Odkaz na video
https://movies.gaskrank.tv/202202/36422.mp4
1 reakcí na tento příspěvek Sfině řetěz nic nevydrží
Naposledy editováno 25.04.2022 22:16:29
1 reakcí na tento příspěvek Sfině řetěz nic nevydrží
Sponky na sportovním stroji bych se bál. Já furt nýtuju a ještě pak opakovaně kontroluju.
Kubák> To je dost blbá situace Jinak mi přijde, že bazaristi ty řetěze hlavně jen leští.
2 reakcí na tento příspěvek Sfině řetěz nic nevydrží
1. Kdyby bylo jasné, že není sponka 100%-ní tak tenhle druh spoje řetězu ani neexistuje.
2. Je lepší sponka, která absolutně přesně udává sevření článku, než když to zanýtuje pitomec na krev.
3. Správně sestavený článek se sponkou prostě nemá šanci se jakkoli jízdou rozpojit.
4. Kdo ví proč mu ten řetěz prdnul. Třeba byl špatně zanýtovaný nebo neznačkový bláto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sfině řetěz nic nevydrží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sfině řetěz nic nevydrží
100%-ní - 7kláves
stoprocentní - 12 kláves
Co tam máš dál?
1 reakcí na tento příspěvek Sfině řetěz nic nevydrží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sfině řetěz nic nevydrží
1 reakcí na tento příspěvek Sfině řetěz nic nevydrží
1 reakcí na tento příspěvek Sfině řetěz nic nevydrží
Proč k tomu došlo? Hodně uražená spojka v kombinaci s o zub větším kolečkem. Ono tam u Versyse je málo místa i tak a jak se blbě ohýbala, tak se pomalu brousila až... Teda začalo to mírně cválat až ke konci, myslel sem že to bylo nerovnoměrným vytahanim, ale evidentně ne...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sfině řetěz nic nevydrží
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sfině řetěz nic nevydrží
Kolik měl nalítáno ten tvůj řetěz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sfině řetěz nic nevydrží
Je to sice tak trochu překladatelský oříšek, ale novotvar 100%-ní je prostě obludnost. Tvůj odkaz měl asi vést na stránky, kde se píše:
Pokud tedy chceme vyjádřit, že jsme v testu uspěli na sto procent, musíme napsat 100 % .
Jestliže mezeru mezi těmito výrazy vynecháme a napíšeme 100% , vznikne nám přídavné jméno stoprocentní.
Tohle pravidlo si budu muset zapamatovat, sám v něm dělám chyby
Najeto měl něco mezi 15-20tkm. Ze začátku se ta spojka ohýbala trochu tíž než ostatní, myslel sem že to časem povolí, ale naopak to víc zatuhlo. Nechával sem to nýtovat poprvý (a naposledy) u jednoho servisáka a asi to fakt přehnal ...
Mimochodem teď mám na Tigerovi 800 původní řetěz a mám skoro 40tkm a je vytahanej krásně rovnoměrně...
MartasUS píše: Mr.Dreamer> Byl to nýtovaný řetěz nebo se spojkou? Docela mne to zajímá bo si myslím, že řetěz spojený spojkou je prostě přesný. Nýtovačkou to člověk trochu přitáhne víc a už se to v tom místě chová jinak než po celé délce řetězu. Spojka ten článek prostě drží v přesné poloze jak má být.
HH, na to jsem se také ptal, řetězy si nýtuju sám, na všech motorkách mám nýtované, všechno jedna šířka a pak si s sebou vozím master link a mininýtovačku. Tady mi ale původní řetěz kdysi povolil, prostě na pár kilometrech nabyl cca 1-2cm na obvodu. Dobelhal jsem se do prvního obchodu a koupil, co měli - řetěz se spojkou, s tím, že to co nejdřív vyměním .... a pak jsem na to zapomněl. No, za tu dobu blažené nevědomosti spojka postupně vymlela drážku, do které dosedá, až do takové úrovně, kdy se samovolně rozpojila. Řetěz tak udělal rychlostní rozborku - na dálnici v cca 180km/h. Jinak byl řetěz v dobrém stavu, jen ta debilní spojka. Takže místo 3t za novou řetězovku jsem dával několik desítek tisíc za opravu a to můžu být rád, že jsem si nenabil tlamu. Za blbost se platí...
I s levnou nýtovačkou jde ten master link nýtovat úplně v pohodě. Dobré je to zbytečně neutahovat, když už je dost materiálu deformováno, není důvod to rvát ještě víc, ten spoj nemá vypadat jako ty ostatní.
petrvtr_new píše: Mám pocit, že někdo kvůli tomu před lety na brněnském okruhu zemřel. Ne ten komu se přetrhl, ale někdo za ním koho trefil...
Jednomu praskl a zastavil, druhý ho asi přehlídl proti slunci a naboural do něj.Naposledy editováno 27.04.2022 21:46:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Sfině řetěz nic nevydrží
MartasUS píše: Sponka je pouze mýtus.
1. Kdyby bylo jasné, že není sponka 100%-ní tak tenhle druh spoje řetězu ani neexistuje.
2. Je lepší sponka, která absolutně přesně udává sevření článku, než když to zanýtuje pitomec na krev.
3. Správně sestavený článek se sponkou prostě nemá šanci se jakkoli jízdou rozpojit.
4. Kdo ví proč mu ten řetěz prdnul. Třeba byl špatně zanýtovaný nebo neznačkový bláto
Můžeš prosím vysvětlit co to je zanýtovat na krev a na co to má vliv ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1198, 1199] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35950 | Dnes v 12:29 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 627 | 10.6.2024 v 14:51 Kubik19 |
Yamaha R1 teče voda z chladiče Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 1 | 8.6.2024 v 19:47 Blacky94 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 7 | 13.5.2024 v 10:40 Krautkopf |