Také mě to docela trápí, zejména při jízdě v obci je to protivné, řadit aby se otáčky držely nad 4 tis. je docela opruz. (4000 na šestku = cca 120 km/h) Vypozoroval jsem, že čím je větší vedro, tím je to horší, ale vždy jen mezi 3 a 4 tisíci, nikdy výše.
Chtěl bych se zeptat, jaké s tím máte zkušenosti vy, případně jak to léčit?
1 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
2 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
1 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
V čem spočívalo seřízení? CO, synchronizace klapek, úprava palivový mapy?
mates.tl>zdar ten to problem maj i telatka mezi 3-4 tis. neduveruju servisum tak samo doma staci mi zdycky udelat podtlaky ze smesi, nic vic se tam delat neda , este svice , volne civky na kostre , spatny kontakt mezi kablem a fajou tak at se dari
Dá,assassin ví!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
Myslím, že na můj problém mezi 3 a 4 tis. rpm už seřízení céóčka nedosáhne, tam se bude asi muset hrabat do mapy.
1 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
1) nehádat se - origo převod při skutečných 150km/h na šestku točí 5264 otáček (dle www.gearingcommander.com)
2) KN filtr to kuckání nezhorší, ale ani nezlepší
3) COčko na to nemá nijak zásadní vliv - nechával jsem ho dělat od 2 různých lidí a stále škube
Jak říkám, s origo laufama nemám vůbec problém (s KN i bez), dělá to pouze s otevřenýma koncovkama (Creptus)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
KN filtr ochudí směs, ale nejvíce tam, kde se průtok blíží limitu průchodu papírovým filtrem - tedy ve vysokých otáčkách s plně otevřenýma klapkama. Pod 4 tis. při malém otevření klapek (kdy to zaškube) to vliv skutečně mít nebude.
Na COčko taky moc nesázím, to je věc pouze volnoběhu a těsně nad ním. 3500 - 4000 už je moc vysoko.
Ještě k těm iridiovejm svíčkám: Nevěřím, že vyřeší tento konkrétní problém, ale mohly by trochu pomoci. I kdyby ne, rozhodně neuškodí. Mám s nima dobrý zkušenosti z druhýho biku. Včera jsem je osadil, byl už večer tak jsem nestihl projet. Jen jsem zkusil natočit. Studená bez sytiče chytla a hned krásně kulatě držela volnoběh, nezdechla. Se standardníma svíčkama neuskutečnitelné - a to nebyly ve špatném stavu, ani tam nebyly příliš dlouho. Kamarád na to má dobrou hlášku: Na ir. svíčkách nepřeskakujou jiskry, ale malý kulový blesky!
Pokud chceš naše SS porovnat, neni problém. Jsme v podstatě sousedi.
1 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
2 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
1 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
venakucera>jistě, že chybovat je lidské... akorát jak je teda možné, že můžu jet 140 i na 5000 otáček..? tím narážím na podřazení..
no-na podřazení už vůbec ne.
to nemá s ducati nic společnýho.to platí u ducati stejně jako u japonský rejže.
Naposledy editováno 20.08.2009 21:33:08
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
děkuju za plodnou debatu, ale pro mě to tímhle končí. ozvěte se, až budete mít co říct k danému tématu.
těch 5000 ot. jsem dal jako příklad. nemám v hlavě všechny čísla. může to být tak kolem 6000
venakucera>vfjr> ..asi neplatí. moje motorka podle přímé úměrnosti nejezdí
děkuju za plodnou debatu, ale pro mě to tímhle končí. ozvěte se, až budete mít co říct k danému tématu.
no-co sedá dělat.holt máš hodně,ale hodně zvláštní motorku.
2 reakcí na tento příspěvek 900 SS - nepravidelný chod motoru
- Borec má 900 SS, která mu při otáčkách max. výkonu jede 281 km/h - asi si běžně na dálnici dává erjednice a gsxera - hmmm, nezbývá než závidět.
- Mezi otáčkami a rychlostí na týž převodový stupeň prý není přímá úměra - no, úroveň jeho vědomostí mu naopak není třeba závidět. (abych byl úplně přesný, tak 100% úměra tam není, protože obvod kola se při vysokých rychlostech odstředivou silou poněkud zvětší, čímž rychlost ještě více vzroste, ale není to více než 1 nebo 2 %, což lze zanedbat).
- Cukání při 4 tis. ot. je prý daný podtočením - mám prý víc řadit. Co se podívat třeba sem: http://www.ducati.ms/forums/showthread.php?p=672576 Teď ovšem nevím, zdali jsem po té matematické exhibici nepřecenil jazykové znalosti dotyčného...
Naposledy editováno 21.08.2009 08:57:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
Při intelektuální úrovni fóra takové jaká je ani nelze čekat víc
Mám sice jinou mašinu, ale také 2V a 900 a po montáži laďaků (KN tam bylo už od minulého majitele) mi to začalo také mezi 3-4 tis. cukat a občas i přistřelilo do výfuku. Po montáži PC vše OK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 900 SS - nepravidelný chod motoru
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
desmo rozvod Ducati ST2, Ducati Monster 600, Ducati 900 SS, Ducat... | adrianosciro | 14 | 21.2.2021 v 15:57 Borntobewild |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Vidlice Ducati 900 SS | Topper | 15 | 6.8.2015 v 15:29 Pepíno66 |
Náhon otáčkoměru - šnekový soukolí ... Ducati 900 SS | t_freedom | 3 | 3.12.2014 v 11:46 stráťa |
Ducati SS900 SL [1, 2, 3] Ducati 900 SS | VlastíkPlamínek | 85 | 24.11.2014 v 17:00 Ďuričko |