Nedavno jsem jezdil velky GS a to smrdelo tak ze bych rekl ze to zere minimalne 0.5l/1000 a pry je to taky by design.
polud doleješ na střed (když doleješ na horní rysku, motor ti olej vyhází), tak mám cca 2 dc/1000 km taky
na prodloužený víkend (cca 2-2,5 tkm okreskama s jízdou hlavně 4-7 tisíc, ale občas až k omezovači) si beru čtvrtlitr oleje, abych nespadl pod dolní rysku
je to vlastnost, u h9 a xr400 jsem nedoléval skoro nic, u b6 až když jsem jezdil přes 10 tisíc otáček (a to zbaštil podobně jak kačeny)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 23 | Včera v 22:34 Koudy01 |
Super duke vs Tuono v4 KTM 1290 Super Duke R, Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Chuck... | 0 | 27.5.2024 v 11:49 Chuck... |
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R | Babettastián | 15 | 26.5.2024 v 09:54 Johny_Servis |
Nová baterie-napětí KTM 1290 Super Duke R | Bětulík | 7 | 23.5.2024 v 18:21 Maxipes_Fík |
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R | malčus77 | 36 | 9.5.2024 v 19:57 Koudy01 |