vsechny motorky s karbecema co sem měl na jaře chytnou, chcipnou a takhle nekolikrat, ikdyž sem zkoušel dát novej benzin pred prnim pokusem o start, i vypustil plovakovy komory a nechal napustit novym benzinem ..
je to kazdy jaro dycky boj, pak uz to jezdi dobre, tak me zajima jestli ma u pristiho stroje smysl koukat spis po strikacce..
Naposledy editováno 18.03.2015 15:45:09
2 reakcí na tento příspěvek startujou na jaře stříkačky líp ?
já "skladuju" v garazi kde v zime mrzne, vlhkost tam je takova jako venku, proste hodne stara garaz, nevytápěno.
ale auto kery stalo venku aspn 4 mesice taky chytlo na drc.. nuž uvidime do budoucna.. kazdopadne je to fajne plus, neuchlastany svicky, zadnej sytic atd..
1 reakcí na tento příspěvek startujou na jaře stříkačky líp ?
Edit: Motorka v nevytápěný samostatný garáži.
Naposledy editováno 19.03.2015 07:18:22
Stříkačka to prostě protlačí... i když mně tedy mašina na jaře nechytla na drc... nejspíš proto, že čerpadlo jak vyschne, tak chvíli kvičí. Dělalo to už BMW = neřeším to.
1 reakcí na tento příspěvek startujou na jaře stříkačky líp ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startujou na jaře stříkačky líp ?
Piwell píše: První letošní start fejzra (4 karbece, ani nebyly vypuštěný): Otočit klíčem (načerpat benzín), zhasnout. Otočit klíčem, zhasnout. Zapnout sytič. Otočit klíčem a bruuuuum na první otočení motoru .... Jinak stříkačky vždycky na první otočení motoru, s karbcema někdy malinko patálie.
A kdy se vypousteji karbce ? K cemu
Woko_O píše: Fazer - 05 stříkačka, stojí třeba od zaří- října až do května..tak jak dojede, tak stojí (myslím benzín v nádrži) K jaru udělám údržbu,olej a filtr - nabiju baterku a pak startuju.. moc se ji ze začátku nechce, takže na drc to není..pak se ale chytne a potom už je to v pohodě po celou sezonu. Neřešim..
To nastartujes poprve motor az vymenis olej ?
1 reakcí na tento příspěvek startujou na jaře stříkačky líp ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) startujou na jaře stříkačky líp ?
Mircez píše: A kdy se vypousteji karbce ? K cemu
Předchozí majitel to dělal vždy na zimu. Protože se benzín odpařuje, vodnatí a celkově je díky bio složkám stále horší. Já to ale nikdy nedělal. Ale jednou jsem nenastartoval stříkačku, právě kvůli příšernýmu benzínu, byl tam tak 4 - 5 měsíců. Když jsem ho vylil, byl hnědej, smrděl všelijak, ale rozhodně ne jako benzín. Po nalití čerstvýho benálu chytil motor hned a běžel bezproblému.
Co mě ale překvapilo víc, tak číza odstavená asi 4 roky, po nalití nového benzínu chytla na druhý prošlápnutí.. Ani jsem nečistil karbec..
1 reakcí na tento příspěvek startujou na jaře stříkačky líp ?
Se stříkačkou je to jiná...po zimě jednou otočí a vrčí... takže za mě jedině stříkačka
já "skladuju" v garazi kde v zime mrzne, vlhkost tam je takova jako venku, proste hodne stara garaz, nevytápěno.
Takovouhle garáž mám taky a spíš mi dělalo problém, že za 2 zimy mi na moto zoxidovalo, co mohlo. Takže jsem vyměnil všechny šrouby za nerez a už zimuju radši jinde...
abcman píše: Měl jsem karbec s podtlakovým palivovým kohoutem či jak se tomu říká a nastartovat to po zimě byl očistec, na motobaterku prakticky nebyla šance, možná je na to nějakej trik o kterým jsem tehdy nevěděl (kamarád s GS500 měl na palivovým kohoutu polohu při které se to naplavilo a byl klid) ale na CBF500 co jsem měl nic takovýho nebylo.
Se stříkačkou je to jiná...po zimě jednou otočí a vrčí... takže za mě jedině stříkačka
Jo GSko má na kohoutu polohu PRI a pomocí toho se napouští karbce, je to dobrá věc hele