Ne teď vážně. Až potkáš aktivního pomahače, nezajímá ho rok výroby, ale právě ten chybějící zadní blatník. Někde tu na foru je diskuse o podobných přestavbách, tak pohledej. Jsem na mobilu a blbě se mi to hledá.
1 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK
Jízda bez blatníku je nepraktická, to je pravda , ale jinak to nejde
- pokud uděláš CafeRace s jedním místem a v TP más zapsány 2 místa ... problém
- pokud použiješ např. nehomologovanná zpětná zrcátka ... problém
- pokud použiješ vlastní držák SPZky bez osvětlení ... problém
- pokud použiješ vlastní držák SPZky který nesplňuje umístění a sklon ... problém
apod.
To, že má být motocykl v originálním stavu je nesmysl, protože pokud ti motorku převálcuje nákláďák a ty si ji opravíš, tak rozhodně není v originálním stavu, ale může vypadat úplně stejně. Takže při přestavbě musíš používat rozum, nastudovat si příslušné paragrafy a směle do toho. Sám mám motorku upravenou (předělanou celou zadní část včetně světel, kde mám 3 in 1, apod.) a ačkoliv se nad tím na STK podivovali, tak vše bylo homologované a splňovalo to zákonou normu, takže jsem prošel. Vše je to o tom, co jsi schopen obhájit ... ale pokud narazíš na idiota na STKčku, tak se připrav na smutný fakt, že ačkoliv zákonně jsi vše splnil, tak on drží razítko a ty se nemáš kam odvolat (max. na soud a to je za neskutečné peníze, na neskutečně dlouho a s nejistým výsledkem).
Naposledy editováno 05.11.2017 11:51:48
1 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK
Naposledy editováno 05.11.2017 19:35:14
2 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK
bushman7 píše: Jen taková řečnická otázka, moto bylo schváleno pro provoz jako celek, když zaměníš díly, byť homologované, které ale vůbec nemusí odpovídat parametrům a specifikacím původních dílů, tj naprosto změníš stav, pro který je platná homologace, co se bude dít, když se na tom bude třeba chtít točit právník při nehodě?
Právník bude muset prokázat, že dané díly byli příčinou nehody (případně mohli mít vliv) ... ale jsme v ČR kde i nemožné se děje na počkání, takže výsledek je nejistý
1 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK
špatné je,že stát tuto problematiku vyřešil jedním slovem- NE
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK
Naposledy editováno 06.11.2017 13:32:45
4 reakcí na tento příspěvek Stavba motorky x STK
Naposledy editováno 06.11.2017 21:33:33
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK
petrprochazka píše: Dolph-cz> to není úplně pravda, pokud máš chut a peníze, můžeš si nechat vozidlo schválit u Dekry proveditelnost jak časová tak finanční je věc druhá.
ah ano,dekra......ok,měním NE na ne .
už to není velkým a tučným,ale v podstatě je to to samé....
kdo chce jezdit s laďákama a jiným tuzingem a je tak zhnilý,že si to není schopný dát před technickou do pořádku...tak ať jde do prd...
dewwil píše: Jedna ze života: Harley v origo stavu, pouze laděné trubky, technik na STK si přicpal uši a známku vylepil, pohoda. Kámoš odjíždí spokojeně z areálu STK kolem pumpy, ale blbá náhoda a z pumpy zrovna vyjížděli fízlové, pumpa cca 100m od STK. Tak ho stopli, koukli na nálepku a vzali ho hned na opakovačku u jiného technika, samozřejmě neprošel. Takže známka na dva roky stržena a dostal ji na měsíc, STK následovně dostala 50tkč pokutu, kterou strhávají technikovi ze mzdy a přišel na 3 měsíce o prémie. Kámoš je vychechtanej, nasadil origo laufy a už druhý den prošel na jiné STK, jen ho to stálo o litr víc, ale ten technik s podmínečným vyhazovem už nic nehomo nepustí a jeho kolegové taky ne. Tudíž se někdy technikům už nedivím, že nepustěj všechno. Berte to i z druhé strany barikády, kvůli litru do kapsy nikdo nechce přijít o dobrou práci, technik je taky pouze zaměstnanec a musí zpívat písničku zaměstnavatele, ikdyž je mu to kolikrát proti srsti a být to na něm tak nás pustí i s věcma co nemaj homologaci a neohrožujou nikoho na životě...
