1 reakcí na tento příspěvek Pořád praská žárovka v zadním světle
1. při větším vytáčení vzniká v palubním napětí přepětí
2. při větším vytáčení vznikají vybrace, které vlákno zničí
Podle toho bude řešení...
1 reakcí na tento příspěvek Pořád praská žárovka v zadním světle
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád praská žárovka v zadním světle
DMC.motobiker>To mě dělá na Ducati úplně to samý, když někde jedu po horší děraví ceste, tak mam vždycky po žárovce, to slabí vlákno to nikdy nevydrží, a jednou to nevydrželo ani to silný, takže asi taky budu muset pořídit Diodový, i když k němu mám odpor...
Kurva tobě se na ní všechno rozpadá.
Já měnil jen jednou, protože mi odpadlo sklíčko a i žárovčička v blinkru (nechápu, je tam zámek)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pořád praská žárovka v zadním světle
RomanSS>DMC.motobiker>To mě dělá na Ducati úplně to samý, když někde jedu po horší děraví ceste, tak mam vždycky po žárovce, to slabí vlákno to nikdy nevydrží, a jednou to nevydrželo ani to silný, takže asi taky budu muset pořídit Diodový, i když k němu mám odpor...
Kurva tobě se na ní všechno rozpadá.
Já měnil jen jednou, protože mi odpadlo sklíčko a i žárovčička v blinkru (nechápu, je tam zámek)
Nojo, tak tvoje problémy bych chtěl mít! Ale s tím mým Monsterem je to tak, že takhle to dopadá když si koupíš mašinu na kterou 10 let nikdo ani nešáhnul, ale ty žárovky by to tak žrát nemuselo, to je fakt, snad to LED Světlo to vyřeší (jde jen o zadní světlo a podsvícení SPZky) jinak je to v poho...
Spolehlivost motorky je asi daná továrním Označením:
SS = Sere Se...
MonSteR = Moc se SeRe...
NSR = NeSeRe se...
DMC.motobiker>RomanSS>DMC.motobiker>To mě dělá na Ducati úplně to samý, když někde jedu po horší děraví ceste, tak mam vždycky po žárovce, to slabí vlákno to nikdy nevydrží, a jednou to nevydrželo ani to silný, takže asi taky budu muset pořídit Diodový, i když k němu mám odpor...
Kurva tobě se na ní všechno rozpadá.
Já měnil jen jednou, protože mi odpadlo sklíčko a i žárovčička v blinkru (nechápu, je tam zámek)
Nojo, tak tvoje problémy bych chtěl mít! Ale s tím mým Monsterem je to tak, že takhle to dopadá když si koupíš mašinu na kterou 10 let nikdo ani nešáhnul, ale ty žárovky by to tak žrát nemuselo, to je fakt, snad to LED Světlo to vyřeší (jde jen o zadní světlo a podsvícení SPZky) jinak je to v poho...
Spolehlivost motorky je asi daná továrním Označením:
SS = Sere Se...
MonSteR = Moc se SeRe...
NSR = NeSeRe se...
Já to moje neseraní vyřešíl rozvěsením se...nebo spíš ladný zapíchnutí do mezky, takže blinkry mám nový tak jako tak a zadní světlo LED
1 reakcí na tento příspěvek Pořád praská žárovka v zadním světle
DMC.motobiker>RomanSS> No taky se to tak dá udělat, dělá to tak hodně lidí , a kdo ví, třeba to i já nakonec vyřešim stejně jako ty , i když pouhá výměna se mi zdá bezpečnější...
Výměna tak strašně nebolí.
M72> Abych nebyl OT tak se podívej na motolights.cz a mrkni na led světla.
1 reakcí na tento příspěvek Pořád praská žárovka v zadním světle
WenCa>Nevím, jaké elektrické schéma ta motorka má, ale dalo by se to třeba řešit nějakou zenerovou diodou, která ořeže napětí nebo nějaký stabilizátor.... Ale zas tolik přes elektriku nejsem... Podle mě jde spíš o vybrace...
Zenerka je blbost. Takový výkon s ní neukočíruješ...
Je to podle mě stopro vibracema. Taky jsem s tím válčil.
Uklepala by se, ikdyby nesvítila.
Řešení je LED.