Výhody že ma vela fukcii!! Ale -zakladne nabíjanie nefunguje dobre , nenabije úplne do plna auto bateriu 85 ah, dokonca na vybitú batériu / mala 11.95v - merane Fluke !! / po 2 minútach ukazuje že ma 100 % !! Ani moto bateria nedopadla lepšie! Podobne skúsenosti su aj na stránke AMAZON ...! Nedoporučujem Nekupovat , lepšia a spolahlive su TECMATE OptiMate 4 až 6 ,
1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky
Pak mám takovou starou co vypadá jak obyčejný adaptér, dává 0.5A, je úplně blbá, ale zdá se mi že nabíjí líp jak ta chytrá.
a nakonec ještě používám modelářský nabíječ Equilibrium 3.5, která umí nabíjet absolutně všechno, skoro vše jde nastavit (napětí, proudy) a dokáže opravdu nabíjet prakticky do 100% a jako bonus ukáže dodanou energii.
Navíc pracuje už na 12V vstupního napětí (= nutně nepotřebuje 230V) a tak ji lze využít jako univerzální zdroj energie spřažený s auto baterkou pro případ blackoutu

Zbytek viz krokoš, dojebanou baterku nedobiješ ani pozlaceným strojem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky
1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky

Naposledy editováno 19.12.2021 19:13:48




Naposledy editováno 19.12.2021 20:57:10
2 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky
1100Virago: Není pravda, že když se aut. nabíječka nechytne, že je baterka na odpis. Jednou (a nevím proč) mi přes noc auto sežralo 75Ah baterku do nuly (0V). Ráno jsem to hned zjistil. Aut. nabíječka se nechytala, tak jsem to dal na úplně debilni trafo, to provedlo oživení na 10+ V a pak už se automatika chytla a nabíjela celých 24 hodin, kdy tam teoreticky vrátila většinu kapacity. Od té doby baterka poctivě facha už 4 roky a dle měření klidového napětí až teď teprve začíná pomalinku ztrácet kapacitu. Takže kdybych neměl tupě trafo, nebo zdroj, tak bych musel zbytečně vyhodit poměrně drahou baterku.
Straza.ninja: baterky jsou pořád +/- stejné jako před lety, to akorat zmrdi výrobci, vymlouvajic se na ekologii, serou do aut "chytré nabíjení", které už neudrzuje celou dobu konstantní napětí pomocí regulátoru za 150 Kč, ale namrdali tam celý blok komplikací, který dle stylu jízdy (akcelerace/brzdění motorem, start-stop) drtí baterku v režimech od nedobijeni po brutální přebíjení 15+ V a hlavně celý ten systém (asi záměrně) udržuje baterku trvale na cca. 50% nabití. Proto si všimni až nápadne korelace, že nejacsteji baterky do 4 let stáří odcházejí na autech s Euro6, ti. někde po roce 2015 a přitom ta samá baterka bude třeba ve dvojkový oktavce fachcit dalších 10 let, pokud bude mít v pořádku alternátor
V autě mám rozpočtovou Exaid 7 rok a dobrý. Start stop používá jinou konstrukci aku.
Mám větší počet moto i aku zrovna tak nabíječek,nejhorší je asi stará Lídlovka.
Že jsou aku + - stejný ma to mám jinej mázor, stejnej bude v některejch případech výrobce ale kvalita bude rozdílná, co si zákazník zaplatí.
Kvalita ? stačí kouknout na hmotnost aku ze stejnou kapacitou bejvá tam rozdíl,prázdná lehká krabice asi velkou kapacitu mít nebude.
Bez základního měření od nova poznáš docela málo jak se aku chová.


1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky
Naposledy editováno 20.12.2021 08:18:31
Naposledy editováno 20.12.2021 09:32:01
https://www.zbozi.cz/hledej/?q=RBAG500#
Cena před 3 litry. Na domácí použití trošku drahý.
US .03 40%OFF | AUTOOL BT360 12V Car Battery Tester Digital Automotive Diagnostic Battery Tester Analyzer Vehicle Cranking Charging Scanner Tool
https://a.aliexpress.com/_msRLIbw
Za 29 vočí. Doprava do sedmi dnů z EU skladu zadarmo.
Do vyhledávání stačí zadat
"auto battery analyser". Vyskočí 6 půlek výrobků v různých cenových hladinách. Na hobby použití myslím vyhovující.
Naposledy editováno 20.12.2021 09:42:43
1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky
Johny_Servis píše: budu zase chytrej jak rádio
1100Virago: Není pravda, že když se aut. nabíječka nechytne, že je baterka na odpis. Jednou (a nevím proč) mi přes noc auto sežralo 75Ah baterku do nuly (0V). Ráno jsem to hned zjistil. Aut. nabíječka se nechytala, tak jsem to dal na úplně debilni trafo, to provedlo oživení na 10+ V a pak už se automatika chytla a nabíjela celých 24 hodin, kdy tam teoreticky vrátila většinu kapacity. Od té doby baterka poctivě facha už 4 roky a dle měření klidového napětí až teď teprve začíná pomalinku ztrácet kapacitu. Takže kdybych neměl tupě trafo, nebo zdroj, tak bych musel zbytečně vyhodit poměrně drahou baterku.
Straza.ninja: baterky jsou pořád +/- stejné jako před lety, to akorat zmrdi výrobci, vymlouvajic se na ekologii, serou do aut "chytré nabíjení", které už neudrzuje celou dobu konstantní napětí pomocí regulátoru za 150 Kč, ale namrdali tam celý blok komplikací, který dle stylu jízdy (akcelerace/brzdění motorem, start-stop) drtí baterku v režimech od nedobijeni po brutální přebíjení 15+ V a hlavně celý ten systém (asi záměrně) udržuje baterku trvale na cca. 50% nabití. Proto si všimni až nápadne korelace, že nejacsteji baterky do 4 let stáří odcházejí na autech s Euro6, ti. někde po roce 2015 a přitom ta samá baterka bude třeba ve dvojkový oktavce fachcit dalších 10 let, pokud bude mít v pořádku alternátor
Predpokladal jsem, ze se tu bavime o motorkach a moje tvrzeni smerovalo k modernim= agm bateriim. Tvoje 75Ah baterka z auta nejspis tohle tak uplne nesplnuje. Ale klidne si nech agm baterku vybit do nuly a vyzkousej to jestli da dalsi 4roky…
Hele a ti zmrdi co misto regulatoru za 150 tam namrdali drahou elektroniku a vymlouvaj se na ekologii - ti to teda delaj proc? Jsou podplaceni vyrobcem baterii? Ja jen ze neco malo o tom jak probiha jednani mezi dodavatelem baterie pro vyrobce aut vim a takhle to teda uplne neni…
Naposledy editováno 20.12.2021 11:35:43
1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky

1 reakcí na tento příspěvek moto nabijačky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) moto nabijačky
Jen tak k mimochodem, mam na LL olej 400tis km, intervaly 30tis km, jeden interval pretazenej na 45tis - sluzebak no… a doufam, ze jeste chvili jezdit bude
