paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Stavba motorky x STK
4.11.2017 v 20:10
Zdravím, momentálně stavím motorku do stylu café racer, brát style.. motorka je 82. rok, takže problémy s homologací neřeším, ale chtěl jsem se zeptat jak je to třeba se zadním blatníkem. Mám koupené spešl sedlo a potřebuju úplně oddělat zadní blatník a převařit rám, aby tam to sedlo pěkně sedělo.. nevíte někdo, jak se na to na technické tváří?
Předchozí
1 2
Následující

Stavba motorky x STK

4.11.2017 v 20:19 | Nahoru | #1
zásah do konstrukce motocyklu,takže problém

Stavba motorky x STK

4.11.2017 v 20:43 | Nahoru | #2
Zásah do konstrukce motocyklu, tím myslíš to vaření rámu? Kdybych rám nechal být a jen sundal blatník, vadilo by to?

Stavba motorky x STK

4.11.2017 v 21:00 | Nahoru | #3
Oni na tom STK zase žádní blbci nejsou. Není problém ukázat ti tam foto originálu. Jízda bez zadního blatníku bych řekl, že je nic moc s blátem na zádech.

Ne teď vážně. Až potkáš aktivního pomahače, nezajímá ho rok výroby, ale právě ten chybějící zadní blatník. Někde tu na foru je diskuse o podobných přestavbách, tak pohledej. Jsem na mobilu a blbě se mi to hledá.

Stavba motorky x STK

4.11.2017 v 21:10 | Nahoru | #4
u nás vadí všechno všem.

1 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK

4.11.2017 v 21:24 | Nahoru | #5
Já vím, ono hodně záleží na lidech, zase jsem tu na fóru třeba četl, že na STK borci ještě stavbu pochválili a všechno bylo v pohodě..

Jízda bez blatníku je nepraktická, to je pravda , ale jinak to nejde

Stavba motorky x STK

5.11.2017 v 11:50 | Nahoru | #6
motocykl musí splňovat zákonem definnované podmínky + to co je zapsáno v TP. Takže:
- pokud uděláš CafeRace s jedním místem a v TP más zapsány 2 místa ... problém
- pokud použiješ např. nehomologovanná zpětná zrcátka ... problém
- pokud použiješ vlastní držák SPZky bez osvětlení ... problém
- pokud použiješ vlastní držák SPZky který nesplňuje umístění a sklon ... problém
apod.

To, že má být motocykl v originálním stavu je nesmysl, protože pokud ti motorku převálcuje nákláďák a ty si ji opravíš, tak rozhodně není v originálním stavu, ale může vypadat úplně stejně. Takže při přestavbě musíš používat rozum, nastudovat si příslušné paragrafy a směle do toho. Sám mám motorku upravenou (předělanou celou zadní část včetně světel, kde mám 3 in 1, apod.) a ačkoliv se nad tím na STK podivovali, tak vše bylo homologované a splňovalo to zákonou normu, takže jsem prošel. Vše je to o tom, co jsi schopen obhájit ... ale pokud narazíš na idiota na STKčku, tak se připrav na smutný fakt, že ačkoliv zákonně jsi vše splnil, tak on drží razítko a ty se nemáš kam odvolat (max. na soud a to je za neskutečné peníze, na neskutečně dlouho a s nejistým výsledkem).

Naposledy editováno 05.11.2017 11:51:48

Stavba motorky x STK

5.11.2017 v 18:58 | Nahoru | #7
To je furt dokola.

1 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK

5.11.2017 v 19:34 | Nahoru | #8
Jen taková řečnická otázka, moto bylo schváleno pro provoz jako celek, když zaměníš díly, byť homologované, které ale vůbec nemusí odpovídat parametrům a specifikacím původních dílů, tj naprosto změníš stav, pro který je platná homologace, co se bude dít, když se na tom bude třeba chtít točit právník při nehodě?

Naposledy editováno 05.11.2017 19:35:14

2 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK

5.11.2017 v 20:24 | Nahoru | #9
Většinou to vyřeší Palacký

(reakce na) Stavba motorky x STK

5.11.2017 v 21:14 | Nahoru | #10

bushman7 píše: Jen taková řečnická otázka, moto bylo schváleno pro provoz jako celek, když zaměníš díly, byť homologované, které ale vůbec nemusí odpovídat parametrům a specifikacím původních dílů, tj naprosto změníš stav, pro který je platná homologace, co se bude dít, když se na tom bude třeba chtít točit právník při nehodě?



