Téma: Rezonance 4 - 5 ot/min
Zdravím, mám takový problém, jedna z prvních letošních vyjížděk a neblahé zjištění, při vytočení motoru do 4 až 5 tisíc začne celá motorka rezonovat, pak rezonance ustává. Nezáleží na rychlosti, zařazeném stupni, stavu silnice, ničem. Jen otáčky.

Bavil jsem se o tom se známým a říká, že vynechává válec, nebo nejsou utaženy svody. Svody jsem eliminoval.
Můj názor seřízení ventilů, ale do toho zbývá 3k km.
Nějaké rady prosím.

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 17:17 | Nahoru | #1
Dělá to i při vytočení na místě?
Každopádně ventily nejsou jediný co může způsobit vynechávání (za předpokladu že to opravdu vynechává...což se mi zrovna moc nezdá.

PS: Nejsou vibrace při 4-5 tisících vlastnost? Dřív to nedělalo?

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 17:29 | Nahoru | #2
Dřív to nedělalo, kamarád, Skový bandit, jinak totožný, bez rezonance.
Další typ je na synchronizaci karburátorů.

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 17:29 | Nahoru | #3
600 v těhle otáčkách běžně vibrovala, ale tak nějak normálně, lehce do rukou..
jestli to rezonuje celý, tak je chyba asi jinde

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 17:33 | Nahoru | #4
Taky jsem teď dopočítal spotřebu z vyjížďky a je trochu větší než by se čekalo, začínám mít podezření na ty karbce.

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 18:04 | Nahoru | #5
Asi bych zacal svickama a pak ty karbce.

1 reakcí na tento příspěvek Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 18:33 | Nahoru | #6
je to normální já mam to samé a ted jsem bandasku vyzvednul v servisu komplet seřízenou ,nové rozvody ,seřízení podtlaku a karbecu.Též to tam mam a neřeším.
poprve když jsem na ní jel tak jsem se toho taky lekl ,tyhle lehké vybrace,chvění a trošku takový dívný zvuk jsou v tomto pásmu otáček ma baditovy 600 je prý normální,citace servis suzuki Vrbovka ,když jsem tam na to v loni ptal ,
přelezeš 5500-6000 a je klid

Naposledy editováno 18.04.2013 18:36:59

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 18:43 | Nahoru | #7
...B6 při 5000 ot prostě lehce vibruje, to je vlastnost...akorát vždycky z jara mají všichni pocit, že to dřív nedělalo

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 19:25 | Nahoru | #8
Jako je to celkem razantní vibrace a s tím, že to žere 7 litrů. Stejně pro jistotu asi půjdou nové svíce a seřídit karbce, to se neztratí. Ale že by to bylo normální mi nepřijde :D

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 19:46 | Nahoru | #9
ASi si po zimě trochu víc nadržený, proto těch 7l... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 21:15 | Nahoru | #10

hagrid.hagrid píše: nové rozvody



? Rozvody ?

Kolik máš natočeno?

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 21:27 | Nahoru | #11
Rozvody bych to zatím neviděl, mělo by tam být 20800 km, ale bůh ví jestli je to pravda. Že by se tam ozývaly nějaké prapodivné zvuky to ne.
Přiberu to jako další možnost...ale když bych postupně eliminoval a nechal vše dělat v servisu, tak už jen za práci a diagnostiku chyby mě oberou i o peněženku :)

Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 22:30 | Nahoru | #12
Ahoj,to jsem teď řešil na CB750,horší start,delší doba na sytič, nešla za plynem, v úzkém pásmu vibrace,rezonování do nádrže,zvadnutí v tahu,vyčistil jsem karburátory a nastavil klapky.

(reakce na) Rezonance 4 - 5 ot/min

18.4.2013 v 23:20 | Nahoru | #13
foky> 36000 ještě tam byl original
prý by ještě něco vydržel ale jelikož planujem dovčí po evropě tak mi doporučil ho vyměnit,lepší obětovat 1800,- než zkurvit motor při nejhorším

ještě jsem zapomněl na novou spojku

Naposledy editováno 18.04.2013 23:22:55

Rezonance 4 - 5 ot/min

19.4.2013 v 08:56 | Nahoru | #14

Ahoj,to jsem teď řešil na CB750,horší start,delší doba na sytič, nešla za plynem, v úzkém pásmu vibrace,rezonování do nádrže,zvadnutí v tahu,vyčistil jsem karburátory a nastavil klapky.



No nechtěl jsem do karburátorů moc zasahovat, to si dělal sám doma na koleni?

Rezonance 4 - 5 ot/min

Skvělá odpověď, děkuji! 19.4.2013 v 19:34 | Nahoru | #15
Karburátory jsem si vyčistil sám, ne na koleně, ale na stole v profi ultrazvukové čističce.(Do té z Lidlu by se karbec nevešel a nejsem přesvědčen ani o výkonu.)Teď jde motor za plynem, čistě a rovně
























to na poslední fotce není 1/2" spojka na hadici,ta válcová část s otvory má průměr 2mm
Uvnitř ty karbecy nevypadaly zle, bordel pochytaly sítka na přívodech, nicméně náplň v myčce svědčila o opaku. Kdybys chtěl, můžu ti to taky pořešit.

Rezonance 4 - 5 ot/min

24.4.2013 v 21:50 | Nahoru | #16
Tak karburátory seřízeny a vyčištěny u Touringa, skvěle odvedená práce, dobrá domluva, vše proběhlo velmi rychle, karburátory jako nové.
Všechny neduhy jsem sice nevyřešil, ale spotřeba šla dolů. Rezonance je podle servisáků kolem 5000 ot. normální.
Nyní mě čeká seřízení ventilů a řešení dalších drobností.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
špatně řadí jedničku Suzuki GSF 650 Bandit miksenzo 21 Dnes v 07:34 dva_hrnce
manuál Suzuki GSF 650 Bandit Jugo3677 28 22.10.2024 v 20:19 krokoš
Suzuki gsf 650 bandit jede na 2/3 v... Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit Brygy 14 14.9.2024 v 08:55 Brygy
Oprava textilních brašen Suzuki GSF 650 Bandit Ooooooo1980 2 2.7.2024 v 13:49 MotoMike
Výběr motorky Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuki... F1lkoo 24 19.6.2024 v 12:29 Koudy01


TOPlist