motorce naroste hodně krouťák a tah od spodu, ale za cenu velkých vibrací. Takže na normální ježdění je to nepoužitelné. Tato úprava se používala při motokrosových závodech
a
je to neprovozuschopné - šílené vibrace, rve to motor z držáků apod.
Mambo:Já nic takového nepozoroval.Jezdil jsem s tím po republice,toho bych si všiml...
Naposledy editováno 16.01.2014 15:43:35
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 jednohup
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 jednohup
Anti> Osobní zkušenost nemám, proto ta citace, ale když vemu jak vibruje klasika a uchyty motoru taky občas praskaj docela bych jim věřil. Tím nerozporuju že ti to tolik nevibrovalo protože co kus to originál
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350 jednohup
Mambo:To je jasný.Já to prostě měl udělaný tak,že to nevibrovalo víc než klasika.Ložiska jsem nedělal ani jednou,i úchyty vydržely.
Naposledy editováno 16.01.2014 17:31:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350 jednohup
Neboť: stejně hmotná klika x stejné otáčky - stejný točivý moment
Naposledy editováno 27.01.2014 08:10:59
Nevyrábí se to z několika důvodů.Ten první je,že dosažený výkon bude u "střídačky" vyšší a dosažitelný jednoduššími prostředky.Ten druhý je fakt,že je naprosto zbytečné mít dva válce se stejným pracovním cyklem když se to dá elegantně sfouknout jednoválcem.
Ty klasické 600-800 ccm jednoválce jsou právě důkazem toho,že tato koncepce má co nabídnout,a to je právě již zmiňovaný průběh točivého momentu.