Právník bude muset prokázat, že dané díly byli příčinou nehody (případně mohli mít vliv) ... ale jsme v ČR kde i nemožné se děje na počkání, takže výsledek je nejistý

(reakce na) Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 08:11 | Nahoru | #11

Kášík-Pája píše: Většinou to vyřeší Palacký

asi tak, dál to nemá cenu řešit, buď budeš ochotnej za každou technickou pustit chlup nebo se na stavbu vykašli, blbý dotazy jestli to projde bez blatníku nemá smysl řešit

1 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 11:27 | Nahoru | #12
doprava houstne,na cestách je už tak bordel..... ,jako logicky není možné,aby si každý kdo má v zadku díru vzal flexu,začal přeřezávat rám,svařovat,upravovat....jsou lidi,co vytvoří stroj,který je ještě lepší,než ten původní ,ale stejně tak jsou i patlalové,kteří sice s dobrým svědomím,ale s totální neznalostí sesmolí paskvil,který nebrzdí,rovně nejede a je vyloženě nebezpečný....

špatné je,že stát tuto problematiku vyřešil jedním slovem- NE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 12:02 | Nahoru | #13
Dolph-cz> to není úplně pravda, pokud máš chut a peníze, můžeš si nechat vozidlo schválit u Dekry proveditelnost jak časová tak finanční je věc druhá.

Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 13:31 | Nahoru | #14
Pokud se dodrží určitá pravidla, tak aby moto odpovídalo údajům v TP a vše co má mít homologaci ať ji má, tak není problém. Pokud někdo rozřeže moto, nedá blatníky, nedejbože dá značku na stranu, jiné pneu, trubky místo výfuků tak se nemůže divit. Vše má své hranice.

Naposledy editováno 06.11.2017 13:32:45

(reakce na) Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 20:39 | Nahoru | #15
Kášík-Pája>

Po novém se všecko fotí, takže Palacký bohužel vždycky nepomůže...

Naposledy editováno 06.11.2017 20:40:04

4 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 21:33 | Nahoru | #16
Jedna ze života: Harley v origo stavu, pouze laděné trubky, technik na STK si přicpal uši a známku vylepil, pohoda. Kámoš odjíždí spokojeně z areálu STK kolem pumpy, ale blbá náhoda a z pumpy zrovna vyjížděli fízlové, pumpa cca 100m od STK. Tak ho stopli, koukli na nálepku a vzali ho hned na opakovačku u jiného technika, samozřejmě neprošel. Takže známka na dva roky stržena a dostal ji na měsíc, STK následovně dostala 50tkč pokutu, kterou strhávají technikovi ze mzdy a přišel na 3 měsíce o prémie. Kámoš je vychechtanej, nasadil origo laufy a už druhý den prošel na jiné STK, jen ho to stálo o litr víc, ale ten technik s podmínečným vyhazovem už nic nehomo nepustí a jeho kolegové taky ne. Tudíž se někdy technikům už nedivím, že nepustěj všechno. Berte to i z druhé strany barikády, kvůli litru do kapsy nikdo nechce přijít o dobrou práci, technik je taky pouze zaměstnanec a musí zpívat písničku zaměstnavatele, ikdyž je mu to kolikrát proti srsti a být to na něm tak nás pustí i s věcma co nemaj homologaci a neohrožujou nikoho na životě...

Naposledy editováno 06.11.2017 21:33:33

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 21:36 | Nahoru | #17
dewwil> A proto se jezdí na STK s motorkou na vozíku nebo v dodávce…

(reakce na) Stavba motorky x STK

6.11.2017 v 22:10 | Nahoru | #18
_zdenda_> Máš recht

(reakce na) Stavba motorky x STK

7.11.2017 v 02:47 | Nahoru | #19
_zdenda_> a nebo - "proto se jezdi na STK s uplne jinou motorkou nez na ktere ve skutecnosti jezdim...akorat to leze trochu do penez a zabira to dost mista...njn..."

