paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Ovladatelnost ZX-9R?
 
28.3.2007 v 17:45
Hoj hoj, zdravim všechny!! Chtěl bych teď pořídit ZX-9R rv. '98 - '99 a zajímá mě, jak je to s její ovladatelností.... Jezdil jsem totiž nějakou dobu ZX-7R a ta byla dost, opravdu dost těžká a v zatáčkách to nedělalo dobrotu.... Tak se chci zeptat majitelů devítky, jak se jim s ní jezdí v zatáčkách, hlavně v těch prudších (ty mám nejradši :) ) Díky moc za příspěvky!!

1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?

28.3.2007 v 17:55 | Nahoru | #1
No tos nevybral dobře,v zatáčkách se vlní a v kopcích vadne a eště se serou jako všechny kawy,kup hondu protože to je honda :puke:

1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?

28.3.2007 v 17:58 | Nahoru | #2
jo honda je sice honda, ale nema to pravy kawacky charisma..... co se na kawach sere, teda krome problemu s napinakem rozvodaku?

(reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 07:16 | Nahoru | #3
Nevím co se komu vlní v zatáčkách a do kopce vadne ale ZX-9R to určitě nebude. :D A že by se něco sralo tak o tom taky vážně pochybuju. Řekl bych dle servisu každého soudruha. Určitě do ní běž, ale zkus jít už do 00 bo má lepčí design přední masky. :thmubup:

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 07:19 | Nahoru | #4
VlaHa> Jasně a Suza je Suza,Yamaha je Yamaha atd... Tyhle přiteplený řeči jsou na úrovni člověka s IQ 62,vážně se tak chceš ponižovat? Každá moto má něco do sebe at je to co je to...zrovnatak jako co člověk to jinej vkus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 09:04 | Nahoru | #5
motorbiker>Za chvilku Ti to tady osvětlí Bubrák; já sám za sebe konstatuji velikou moudrost, že chování jakékoli motky kdekoli (tedy i v zatáčkách) ovlivňuje spousta věcí (obecně techn.stav včetně pneu, silnice, střelec). Já jsem se svojí Ninjou navýsost spokojen *yes* , ale protože současně jezdím litrového Blada ´06, tak subjektivně tvrdím, že tn se do zatáček hrne ještě dychtivěji a ochotněji *yes* *yes* .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 11:37 | Nahoru | #6
Strngr>>
Von ten Blade taky váží skoro vo 30kg míň. :D

(reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 12:31 | Nahoru | #7
pavelik_cz>leda tak bez obou kol ;) : ZX9R suchých zhruba 185 (pramen Bikez.com), Blade suchých 176 (loňský test na tomto serveru). A není to o hmotnosti, ale o tom, jak je motorka postavená.

Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 15:14 | Nahoru | #8
Třeba jsem slyšel od kamaráda co jezdil ZX-9R '98, ze si nekolikrat sjel i na ZX-7R a ze se mu prej na ni jezdilo mnohem lip, mne ta sedma naopak moc nesedla... Steloval jsem podvozek jak se dalo ale stejne nic moc, do rychlych zatacek se musela hodne tlacit a do ostrych pomalych zase padalo predni kolo, ona ta sedma ma asi hodne tezkej predek...nevim no.... jeste uvazuju o Farosovi '99 slysim na nej samou chvalu, ale rek bych ze na to 16'' kolo vepredu se budou hodne tezko shanet racingovy gumy.....

1 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 15:22 | Nahoru | #9
cus, no ja to moc asi neosvetlim - zakladni pravda je, ze ZX9 od 98 je naprosto bomba motorka (ktera v podstate nema nastupce), ktera je ovsem malinko vetsi nez ostatni a s tim se poji vyhody i nevyhody, taky nema tak ostre rizeni (vetsi uhel), pokud se srovna rok 98 a 99, tak tam je do zatacek lepsi kazda 6tka, mozna 750 SRAD a pak asi R1, ale ZX9 nejlip taha (zduraznuji ze je to prvni litr s 1/4 mile pod 10s) a nejlip se na ni cestuje a je urcite nejvic spolehliva, i Honda se muze jit zahrabat, Fireblade konkuruje az v 00 trochu (ale vodi se dobre po silnici, to jo)

o napinaku jsem nic neslysel, mam na svoji najeto 53tis km a je v pohode, kolem 40-45tis zacal rozvodak trochu rachtat asi do 50tis, pak to preslo, a pry je to tim, ze je napinak v nejake mezipoloze, ze do nej staci nejak stouchnout, ale to neni nejaka zavada pro me, stejne se ma rozvodak menit mezi 40 a 60tis

oproti ZX7 bude ZX9 lehounka jako pirko, ale do zatacek bys mel lepsi treba R1 a jeste nejakej dvouval mozna :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 15:26 | Nahoru | #10
Jo a ja zatacky extra fundovane neporovnam, ja se v zatackach bojim. :) Ale ZX9 neni spatna, mozna pomuze trochu taky snizit brejle. Ale je to nezmarnej delnik. Litam s tim vsude a porad a po zadnim a do prace kousek, na okruhu, byla borena na predek nez sem ji koupil, loni sem ji 4x slozil a porad to v 9tis jde za plynem na zada. :) Jsem spokojenej, uvazoval sem o ZX10 nebo GSXR1000 (starsi a levnejsi), ale mozna jeste koupim mladsi ZX9, protoze je to fakt bomba. :)

(reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 15:28 | Nahoru | #11
Jo a jeste kamos taky neda dopustit na stary ZXR 750, holt asi jde i o postavu nebo osobni preference jak komu motorka sedne. Nedavno sem tu diskutoval prave o GSXR1000 a ZX10, ze je pry ZX10 pohodlnejsi pro mensi postavy a naopak.

Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 16:04 | Nahoru | #12
Mám 00 a v zatáčkách sedí dobře,zéleží na gumách. Jinak spokojenost,jezdim často ve dvou a proti SRADu uplná nádhera,hlavně to neni pidimotorka a já se na ni krásně vejdu.

Ovladatelnost ZX-9R?

29.3.2007 v 22:23 | Nahoru | #13
Bubrak>Paráda, díky moc za příspěvek. Co se týče toho napínáku, tak teda nevim jak je to u devítky, ale lidi se ZX-6R si na něj stěžujou, že prej jsou s nim problémy a že je prej lepší ho při sebemenším podezření vyměnit, nevim no. S tou spolehlivostí jsi mě potěšil, hodně lidí na kawy nadává, že se sypou motory, ale já furt řikám, podívejte se na starý kawy, co jich jezdí a stále bez větších problémů, když tomu člověk dopřeje aspon základní údržbu... jinak me rozvodak u ZX-7R taky rachtal, kdyz jsem tam mel 30000 km...

Ovladatelnost ZX-9R?

23.4.2007 v 08:14 | Nahoru | #14
Mám sice r.v.97 nicméně co se týká ovladatelnosti nemám problém jet na koleno,jen musíš počítat s váhou a velikostí.Na druhou stranu mám 188cm a dva umělé obratle tudíž je to jedna z mála motorek na které se pohodlně svezu.Je to kompromis mezi okruhem a cestákem.Ve dvou i v jednom je ovladatelná super jen sem tam kope,ale to záleží co si dovolíš.Na druhé straně musíš počítat,že motor není tak tichej jak u jiných JPN ale to patří ke kawě.Já ji už rok přemýšlím o prodeji z důvodu omlazení,ale tak pohodlnou silnici pro moje parametry a požadavky nevidím.Dnes to jde k co nejmenší a tudíž nízko řidítka čímž mám problém po delší cestě se zády.

(reakce na) Ovladatelnost ZX-9R?

23.4.2007 v 09:49 | Nahoru | #15
SweeXi>Tak co uz jsi prisel na to proc ti to blbe startovalo??? :D

Ovladatelnost ZX-9R?

23.4.2007 v 10:31 | Nahoru | #16
v 97 a 98 je podstatny rozdil, 30kg dolu a 15 koni nahoru, i ergonometrie je trochu jina, ale vicemene 98 je stale vetsi a pohodlnejsi motorka nez konkurencni sportaky

Ovladatelnost ZX-9R?

23.4.2007 v 19:14 | Nahoru | #17
Kawu devítku z roku 98´ jsem měl v sezóně 2002, což je dost dlouho na vybavení si chování za jízdy. Tak snad jen, že byla dost těžká (na dnešní poměry!!) s opravdu silným a tahavým motorem (na tehdejší poměry!) :) Nevzpomínám si že by mi při jízdě něco vadilo, že by třeba nechtěla do zatáček a tak. Na netu je k nalezení pár fotek, kde bikér na zx9 jede točku po kolenu a ještě dlaní rukavice brousí asfalt a podle výrazu očí je unešenej.. :D Takže ovladatelnost má v základní výbavě!! :thmubup:

Ovladatelnost ZX-9R?

23.4.2007 v 20:02 | Nahoru | #18
ninju prodávám. tak jesti máš zájem tak dej vědět . stepanzeleny@emaill.cz

Ovladatelnost ZX-9R?

23.4.2007 v 20:40 | Nahoru | #19
myslím, že devítka je moc dobrá volba.
Je to poslední superbike, se kterým se dá v pohodě cestovat. Je pohodlná, rychlá a silná.
Jasně, že nelze porovnávat motorku z roku 98 s 05, mezi tím jsou obrovské skoky dopředu.
A jak tady někdo psal, je to o nastavení podvozku, gumách a jezdci.
Nějaký rádoby chytrák psal, že se kawy serou, to je o tom, jak se o ni staráš hochu, o ničem jiném.
G.

Ovladatelnost ZX-9R?

23.4.2007 v 22:56 | Nahoru | #20
Devitka (od 98) neni prilis tezka, spis je tezkopadnejsi rozmery, ma 183kg suchou, dneska maj litry sotva o 10kg mene.

Ovladatelnost ZX-9R?

25.4.2007 v 16:52 | Nahoru | #21
Zdarvim, já mám sice 00 a to teprve 14 dnů, koupil jsem jí od kámoše, má dělaná svody laďák a tak, výkon 160 koní. Musim říct, že mi od první chvíle padla svěle do ruky, až jsem se divil, zatim maximální spokojenost. Jede super a zatáčky taky OK, a těžká se mi vůbec nezdá ikdyž mě kámoš upozorňoval, že se mi ze začátku možná bude zdát těžší. Nevim jak 99 - 98, ale 00 může jenom doporučit *yes* *yes*

98 reakcí na tento příspěvek Ovladatelnost ZX-9R?

25.4.2007 v 17:06 | Nahoru | #22
98-99 je temer stejna - 00 ma jiny facelift a lepe resene uchyceni predni kapoty (kompaktnejsi, pevnejsi) na drzaku budiku, jinak motor mi prisel uplne stejny projevem, jel sem na dvou '01, mam '98, nicmene od 00 ma byt vetsi komprese a trochu lepsi prubeh ve strednich otackach, max vykon stejny, vaha take.

viz i www.ninjaguide.com, tech/specs
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist