
1 reakcí na tento příspěvek Prvni motorka
koupis to i za 40 tisic v dobrym stavu, rok pojezdis, za rok prodas s minimalni ztratou (pokud to moc neobouchas) a pak si uzijes prestup na sestku...
nevim kam spousta tech zacinajicich specha a chce rovnou sestky nebo vic.. vzdy poznavani male kubatury je zabava, a kazdy prestup na vetsi je dalsi velka zabava (nehlede na to ze ty prestupy uz jsou pak vcelku prirozeny, a beze strachu...) melo by se zacinat od male kubatury a plynule pokracovat vys a vys, az nez clovek dojde tam kde uz vys nepotrebuje jit
Raději to pořádně promyslet a kupovat s rozumem. A taky ti musí padnout k srdci a do oka.