Pro podobbe pripady mam DB killer v kasliku pod sedlem.
tvé téma je zajímavé, ale nejprve jsi měl zajít na stk tam by ti všechno vysvětlili https://www.google....xmVJawz1NUVY68uQbMu5
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK
dewwil píše: Jedna ze života: Harley v origo stavu, pouze laděné trubky, technik na STK si přicpal uši a známku vylepil, pohoda. Kámoš odjíždí spokojeně z areálu STK kolem pumpy, ale blbá náhoda a z pumpy zrovna vyjížděli fízlové, pumpa cca 100m od STK. Tak ho stopli, koukli na nálepku a vzali ho hned na opakovačku u jiného technika, samozřejmě neprošel. Takže známka na dva roky stržena a dostal ji na měsíc, STK následovně dostala 50tkč pokutu, kterou strhávají technikovi ze mzdy a přišel na 3 měsíce o prémie. Kámoš je vychechtanej, nasadil origo laufy a už druhý den prošel na jiné STK, jen ho to stálo o litr víc, ale ten technik s podmínečným vyhazovem už nic nehomo nepustí a jeho kolegové taky ne. Tudíž se někdy technikům už nedivím, že nepustěj všechno. Berte to i z druhé strany barikády, kvůli litru do kapsy nikdo nechce přijít o dobrou práci, technik je taky pouze zaměstnanec a musí zpívat písničku zaměstnavatele, ikdyž je mu to kolikrát proti srsti a být to na něm tak nás pustí i s věcma co nemaj homologaci a neohrožujou nikoho na životě...
nezlob se na mě ale takovou blbost vypustit do světa, to je totálně vymyšlená pičovina tak to vžádném případě nefachčí, a ani nemúže totílní kravina
Brácha opravil bouranou Suzuki SV650. Motorka vypadalo dost jinak, ale byly to kosmetický věci (jiná maska, rovná řídítka) a všechno mělo homologaci, takže OK. To bylo STK v Jižních Čechách.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK
felixxx píše: nezlob se na mě ale takovou blbost vypustit do světa, to je totálně vymyšlená pičovina tak to vžádném případě nefachčí, a ani nemúže totílní kravina
není to nereálné, mám v práci případ, můj řidič, vozidlo Iveco, jel na technickou: klasický kamioňák - spousta cedulek serepetiček u čelního skla, vše si sundal. Prošel technickou bez problémů. Odjel z STK, ujel 8km a zastavili ho policajti, protože na čelním skle měl už zpět všecky ty hovadiny a první co mu ukázali, tak foto z STK ze které odjel, tedy STK technik průser neměl a řidič dostal flastr.
a zas když si vemu loni, jel jsem na stk se starou motorkou, doma dodělané brašny a držák, technik mě nechtěl pustit, ale dal mi nářadí a čas, odmontoval jsem brašny i s držákem, on si jen nafotil origo stav a já montoval zpět. Kdyby mě tehdá při odjezdu taky odchytili, tak má průser...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK
Naposledy editováno 08.11.2017 16:21:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stavba motorky x STK
felixxx píše: Indian82> jenže tady jde o harlej , výfuky a jejich zvuk,
na stk mají měřáky,
metr, orientační na sbíhavost, pneu, tester na brzdovou kapalinu, regloskop na světla, nyní přibyl měřák na propustnost skel,
policajti mají foták, metr, měřák na rychlost a měřák chlastu v krvi,
ani jedna z těchto institucí neměří hlučnost, tak mohou zastávat naprosto protichůdné názory
pokud technik udělá hrubou prokazatelnou chybu je s ním zahájeno správní řízení pokuty se šplhají do desítky v SK je to 165 E, navíc pokud tě vyhodí na stk tak do 3O dnů tam musíš přijít na opáčko a ne že ti dají na druhé stk za dva dny červenou na dva roky
Naposledy editováno 08.11.2017 16:23:36
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tacho a otáčkoměr neukazují Suzuki GS 450 L | Bauernopl | 5 | 20.4.2023 v 17:31 Bauernopl |
příslušenství x STK Suzuki GS 450 L | marsl10 | 1 | 12.11.2017 v 18:03 Vítězslav_Máří |
Při stání z motorky kape benzín Suzuki GS 450 L | Matejda1998 | 3 | 27.5.2017 v 01:18 Matejda1998 |
Neukazuje palivoměr Suzuki GS 450 L | Matejda1998 | 1 | 12.10.2016 v 21:19 krokoš |
youngtimer s 2 válci Honda CB 400, Kawasaki LTD 440 D, Suzuki GS 450 L | Richard95 | 6 | 19.8.2015 v 15:16 Medved |