(reakce na) Stavba motorky x STK

7.11.2017 v 08:04 | Nahoru | #20

petrprochazka píše: Dolph-cz> to není úplně pravda, pokud máš chut a peníze, můžeš si nechat vozidlo schválit u Dekry proveditelnost jak časová tak finanční je věc druhá.



ah ano,dekra......ok,měním NE na ne .
už to není velkým a tučným,ale v podstatě je to to samé....

(reakce na) Stavba motorky x STK

7.11.2017 v 08:05 | Nahoru | #21
dewwil> přesně tak....,není všechno černé nebo bílé....

Stavba motorky x STK

7.11.2017 v 08:08 | Nahoru | #22
dnes už se opravdu všechno fotí a neni problém vytáhnout fotky z databáze,jestli na STK byly originály,nebo laďáky.

kdo chce jezdit s laďákama a jiným tuzingem a je tak zhnilý,že si to není schopný dát před technickou do pořádku...tak ať jde do prd...

(reakce na) Stavba motorky x STK

7.11.2017 v 08:25 | Nahoru | #23

dewwil píše: Jedna ze života: Harley v origo stavu, pouze laděné trubky, technik na STK si přicpal uši a známku vylepil, pohoda. Kámoš odjíždí spokojeně z areálu STK kolem pumpy, ale blbá náhoda a z pumpy zrovna vyjížděli fízlové, pumpa cca 100m od STK. Tak ho stopli, koukli na nálepku a vzali ho hned na opakovačku u jiného technika, samozřejmě neprošel. Takže známka na dva roky stržena a dostal ji na měsíc, STK následovně dostala 50tkč pokutu, kterou strhávají technikovi ze mzdy a přišel na 3 měsíce o prémie. Kámoš je vychechtanej, nasadil origo laufy a už druhý den prošel na jiné STK, jen ho to stálo o litr víc, ale ten technik s podmínečným vyhazovem už nic nehomo nepustí a jeho kolegové taky ne. Tudíž se někdy technikům už nedivím, že nepustěj všechno. Berte to i z druhé strany barikády, kvůli litru do kapsy nikdo nechce přijít o dobrou práci, technik je taky pouze zaměstnanec a musí zpívat písničku zaměstnavatele, ikdyž je mu to kolikrát proti srsti a být to na něm tak nás pustí i s věcma co nemaj homologaci a neohrožujou nikoho na životě...



Pro podobbe pripady mam DB killer v kasliku pod sedlem.

(reakce na) Stavba motorky x STK

7.11.2017 v 17:49 | Nahoru | #24
marsl10>mám taky kafíčko z jawa 634,

tvé téma je zajímavé, ale nejprve jsi měl zajít na stk tam by ti všechno vysvětlili https://www.google....xmVJawz1NUVY68uQbMu5

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK

7.11.2017 v 21:00 | Nahoru | #25

dewwil píše: Jedna ze života: Harley v origo stavu, pouze laděné trubky, technik na STK si přicpal uši a známku vylepil, pohoda. Kámoš odjíždí spokojeně z areálu STK kolem pumpy, ale blbá náhoda a z pumpy zrovna vyjížděli fízlové, pumpa cca 100m od STK. Tak ho stopli, koukli na nálepku a vzali ho hned na opakovačku u jiného technika, samozřejmě neprošel. Takže známka na dva roky stržena a dostal ji na měsíc, STK následovně dostala 50tkč pokutu, kterou strhávají technikovi ze mzdy a přišel na 3 měsíce o prémie. Kámoš je vychechtanej, nasadil origo laufy a už druhý den prošel na jiné STK, jen ho to stálo o litr víc, ale ten technik s podmínečným vyhazovem už nic nehomo nepustí a jeho kolegové taky ne. Tudíž se někdy technikům už nedivím, že nepustěj všechno. Berte to i z druhé strany barikády, kvůli litru do kapsy nikdo nechce přijít o dobrou práci, technik je taky pouze zaměstnanec a musí zpívat písničku zaměstnavatele, ikdyž je mu to kolikrát proti srsti a být to na něm tak nás pustí i s věcma co nemaj homologaci a neohrožujou nikoho na životě...



