Téma: Yamaha YZF 1000R thunderace zvýšení výkonu ze 74 na 107 kW
27.1.2018 v 13:38
Koukám po nějakém Thunderaceu a zjistil jsem že se vyskytuje ve dvou výkonových verzích 74 a 107kW.
Je možné ten model 74kw nějakým přijatelným způsobem odškrtit na 107kw?
Děkuji
Naposledy editováno 27.01.2018 13:39:27
Je možné ten model 74kw nějakým přijatelným způsobem odškrtit na 107kw?
Děkuji
Naposledy editováno 27.01.2018 13:39:27
tak jsem pohledal na foru.... ( Copyright by Skof-Ace)
Zdarec...já mám zrovna verzi 77kW odškrcenou na 108kW.
Borec mi to při prodeji neřekl a já to v té době taky nevěděl, ale zjistil jsem to úplně jednoduše - pořádně jsem si přečetl velký techničák:)
Pak to ve mě, asi stejně jako v tobě, začalo hlodat, tak jsem sháněl podklady.
Pozná se to podle těchto věcí:
jiné označení na motoru - typ. V ČR se myslím prodával typ VD (nejsem si úplně jistý - ten byl odškrcený). V Německu a taky např. ve Švýcarsku se prodával taky typ VF (označení na motoru).
Motor byl seškrcený na "třech místech". Řídící jednotka, karburátory a doraz na plynu.
Ale teď to podstatné - motor jde odšktit a to docela jednoduchou cestou (v německým Motorradu byl přímo i návod).
Moje motorka je podle toho udělaná - za prvé je potřeba vyměnit karburátory - resp. by měly stačit jehly. Já to mám vyřešené tak, že tam mám ten základní K&N kit:) - já to nedělal, ale předpoklám, že to bylo levnější než kupovat originál jehly u Yamahy.
Pak je potřeba přešmiknout dva kabely vedoucí z řídíci jednotky (je to myslím zelený a bílý, ale je to přesně popsaný v tom návodu).
Co se týče dorazu na řídítkách to se dle mě řeší buď novou plynovou rukojetí nebo je možná vyjímatelný - já ho nikdy neviděl, takže nevim.
Takže ve zkratce - zjisti co máš ve velkým techničáku, pokud tam bude 77 kW tak zkontroluj jehly v karbecíh (K&N jehly mají více drážek pro jistící podložku) a když pak ještě najdeš na levá straně pod řídící jednotkou dva přešmiknuté a zaizolované kabely, tak to už někdo vyřešil za tebe:)
- nepředpokládám, že když už někdo vyměnil jehly a přešmikl kabely, že by neodstranil tu blokaci na plynové rukojeti
Doufám že vyčerpávající odpověď
Zdarec...já mám zrovna verzi 77kW odškrcenou na 108kW.
Borec mi to při prodeji neřekl a já to v té době taky nevěděl, ale zjistil jsem to úplně jednoduše - pořádně jsem si přečetl velký techničák:)
Pak to ve mě, asi stejně jako v tobě, začalo hlodat, tak jsem sháněl podklady.
Pozná se to podle těchto věcí:
jiné označení na motoru - typ. V ČR se myslím prodával typ VD (nejsem si úplně jistý - ten byl odškrcený). V Německu a taky např. ve Švýcarsku se prodával taky typ VF (označení na motoru).
Motor byl seškrcený na "třech místech". Řídící jednotka, karburátory a doraz na plynu.
Ale teď to podstatné - motor jde odšktit a to docela jednoduchou cestou (v německým Motorradu byl přímo i návod).
Moje motorka je podle toho udělaná - za prvé je potřeba vyměnit karburátory - resp. by měly stačit jehly. Já to mám vyřešené tak, že tam mám ten základní K&N kit:) - já to nedělal, ale předpoklám, že to bylo levnější než kupovat originál jehly u Yamahy.
Pak je potřeba přešmiknout dva kabely vedoucí z řídíci jednotky (je to myslím zelený a bílý, ale je to přesně popsaný v tom návodu).
Co se týče dorazu na řídítkách to se dle mě řeší buď novou plynovou rukojetí nebo je možná vyjímatelný - já ho nikdy neviděl, takže nevim.
Takže ve zkratce - zjisti co máš ve velkým techničáku, pokud tam bude 77 kW tak zkontroluj jehly v karbecíh (K&N jehly mají více drážek pro jistící podložku) a když pak ještě najdeš na levá straně pod řídící jednotkou dva přešmiknuté a zaizolované kabely, tak to už někdo vyřešil za tebe:)
- nepředpokládám, že když už někdo vyměnil jehly a přešmikl kabely, že by neodstranil tu blokaci na plynové rukojeti
Doufám že vyčerpávající odpověď
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nefunguje tachometr a gipro Yamaha YZF 1000R Thunderace | Kentoya125 | 8 | 12.8.2024 v 20:06 Rubini |
Barva Yamaha YZF 1000R Thunderace | Spangeoboob | 10 | 7.3.2022 v 17:02 Julip2 |
Manuál Yamaha YZF 1000R Thunderace | Spangeoboob | 2 | 7.1.2022 v 19:31 Spangeoboob |
Výměna oleje Yamaha YZF 1000R Thunderace | Pluskycbr | 4 | 12.7.2021 v 09:54 Kamikadze-Ace |
Regulátor dobíjení yzf 1000 thunder... Yamaha YZF 1000R Thunderace | pithell | 2 | 22.6.2021 v 19:21 wáca |