Jirka
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobíjení cb 650c
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
To je aktuálne foto?
Je pekná.
Mám aj ja. Dúfam, že sa ti podarí odstrániť problém, je to menej známy model, už som získal pár pochval na rôznych motoakciach.
P.S.
Kastlíky s nápisom "650Custom" sú vzácnejšie ako obyč. "650C"
Z nejakého právneho dôvodu neskoršie výroby nemohli mať Custom - len C
A zabávam sa nad nechápavým pohľadom niektorých ľudí, ktorí vidia chopra a čakajú bublavý zvuk, a ono hučí ako Hornet
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobíjení cb 650c
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
Mám CB650 1979 a problémy s dobíjením. Vyměnil jsem stator, protože izolace na vynutí byla na několika místech porušena. Sehnal nový regulátor, ale pořád nic. Teda bez světel ano dobijí 12,7-14,4V. Se světli pod 12,5V.
Jelikož nejsem zrovna kamarád s elektrikou tak bych potřeboval navézt na co se mám zaměřit nebo poradit v Pardubickém kraji na koho se obrátit.
Díky všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobíjení cb 650c
Předpokládám, že nyní bude zkrat někde u světel, protože když je nezapnu tak dobíjí. Na začátek mě asi čeká mě kontrola všech kontaktů.
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
1. zmer odpor ty kotvy (rotor) --> vem multimetr , nastav odpor 1 kohm a pichni to celne na ty dve medeny drazky -> dej vysledek.
2. Pokud ti mereni ukaze nejaky odpor radove v desitkach ohmu, tak se podivej do toho vika, tam budou nejaky uhliky ktery prenasej napeti na tu kotvu. Jak vypadaj, vysouvaj se, nejsou opaleny, Najdi si barvy dratu ktery jsou k tem uhlikum, pak to sloz, tyhle draty vedou do nejakyho konektoru, ten rozpoj a na konci tech dratu co vedou k tem uhlikum opet zmer odpor, mel by byt stejny jako si zmeril na kotve, pokud je jiny je chyba ve vedeni nebo spis v uhlikach. Pokud bude stejny tak to zmer za chodu, opet by odpor mel byt stejny- pokud se pri otackach meni smerem nahoru, bud mas v haji uhliky a nebo jsou unaveny ty pruziny ktery je pritlacujou (dost casta pricina) .
thats all . Jinak jsem nevidel schema, ale myslim si ze nekde musis mit reguletor a nekde usmernovaci mustek, ale je mozny ze honda to dala do jedny krabicky, BMW v tehle letech to delal klasicky oddelene. V zasade je to stejnej princip jak alternator v aute.
Díky
Uhlíky a pružinky krásně čisté a vše chodí jak má jen se světli pořád nedobíjí
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2021/22/564926_cd6889ae8a2943b7f6b2ab5b7e95a81b.jpg)
Posílen o nové poznatky ujal jsem se včera opět měření.
1. Odpor na jednotlivých vedeních rotoru je 0,01
2. Odpor mezi vedením navzájem je 2,5. U nového rotoru je hodnota 5, takže s největší pravděpodobností příčina odhalena!
Naposledy editováno 15.06.2021 05:36:17
Ty co tam jsou, jsou od předešlého majitele nové, nijak neopálené, pružinky taky v pořádku. Jen se mi zdá, že moc opisují na rotor. Nechávají uhlíkovou stopu na vodících plochách.
Fakt už jsem v koncích. neznáte někde někoho kdo by pomohl. Moto mohu dovézt snad už kamkoli.
Díky všem
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
2 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
Mnoha z Vás se to bude zdát jasné, ale já si v tom dost pochodil, ale i tak jsem rád.
Moto jsem koupil s vadou dobíjení. Rotor se zdál ok. Po proměření ukazoval odpor 3,5 ohm. Uhlíky také dlouhé a chodili ve vedení krásně. U statoru jsem nelezl několik poškození ochrany vynutí. Koupil jsem OEM a nainstaloval. Výsledek nic. Zakoupil jsem OEM rotor - nic. Vyměnil uhlíky, usměrňovací diodu a laboroval s regulátory.
Celkový výsledek nula. Moto bez světel jakž takž dobíjelo se světli vůbec. 30.5.2021 jsem oživil to téma a dal jsem do servisu, kde bylo vše proměřeno a vráceno, že komponenty ok, ale nedobíjí.
Gugo mi psal, že bude mít čas až začátkem září. Rezignoval jsem a smířen s čekáním. Vydržel jsem cca 14dní, Pak jsem si vzpomněl na pána Mareše z PE-MOTO. Dělá regulátory vlastní výroby a převíjení alternátorů. Ochotně souhlasil a moto jsem mu přivezl. Po rozdělání mi ihned řekl . Rotor je špatný. Má slabé vynutí a je ho tam sakra málo. Po dvou minutách vyšel z dílny a ukázal mi origo rotor a rotor, který převíjí on. Musím uznat, že rozdíl byl markantní na první pohled. Proměřil mě i ten starý rotor a stator. Stator ok i když je porušená ochrana, rotor je v háji. Rotor jsem u něho nechal převinout .
Zakoupený OEM Rotor jsem reklamoval (slabý drát a nedostatečné vynutí), Stator (jádro nebylo kruhové a dráty vynutí zasahovaly do dráhy rotoru, takže porušena ochrana i u tohoto nově zakoupeného).
Po nainstalování převinutého rotoru vše ok!! Tímto děkuji panu Marešovi.
Naposledy editováno 27.03.2022 18:31:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |
Stará nadrž a šupinky Honda CX 500, Honda CB 650 | Finotus | 3 | 29.10.2020 v 17:12 cmiral |
zadní světlo Nighthawk Honda CB 650, Honda CB 650 RC | NickBígo | 3 | 6.3.2012 v 11:35 NickBígo |