nezlob se na mě ale takovou blbost vypustit do světa, to je totálně vymyšlená pičovina tak to vžádném případě nefachčí, a ani nemúže totílní kravina

Stavba motorky x STK

8.11.2017 v 10:37 | Nahoru | #26
Totálně neověřená zpráva (nicméně z vlastní zkušenosti mi přijde dost reálná) je, že v Praze se těch Palackých dává a STK přes známé dělá poměrně dost a technici pak hledají jakoukoliv kravinu, za kterou by normálního člověka z ulice vyhodili, aby nevyčuhovali ze statistiky.
Brácha opravil bouranou Suzuki SV650. Motorka vypadalo dost jinak, ale byly to kosmetický věci (jiná maska, rovná řídítka) a všechno mělo homologaci, takže OK. To bylo STK v Jižních Čechách.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK

8.11.2017 v 11:48 | Nahoru | #27

felixxx píše: nezlob se na mě ale takovou blbost vypustit do světa, to je totálně vymyšlená pičovina tak to vžádném případě nefachčí, a ani nemúže totílní kravina



není to nereálné, mám v práci případ, můj řidič, vozidlo Iveco, jel na technickou: klasický kamioňák - spousta cedulek serepetiček u čelního skla, vše si sundal. Prošel technickou bez problémů. Odjel z STK, ujel 8km a zastavili ho policajti, protože na čelním skle měl už zpět všecky ty hovadiny a první co mu ukázali, tak foto z STK ze které odjel, tedy STK technik průser neměl a řidič dostal flastr.

a zas když si vemu loni, jel jsem na stk se starou motorkou, doma dodělané brašny a držák, technik mě nechtěl pustit, ale dal mi nářadí a čas, odmontoval jsem brašny i s držákem, on si jen nafotil origo stav a já montoval zpět. Kdyby mě tehdá při odjezdu taky odchytili, tak má průser...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK

8.11.2017 v 16:18 | Nahoru | #28
Indian82>

Naposledy editováno 08.11.2017 16:21:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK

8.11.2017 v 16:20 | Nahoru | #29

felixxx píše: Indian82> jenže tady jde o harlej , výfuky a jejich zvuk,

na stk mají měřáky,
metr, orientační na sbíhavost, pneu, tester na brzdovou kapalinu, regloskop na světla, nyní přibyl měřák na propustnost skel,

policajti mají foták, metr, měřák na rychlost a měřák chlastu v krvi,

ani jedna z těchto institucí neměří hlučnost, tak mohou zastávat naprosto protichůdné názory

pokud technik udělá hrubou prokazatelnou chybu je s ním zahájeno správní řízení pokuty se šplhají do desítky v SK je to 165 E, navíc pokud tě vyhodí na stk tak do 3O dnů tam musíš přijít na opáčko a ne že ti dají na druhé stk za dva dny červenou na dva roky



Naposledy editováno 08.11.2017 16:23:36

(reakce na) Stavba motorky x STK

8.11.2017 v 16:34 | Nahoru | #30
Indian82> mi se stalo III golf 5 dnů po stk vypadla přední odrazka, fízl na tu fotku z stk čuměl , spolujezdec má takovou malou podélnou obrazovku kde ty fotky má, pak se mě ptal že když tam ta odrazka není je tam ostrá hrana, říkám mu to j zajímávé máte ně to nějaký měřák, žebychom to změřili jestli je hrana ostrá, pak vyjelo okýnko a policajt se se mnou dál nebavil
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Tacho a otáčkoměr neukazují Suzuki GS 450 L Bauernopl 5 20.4.2023 v 17:31 Bauernopl
příslušenství x STK Suzuki GS 450 L marsl10 1 12.11.2017 v 18:03 Vítězslav_Máří
Při stání z motorky kape benzín Suzuki GS 450 L Matejda1998 3 27.5.2017 v 01:18 Matejda1998
Neukazuje palivoměr Suzuki GS 450 L Matejda1998 1 12.10.2016 v 21:19 krokoš
youngtimer s 2 válci Honda CB 400, Kawasaki LTD 440 D, Suzuki GS 450 L Richard95 6 19.8.2015 v 15:16 Medved

TOPlist