-název mašiny, r.v.
-motor (objem, cvajtakt/čtyřtakt, chlazení vzduch/vodník, výkon)
-servisní intervaly (výměna oleje, filtru, pístu po kolik mth/km, atd...)
-Na co dávat pozor (nemoci konkrétního modelu)
-Pro/proti konkrétní mašiny...
Myslím, že to pomuže pomoct hodně lidem při výběru mašiny a nebudou muset pracně údaje o mašinách hledat...
Prosím nepište sem nesmysly a blbosti (zbytečnosti mažu)... Klidně pište reakce na konkrétní modely, jestly chcete něco dodat/nesouhlasit... Jestly k tomu někdo nemá co inteligentního dodat, ať sem radši nepíše... Dík

Beta 450, r. v. 2006
Čtyřtakt, vodou chlazený, výkon kolem 40 Kw, motor identický s KTM 450.
Letos nalítáno ke 80 Mth, pouze terén. Olej měněn po 20 Mth spolu se 2 olejovými filtry, náplň oleje 1,2l. Kontrola ventilů při každé druhé výměně oleje. Píst při enduro ježdění kolem 200 Mth.
Slabší stránkou je, že se zaklepávají sací ventily. Za rok a půl nebyl s motorkou žádný problém, vše funguje, jak má. Je o něco nižší, člověk dobře dostane na zem, což mi v terénu vyhovuje. Další neocenitelnou výhodou je startér, i pokud moto položím, zvednu, zmáčknu startér a hned chytne.
Měl jsem TT 350, pak XR 400,oba stroje ideální na enduro ježdění po lesích, ale s Betou 450 si člověk ježdění užívá a netrápí se.
Naposledy editováno 28.12.2010 18:27:06
1 reakcí na tento příspěvek Enduro- info ohledně servisu / udržby



donutil píše: Asi nechtěl aby se tady psaly píč....y nesouvisející s tématem,jak je to v každém vlákně.Tomu je ale těžko se ubránit.Už za toto mě asi někdo napadne že je to pí...
...spíš bych řekl, že věcné informace jsou uměrné off-topicům a to je vždy tak.Každej si i rád trochu zatlachá.

Naposledy editováno 28.12.2010 20:08:41
1 reakcí na tento příspěvek Enduro- info ohledně servisu / udržby
viteka32 píše: ...je jen škoda, že se nikdo dál nepřidal, nějaké dohadování zde jen bude zabírat místo a vlákno ztratí původní smysl.
To je právě to, co jsem psal,...přoč si myslím, že se tu nikdo moc nerozepisoval.Jinak těch vláken přesně tohoto typu už tu pár je.To mé označení "diktátorské" jsem dal do uvozovek,...nebylo to myšleno tak na tvrdo, ale po zkušeonostech tady na foru, jak někdo napsal v založeném vlákně "nepiště mi sem žádné nesmysly",....nikdy diskuse nepokračovala podle "předepsaných" představ zakladatele.


Naposledy editováno 28.12.2010 20:30:23




Naposledy editováno 28.12.2010 20:37:44
1 reakcí na tento příspěvek Enduro- info ohledně servisu / udržby
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro- info ohledně servisu / udržby
donutil píše: Jasan,vzducháč chce taky péči.Ale ty hodiny jsem nenajel za rok ale za dva.
...nojo, dyk on už bude za chvilku 2011.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro- info ohledně servisu / udržby
viteka32> suprový, přesně takhle jsem si to představoval...


E-překlep
Naposledy editováno 28.12.2010 22:54:32
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro- info ohledně servisu / udržby

KTM 450 EXC-R 2006
450ccm/35kW/vodník
olej(Motorex Power Synth) - v servisním manuálu po 15mth,já měním 17 až 20mth
olejové filtry měním s každým olejem
vzducháč podle situace
píst s rozvoďákem preventivně v 200mth
sací ventily teď při 340mth
jinak bez zásahu či poruchy

+ je to přece KTM

- mohla by vážit méně


-uchycení bovdenu od měř.rychlosti z předního kola,tam je třeba si udělat z plechu ochranu,ať to člověk neutrhne,protože nové stojí litr

ale teď se dívám,že máš v úvodu jiné modely, tak jsem ti asi moc nepomohl

Naposledy editováno 30.12.2010 14:18:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro- info ohledně servisu / udržby



