Uzavřeno 04.08.2013 v 02:54 uživatelem Allann
Naposledy editováno 04.08.2013 02:54:54
Ale kouknul bych na to v jakym stavu je gumova pririuba od karbecu pripadne nejakej test z horlavym sprejem.
Hele tak jsem to ted nakopnul a trochu pošteloval směs .. vím o tom hovno, ale víc zkurvit se to nedá, tak jsem prostě otáčel mixture šroubem doleva dokud volnoběh nebyl pravidelný... mohl jsem i popustit volnoběh a nechcíplpo to.. zdá se mi divný že by borec neuměl hejbnout jednim blbym šroubem.. nicméně opravdu to volnoběh srovnalo.. horší je že jsem to nemohl vyzkoušet déle protože jsem to pak trochu projel zaklap sem to a už jsem to nenakopnul.. přecijen kdo mě zná ví že jsem měl dvácovej dvoutakt a to chytlo jak víno narozdíl od těhle 4taktů.. komprese jak čůrák.. návod jak to nakopnout jsem si našel ale bojim se aby to pořád nebyl karbec.. ikdyž ted už se mi zdá ten volnoběh ok..
ale prostě to nenakopu kdybych se posral..roztlačit vůbec.. má to kompresi jak zmrd..
Ale k veci.Me vesinou kdys se mi něco takovyho dělo.Tak sem rozebral motor a zjistil,ze jsou v hajzlu loziska nebo gufera na klice.
je to rok 96.. starej karbec tam přece nemůže bejt nic moc složitýho ne? četl jsem něco o akcelerační pumpě ale to tohle nemá ne? .. možná byla jen málo zahřátá..?
ja1 píše: vytoč svíčku a párkrát prošlápni. bez sytiče.koukni jestli neni mokrá .
No hlavne az ji vyndas tak koukni jeslti neni cerna jako uhel. A jestli si ji ulil, tak mozna bez pro novou. K tomu nakopavani to nema dekompresor ?
gugo píše: No hlavne az ji vyndas tak koukni jeslti neni cerna jako uhel. A jestli si ji ulil, tak mozna bez pro novou. K tomu nakopavani to nema dekompresor ?
Má to dekompresor.. ale nevim k čemu je..
četl jsem že bud k tomu abych tam našlapal benzín.. a nebo abych píst dostal do horní úvratě.. ale to tam můžu dostat i bez něj.. jsem si upřímně vždycky myslel že to jde s dekompresorem nakopnout..
Ale blbe se ti to bude ucit na motce ktera ma asi rozladenou smes :-0
gugo píše: Allann> Proslapnes s dekompresorem naprazdno, dostanes pist tesne pred HU, pak bez dekompresoru na to musis proste poradne slapnout, to se neda moc popisovat, ta noha musi mit tah, je to vtom prnim momentu prevaleni pres HU.
Ale blbe se ti to bude ucit na motce ktera ma asi rozladenou smes :-0
jasný to dělam.. tu směs jsem jakš takš odladil když to běželo.. prostě motka šla krásně hezky se to převalovalo volnoběh pevnej.. myslim že něco kolem 6ti otáček na šroubku .. když to vystydne nakopnu to jako nic se sytičem.. jak už to jednou chytne a chcípne tak jo ještě to nakopnu.-. potřetí taky.. ale na počtvrtý už jsem na tom zase skákal jak kokot a ani hovno.. jinak to že se to dusí když dam plnej zatim přikládám neuplnýmu zahřátí motoru.. ale vypadá to že stejně rozebrat a vyčistit.. jen se bojim jestli to nemůže bejt nějaká závada přímo na motoru.. opakuju že fakt neklepe a nekouří
víš co ono to vypadá že frajer na to fakt sral a nevim jestli na to tak moc sral nebo tak moc neuměl.. ale plyn byl zadřenej tvl to sem musel čistit mazat stavět... sopjkový lanko páčka na sráč... pochybný hadice..
Ptam se protože prostě nemám žádnou zkušenost se čtyřtaktem.. jako karbec určitě rozeberem a vyčistíme.. ale jestli někoho napadá i něco víc než jen zaneřáděnej karbec.. jinak vzduchovej filtr jsem měl i venku a stejně se to dusí.. při jízdě to asi moc znát neni.. je fakt jen o ten rychlej škub.. ale myslim si žýe by to dělat nemělo..
