1 reakcí na tento příspěvek Co to je?
jinak k dotazu, ano, bude to kvůli emisím..
Naposledy editováno 26.11.2009 15:29:48
2 reakcí na tento příspěvek Co to je?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je?
Naposledy editováno 26.11.2009 15:32:30
Honzek>ale proč to všichni likvidujete? ty 2kg který ušetříte poznáte? krom okruhovek samozřejmě tam se hodí každý kilo, je to jen ke snížení emisí, výkon to nesnižuje, pokud si necháte katalyzátor a tohle vymontujete tak jste udělali úplnou pitomost! když někdo vyndá katalyzátor tak je logický že tenhle systém demontuje jelikož už mu je k ničemu když nemá katík, ale proč ho likvidovat a zároveň nechávat katalyzátor? nějak vás nechápu, zkuste mi říct nějakej racionální důvod?
kvuli katu to tam neni... proste to redi vyfuk. plyny aby "vysly" emise... maj to i motorky bez katu...
krom toho ze to vazi naky gramy (vetsinou kolem pul kila) ...kazdy kilo je znat... tak to zpusobuje strileni do vyfuku pri brzdeni motorem - kdyz tam das nakej "ladak"
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co to je?
2 reakcí na tento příspěvek Co to je?
Má to teda nějakej vliv na výkon, nebo jeho průběh?Co se stane, když to zaslepim-změní se třeba spotřeba, výkon, nebo jak???
mari>no já to mám na Buse taky a kaťáky jsem vykuchal, protože byly ve svodech a já tam mám Yoshimury koncovky...
Má to teda nějakej vliv na výkon, nebo jeho průběh?Co se stane, když to zaslepim-změní se třeba spotřeba, výkon, nebo jak???
usetris hmotnost, s nekterejma vyfukama to postreluje do vyfuku kdyz to neni odstraneny...
na vykon apod to vliv nema...
1 reakcí na tento příspěvek Co to je?
bledemon>sekundární spalování mi nevadí (až na to že zvyšuje teplotu svodů), ale EGRventil bych ihned odpojil (znovu nasávané výfukové plyny špiní sání a snižují výkon)
ten EGRventil je součástí sekundárního spalování, nebo co to je???To tam mám,nebo nemam...
-nasává vzduch do svodů přes jazýčkový ventil, kde dochází k sekundárnímu spalování
-vrací část spalin z jednoho svodu přes egr ventil do sání (recirkulace spalin)
Co to je za systém se asi nejlíp pozná podle toho jestli jsou přívodní hadice (trubičky) studenoteplé (tzn.přívádí chladný vzduch), nebo horké (tzn.vrací spaliny)
Víc nevim
Jo a prej moderní motory poznaj vykuchání egr a začnou protestovat
Naposledy editováno 26.11.2009 22:08:24
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki | KadlecJo | 14 | 26.4.2024 v 07:54 zmulin |
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F | Loupáček | 56 | 2.12.2023 v 16:56 Krovak |
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F | robb99 | 9 | 15.7.2023 v 20:32 dewwil |
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F | Vojtas0034 | 8 | 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034 |
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F | ZdenyRider | 17 | 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_ |