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro- info ohledně servisu / udržby
Z modelů v úvodu bych zkusil asi jedině Suzuki DR-Z400E, je to držák se startérem, servisní intervaly super. Do starého Husabergu pod 04 bych se raději nepouštěl, ani do Voru. Jsou to jen pokladničky na peníze. Určitě bude pro tebe rozhodující cena, ale někdy je lepší počkat, přišetřit a koupit něco novějšího.Já vím, že se to lehce říká, ale až si tím projdeš sám, tak čas ti dá za pravdu.Mohu ti dát příklad: koupil jsem klukovi starší KTM 520, r.v. 2000. Má ji sice už dva roky, je s ní max. spokojený- má to výkon jak prase. Až po roce jsme se dopídili původu motorky, že to byl původně ostrý motorkos předělaný na 6kvalt. Motor máme nyní znovu venku, asi po čtvrté. Půlila se převodovka, v motoru stále nacházíme nějaké strhané závity díky prasecké práci předchozích mechaniků. Pro nás je to sice dobrá škola, aspoň se s klukem vyškolíme. Jinak bych už do endura, které jezdilo závody a je starší pod 04 asi nešel.
www.offmoto.com/uploads/351_p1010139.jpg][img]http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/351_p1010139.jpg[/img




1 reakcí na tento příspěvek Enduro- info ohledně servisu / udržby

Naposledy editováno 29.12.2010 12:43:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro- info ohledně servisu / udržby
ofca píše: Matess727x> Tyvole tak to je fakt nádhernej kus... Ale má to jeden dost veliký háček... Jsem totiž ze slovenska a tak bych musel další nemalý prachy sypat do přihlášení a tak... Ale jinak je to fakt že mazel... Kdybych to kupoval z čech, tak jedine bez SPZ... Tohoto by byla vážná škoda jí nedat zas na tabulky...
...já jsem se právě o ní dost vážně zajímal,...když jsem sháněl lehkou teď pro kamaráda.Pán na mě dobře zapůsobil, jak jsem si s ním povídal po telefonu.Byl to takovej podle mě svědomitej člověk, co si motorku šetří a se srdcem o ní pečuje.Fakt vypadá moc luxusně.

Naposledy editováno 29.12.2010 19:14:03
2 reakcí na tento příspěvek Enduro- info ohledně servisu / udržby


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro- info ohledně servisu / udržby
StrejdaG píše: ofca> ti přidám brouka do hlavy
KTM 450 EXC-R 2006
450ccm/35kW/vodník
olej(Motorex Power Synth) - v servisním manuálu po 15mth,já měním 17 až 20mth
olejové filtry měním s každým olejem
vzducháč podle situace
píst s rozvoďákem preventivně v 200mth
sací ventily teď při 340mth
jinak bez zásahu či poruchy (11500km)
+ je to přece KTM (motor,spotřeba,el.startér,seřízení vůlí ventilů odtrhem)
- mohla by vážit méně i když 110kg není až takové peklo
(měl jsem YZ250F proto srovnávám)
-uchycení bovdenu od měř.rychlosti z předního kola,tam je třeba si udělat z plechu ochranu,ať to člověk neutrhne,protože nové stojí litr
ale teď se dívám,že máš v úvodu jiné modely, tak jsem ti asi moc nepomohl
stara 450 ma myslim papirove 117,5 kg, coz znamena, ze provozni vaha bude kolem 130 kg

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spolehlivost Suzuki dr-z 400 E Suzuki DR-Z400S, Suzuki DR-Z400E | prochy_33 | 9 | 22.4.2025 v 15:02 Pedl |
Karburátor carb Yamaha WR 400F | XT_600 | 8 | 11.3.2025 v 10:10 XT_600 |
Yamaha wr 400f [1, 2] Yamaha WR 400F | XT_600 | 34 | 24.1.2025 v 08:53 XT_600 |
Suzuki drz 400 e Nechce startovat Suzuki DR-Z400E | ebela | 7 | 8.11.2024 v 19:09 Slávek-TDM |
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F | XT_600 | 4 | 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf |