Dakar - Od roku 2011 je změna pravidel, jsou povoleny pouze do 450 ccm (a 3 náhradní motory) přinesla očekávané renesanci válce.
Na fotografii je studie z KTM oddělení vývoje, který je jasně viditelný, kde cesta pokračuje: lehké, ale odolné 450-vybavení v rally s dvojitým čepu řízení. To vše ve velmi nekompromisní směs, která se vyvíjí absolutně účelnost a jejich optické podněty. Pozoruhodné je stabilní rameno, (téměř) neexistující zadní rám, obrovský vzduchový filtr a "hodně" cool. Všechno ostatní se skrývá v dutinách pod sedadlem a čalounění, je pravděpodobně nádrž. Mohlo by to vypadat jako KTM závodník roku 2013. 2012, jeden je spokojen s více konvenční přední vidlice.
Pozornost by měla být také zahájena pět Husqvarna 449. na TE Také s touto značkou / model: GAS GAS (ES 450), Yamaha (WRF / YZF 450), Honda (CFR
Je to z google překladače , nechtělo se mi to přepisovat.
Naposledy editováno 26.01.2012 20:01:40