1 reakcí na tento příspěvek Demontáže a drobný servis svépomocí
Začni sundáním sedla.
Pak
1) Sundat vrchní černou krycí lištu na nádrži.
2) Povolit boční černé šrouby z každé strany.
3) Vycvaknout plastovou sponku na obou stranách zatlačením na středový kolík.
4) Odstraň dalších 12 šroubů
Tento šroub ne.
5) Vytáhni spodní část plastového krytu v místech kde je pružné uložení
6) Vycvakni horní okraj plastu ze středového panelu, rukou bez použití nástrojů a opatrně ať něco neulomíš.
No a je oddeklováno
Naposledy editováno 24.08.2014 23:34:03
1 reakcí na tento příspěvek Demontáže a drobný servis svépomocí
1 reakcí na tento příspěvek Demontáže a drobný servis svépomocí
jack.fx píše: Podtlak z airboxu - to je to samé co odvětrání klikovky?
ne. Podtlak v airboxu je jen ekoteroristické opatření. Airbox nedýchá a je uškrcen klapkou pro nižší emise. Až někde nad 4-5 tis otáček ti klapku otevře2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
MEK0TA píše: Když se na to tak dívám, tak abys vyměnil vzduchový filtr, musíš rozebrat půlku motorky, respektive vyšroubovat 20 kilo šroubů, se vším manipulovat opatrně, aby se něco nepoškodilo... To je v hajzlu, kam to spěje... Mě stačí pomocí klíčku sundat sedlo, odšroubovat 2 šrouby bočních krytů, 2 šrouby od nádrže a jsem u filtru. Ty dnešní motorky... Já nevím. Kryt kryjící kryt, který zakrývá něco úplně zbytečně... Strašné!
v kontextu dnešní doby? Dnešní mladíci (těm je MT-07 primárně určena) si nedokážou vyměnit ani žárovku, natož vzduchový filtr. Je to práce na servis, pokud víš že na to nemáš1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
MEK0TA píše: seikos> To máš pravdu. Já bych s tím problém neměl, jen mě udivuje, jak dokážou výrobci zkomplikovat takovou rutinní záležitost, jakou je výměna filtru...
tuším že u TDM, MT-07 a MT-09 je výměna filtru doporučena jednou za 40tis, tak to asi nebude nezbytně častý servisní úkon. Tzn tak 1x - 2x za "životnost" stoje1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
seikos píše: tuším že u TDM, MT-07 a MT-09 je výměna filtru doporučena jednou za 40tis, tak to asi nebude nezbytně častý servisní úkon. Tzn tak 1x - 2x za "životnost" stoje
přesně tak,to není endůro.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
XTeZeto píše: přesně tak,to není endůro.
No zrovna endůro XTZ taky v tomhle není úplně user friendly, na to že je to dakarskej speciál, kterej bych si měl být schopnej opravit klackem a izolačkou....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
Jindřej píše: No zrovna endůro XTZ taky v tomhle není úplně user friendly, na to že je to dakarskej speciál, kterej bych si měl být schopnej opravit klackem a izolačkou....
aspoň ty plasty bys klackem vobouchal
Jindřej píše: No zrovna endůro XTZ taky v tomhle není úplně user friendly, na to že je to dakarskej speciál, kterej bych si měl být schopnej opravit klackem a izolačkou....
je to odvozený od Dakarskýho speciálu. Na to abych se dostal ke vzducháčům mi stačí krátkej křížák na filtry. Třeba Afrika to má řešený líp,tam stačí křížák,jen nesmí zareznout šroubky.Pak je to celkem problém. A klackem a izolačkou se spravuje něco co upadne,to není běžná údržba.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
seikos píše: tuším že u TDM, MT-07 a MT-09 je výměna filtru doporučena jednou za 40tis, tak to asi nebude nezbytně častý servisní úkon. Tzn tak 1x - 2x za "životnost" stoje
tak tohle by dopustil jen magor...vzducháč má být co nejčistší...osobně měním/peru vždy s olejovým při výměně oleje......to je totiž ta příčina témat "Hééélp nestartuje, hééélp nedrží volnoběh, héééélp, cuká " a spousta dalších helpů...
Naposledy editováno 25.08.2014 16:18:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Demontáže a drobný servis svépomocí
Bandaska píše: tak tohle by dopustil jen magor...vzducháč má být co nejčistší...osobně měním/peru vždy s olejovým při výměně oleje......to je totiž ta příčina témat "Hééélp nestartuje, hééélp nedrží volnoběh, héééélp, cuká " a spousta dalších helpů...
magor nemagor, lidi se drží servisních intervalůER5 to měla na jeden šroub a Raptor asi na 5,ale to hlavně kvůli krytu spínačky. Nic se nesundává, nádrž se jen zvedne na kloubu a pak vyšroubuju šrouby, co drží filtr samotný.
seikos píše: magor nemagor, lidi se drží servisních intervalů
nedávno tu byla diskuze na téma "olejový filtr měním ob výměnu oleje, protože to tak píše výrobce v manuálu a ten ví, jak to je nejlepší" sice fanatičtí zastánci manuálu uznali, že to asi není nic proti ničemu (jak zajímavé zjištění), ale že to stejně dělat nebudou, protože co kdyby...
Zas na druhou stranu-pokud nejezdím v pískovém lomu, tak měnit vzducháč s každou výměnou oleje-tzn. třeba i co 6000km mi přijde absolutně zbytečné.
1) Demontuj přední světlo viz. zapojení 12V zásuvky
2) najdi 10ti pinový konektor, který je na kabelu vedoucím od pravé rukojeti. Plus sirénky, pípáku či co připoj na hnědý kablík s bílým pruhem a mínus na černý v konektoru, nebo od žárovky světlometu.
ZAPOJENÍ BLIKAČŮ K ALARMU KTERÝ MÁ STANDARDNĚ VÝSTUP POUZE NA KLAKSON
pokud místo toho chcete pouze blikače použijete dvě jednoampérové diody např. 1N4007 a zapojíte dle obrázku. Pokud chcete zachovat výstup i na klakson přidáte třetí diodu. Výstup od alarmu přijde na smotané konce jedna dioda na hnědý kablík druhá na zelený v tom samém konektoru jak je psáno o akustické signalizaci a třetí dioda na klakson. Vždy dávejte pozor na orientaci diod (propustný směr - proužek), proudovou zatížitelnost výstupu alarmu a kvalitní spojení. Nepoužívejte rychlospojky co se mačkají jen kleštěma, oxiduje to a věčně zlobí.
Naposledy editováno 26.08.2014 14:19:41
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynamo (stator a rotor) Yamaha MT-07 | Frankie8 | 4 | 9.9.2024 v 11:38 Frankie8 |
téma k diskuzi - co vše bych měl vě... [1, 2] Yamaha MT-07 | Andloc | 41 | 13.7.2024 v 22:09 krokoš |
MT-07 kufry, co kdo máte a co nebrat Yamaha MT-07 | Andloc | 1 | 5.7.2024 v 16:41 CB600 |
Otázka ohledně šířky kola Yamaha MT-07 | AlwaysGood | 4 | 3.7.2024 v 21:46 krokoš |
Yamaha MT-07 fórum (nejen)pro majitele [1 ... 32, 33] Yamaha MT-07, Yamaha MT-07 Moto Cage, Yamaha XSR 700... | SuperSic58 | 978 | 29.6.2024 v 20:24 CB600 |