Naposledy editováno 04.03.2012 15:07:17
1 reakcí na tento příspěvek Hledám Mz
bubla.x píše: Zombi ty tupá hlavo,tohle forum je o tom aby se tu poradilo.Takže když víš co na MZ upravit tak to snad poradím a nedělám z lidí blbečky.Každej neví tak jak ty co a jak funguje.
Nebudu se hádat ,ale uznej, že řešit mazání u dvojtaktu je největši píčovina co někdo může napsat,ale jsem rád,že jsem se s tou vaší stunt partou nezpřáhl.
Naposledy editováno 04.03.2012 20:06:25
1 reakcí na tento příspěvek Hledám Mz
Mazání řešit vůbec nemusíš, ta by snad mazala i kolama nahoru :D ani karburátor není třeba nijak upravovat, tyhle věci na MZtě perfektně fungujou.
A potom už jen jezdit
Kdybys potřeboval nějakou radu, napiš do zprávy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hledám Mz
ZombiVocas> Tak to buď opravdu rád, že si se s náma nezpřáhl... ještě by ses na motorce něco naučil a mohl bys něco dokázat. A to ty přece nechceš.
Naposledy editováno 05.03.2012 12:04:36
2 reakcí na tento příspěvek Hledám Mz
Jinak taky koukám na různý provedení výfuku. Není u některejch modelů třeba problém, že by výfuk dřel o zem při jízdě po zadním?
Dík moc
phobos píše: Taky budu kupovat MZtu a měl bych jeden dotaz. Dají se koupit různý typy. Je některej vhodnější než jinej? Například pozdější modely měly dírovanej přední kotouč. Má to nějakej vliv třeba na přehřívání brzdové kapaliny? Po předním mě to docela hodně baví ...
Jinak taky koukám na různý provedení výfuku. Není u některejch modelů třeba problém, že by výfuk dřel o zem při jízdě po zadním?
Dík moc
Co vím tak ty mz 150 a 251 etz dírovanej kotouč neměli,akorát si někdo občas udělal tuning a díry si tam dovrtal, jinak mám mz 150 origo vejfuk a na zadním jsem si párkrát škrtnul,tak radši už po zadním na tom nejezdim, hold chce ho zkrátit nebo vyměnit za jinej.
Naposledy editováno 01.09.2012 13:52:16