ale ja sem mel KX450 r.08 a ta byla pekne lehka a jezdil sem spis 70% enduro a 30% kross trate a na to me to prislo vpoho......byl to drzak,jediny co me potkalo je gufirko na vodni pumpe.
1 reakcí na tento příspěvek KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008
Naposledy editováno 15.12.2017 10:25:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KX 450F 2012 vs GAS GAS EC 300 2008
vidíš překážku, wrkneš a letíš daleko líp, na poslední chvíli vidíš díru, příkop, není problem, wrkneš a letíš přes,výjezdy wkneš a letíš tak rychle, že EXC nestíhají uhýbat :)
je pravda, že jediná použitelná MX do "endura" z mého seznamu je YZ250f, to je radost, podvozek KYB, hodně kvalitní motor, vše funguje na 1A, zesílíš li, tak pak Yz450f, ale vse to musí byt karburátor od 2007 do 2009, nebo pak až ročníky kolem 2017, tam si naladíš výkon jak potřebuješ pomocí PowerTuneru, ale tam už jsi podobně s cenou jako za schopné enduro.
technicky strašně vyspělé moto, seženeš li udržovaný kus, bude hodně sloužit
po EXC motorkach, jsem si na YZ450f neskutečně užíval enduro vyjížďky, zábava, spolehlivost, výkon, malá spotřeba.... klády, výjezdy, gumy, každá překážka na ní byla radost, naladil jsem jen podvozek, převod a fungovala v terénu jako jediná MX bez cukání a chcípání v pomalých pasážích
žádná jiná MX už tak nefungovala, nic už jsem tak nedokázal naladit, aby nechcípali a nebyli tak ucukané v trial úsekach
jasně, má li někdo +-200tis, je nej volba do endura new KTM 450 /350 EXC ci FE 450/350, ty motorky fungují neskutečně ve všech režimech, tak uživatelsky přátelské moto, hned ti sedne do ruky, čím těžší enduro tím více tě překvapuje, jak jí to chutná.....
ale je li někdo, kdo chce moc jezdit a nemá na služné enduro, tak YZf se nechá naladit a použít, aby uspokojila nevybouřeného bahnáka :)
strašná výhoda tréninků na MX v enduru, je ta, že pak at sedneš na jakékoliv enduro moto, je jedno zda 2T, 4T, tak vše budeš mít tak hodně pod kontrolou a ruce ti neodejdou ani po 100min CC závodu :))))
Naposledy editováno 16.08.2018 12:31:38