Filtry v nádrži ok průtok dobrej
Naposledy editováno 29.11.2012 18:03:06
Budes muset jit do servisniho manualu a podovat se na doporucenej postup pri ladeni karburatoru. Obvykle je nejaka vychozi hodnota nasstaveni (pocet otacek) a od teto hodnoty se postupuje dale. I 1/4 otacky dela divy/
stejnej jako na 610ce
v manuálu přímo píšou odladit podle chodu motoru .. to jsem udělal..
teď jsem nalezl video tady na foru co přesně ukazuje můj problém:
Takže se pravděpodobně mrknu na tu akcelerační pumpu.. tohle je PŘESNĚ to co mi to dělá.
Četl jsem příběhy kluků co si koupili relativně nový mašiny a hned se do nich vysypali..
chtěl jsem něco sehnat narychlo..(tu přírubu) myslel jsem že to prostě nebude problém.. říkal jsem si jak tu už husy frčej ..
jinak s tou 350 budu max spokojenej.. je to přesně to co chci.. málo frekventovanej servis.. dostačující výkon spolu s dobrou váhou a super enduro podvozek co si veme i nějakej skok.
btw dík partsdepot zkusim
Naposledy editováno 29.11.2012 21:41:30
cort píše: Na 610 ventil u husy čekačka skoro měsíc, PD rychlejc, bay levnějc.
Dík ještěR zkusim nějaký "na díly" .. taky jsem četl něco o silikonu.. no.. mam tu lepidlo na autookna.. myslim že by to na to bylo dobrý ale přijde mi to jako prasárna.. neni to uplně prasklý.. je to jen hodně zpuchřelý.. ale foukat to bude... co si o tom myslíš? dobytčárna? prasárna a bastl?
PS: nejsem si jistej, jestli PHFko má AC pumpu... pokud jo, může být rozladěný mechanismus - třeba ti dávkuje moc dlouho (třeba na keihinu se to řeší O kroužkama), nebo může být blbě natryskovaný. A nebo to bude chtít nové trysky. Možné je vše
ted jsem ji byl ještě okouknout a je fakt v prdeli... zespoda je to prostě podél stahovačky uplně řízlý.. no já si myslel že jo protože v manuálu o ní píšou.. ale tak taky se v tom prdlajs vyznam.. jestli jo tak to normálně stáhnu těma kroužkama nebo něčim.. ale hele ty by si měl mít stejnej karbec jako já.. máš ji tam teda? podle mě je to takový to když se podíváš jakoby přímo zezadu motky na karbec nahoře?
na jinejch karbecích jsem to viděl po straně ale tady mi to nepřijde.. jinak karbec prostě shodim a hodim ho někomu na vyčištění a do toho budu shánět tu přírubu.. btw můžu ji normálně odšroubovat z hlavy? jo a pls dáš kontakt na firmu odkud jsi objednával? díky moc
edit: v manuálu je přímo v popiskách "accelerator pump jet" jinak kromě tý trysky se o ničem jinym nezmiňujou.. je ot teda ono?
jo určitě ji to má jen nevim kde... tady to píšou :
http://www.motorcyclecarbs.com/Dellorto_Carburetor_PHF34DS__P12462C983.cfm
Naposledy editováno 29.11.2012 22:44:33
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna TE 350 1992 Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 610, Husqvarna TE 350 | AndyEnd5 | 4 | 8.8.2023 v 21:04 Samuel738842 |
Hodnota Husqvarny Husqvarna TE 350 | FildaH | 11 | 8.8.2023 v 21:02 Samuel738842 |
Potrebujem poradiť husqvarna te 350 Husqvarna TE 350 | MartinZpuchova | 2 | 25.7.2019 v 11:49 _Michal |
Husqvarna te 350 nechce nakopnúť ke... Husqvarna TE 350 | Roninus | 1 | 6.10.2018 v 08:39 Dolph-cz |
Husqvarna TE 350 předělaná na 410 v... Husqvarna TE 410, Husqvarna TE 350 | timťa | 5 | 13.3.2016 v 14:00 timťa |