Vyhody, nevyhody, cena?
Diky
Nepřipadá mě to adekvátní na jakoukoliv motorku, se kterou se jezdí po republice, určitě někam na Dakar nebo jiných pouští, na ukrajinu a podobné tour de svět, prostě kde bych nerad měnil nebo lepil pneumatiku.
Manipulace do a ven z pneumatiky, nasazování ventilku bude dost opruz. Doma v dílně na ponku možná v pohodě, ale jinde :puke:
3 reakcí na tento příspěvek Heavy duty (zesílené) duše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
1 reakcí na tento příspěvek Heavy duty (zesílené) duše
Jinak pokud nekdo jezdi jelita (mouse) tak vetsinou kupuje i na to uzpusdobene pneu (zelenej pruh) lepe se to nasazuje.-)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
Ovšem po zkušenostech už několik let jezdím výhradně s mousse, za ten pocit "jistoty a bezpečí" to stojí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
nevíš jak je to u nich? já o tom rozdělení slyším prvně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Heavy duty (zesílené) duše
S dušema jsem vlastně jezdil až donedávna, při huštění kolem 0,7 obě kola. Ani v prudkých kamenitých výjezdech, kde se jede opravdu ostře, prakticky po zadním kole a guma chytá jednu ostrou hranu za druhou ze duše neprorazí.
Prorazí se ale pak naprosto neočekávaně při volné jízdě po rovině, stačí malý nenápadný kamínek a je to. Nikdy jsem nepochopil proč duše na jedné straně vydrží naprosto surové zacházení, a na druhé staně jí k likvidaci stačí maličké ťuknutí
Proto raději jezdím moussy a mám klid
Minulej rok jsem na Ukrajine pichnul o hrebik, pred kterym by asi zadna duse neochranila.
1 reakcí na tento příspěvek Heavy duty (zesílené) duše
Každá mince má dvě strany. "mjůs" je drahý a má omezenou životnost a obtížnější montáž. S duší se dá na kouzlit s přilnavostí změnou tlaku.
"Akademičnost" debaty - za dvacet let soutěží jsem měl TŘI defekty - jeden hřebík (největší na Horehroní) v Brezně a dvakrát proraženou přední duši, z toho jednou o hranu panelu v Považské.
S tenkýma šprckama, origo Honda XR400R za týden šest!!! průrazů + zničená zadní guma (průraz přes všechny kordy na jedné straně v délce 3cm). Po montáži silných duší a pořádných pneumatik klid. Né že by to bylo jinýma pneumatikama, prorazil sem duši i na nich - tu slabou. Takže??