https://www.aliexpre...0.0.0.5e672e0e1OGuTR
dle hodnocení je někdo už objednával:) "měřím" tak 5-6 motorek ročně pro známé a kamarády...za pivo ...takže to nepotřebuju do nějakého denního provozu ... je to alespoň trošku přesné ? nebo je to shit? Totožně vypadající zboží u nás prodavají kolem 3 tis ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
Co jsi udelal s motorkou ty je celkem fuk, protoze jsi na ni jeste nejel a nemas vubec tušení jak velkej vliv ma na jízdu rozhozeny synchro.
Jo pro jednoval ma synchro rozhodne smysl a dvouval kterej seridis podle ucha je hned v závěsu ... u 4valce uz na tom skoro nezalezi
Naposledy editováno 11.02.2020 18:45:53
co se tyka apexu, volnobehu, prujezdu, hele to bude zaviset ale na vic vecech, zprevodovani, zpusob prujezdu, spojka s hopem nebo bez.. nemusis se vzdy pri jizde "opirat o volnobeh" (ve smyslu uplne zavrene klapky) ...to uz bych spis bral argument plynule brzdeni motorem nez plynuly prujezd (bez hopu tedy, ten by pripadne razy pobral) ja docela rozumim jak to myslis, ale aby to delalo nejakej zasadni bordel msuelo by to byt rozhozeny hodne, a aby to melo vylozene prinos srovnavat temer dokonale, tak to proste mit nebude.. skutecny smysl vidim jen u te jizdy "na kochacku kolem volnobehu" jak pise DRN
Naposledy editováno 11.02.2020 19:11:37
Problem je ze potrebujes co nejdál a co nejvic brzdit - coz jde s klapkou v jinem nez v zavrenem rezimu blbe a nasledne potrebujes zacit akcelerovat a nesmi ti do toho motor cuknout, rozhodí ti to stopu, v tom lepsim pripade..
Naposledy editováno 11.02.2020 19:22:48
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
dakarista píše: Nezkoušel někdo z vás toto?
Healtech syn tool
Kamarad ma v servisu nejakej vic “profi” ale principiálně je to vsechno stejny - snímač tlaku a pak uz zalezi na software, co vse to umi, jak hodne to tlumí, jak casto to obnovuje atd
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
Nejlíp elektroniku
Naposledy editováno 11.02.2020 20:32:55
dakarista píše: Já bych nejraději nějaký sehnal, ale nevím pořádně co.
Nejlíp elektroniku
Me se ten healtech libi, ale potrebujes pc. Jsou i nejaky primo s displejem... obcas je pakarna tahat k motorce pc - mam to tak s osciloskopem.
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
pouzivam přístroj od firmy Tecmate, mám to štěstí, že přes ulici bydlí člověk co to sem dováží, kdo bude chtít ztratím slovo a vyhandluji lepší cenu než je na trhu k mání.
Konkrétně - Synchromate, ten používám ale už se bohužel nevyrabi info třeba zde
http://www.techbase-cz.cz/SynchroMate
místo něj je Carbmate, v podstatě úplně to same, akorát nemeri otáčky motoru, info zde
https://tecmate.com/products/carbmate/
a jako top je přístroj vacuummate ale stojí raketu, info zde
https://tecmate.com/products/vacuummate/
Měj se
Pajas
Naposledy editováno 11.02.2020 21:34:59
vymena vypince je veci spis mechaniky/strojariny, nez elektrotechniky.. nicmene jsi mi pripomel hlasku z FELu kde jsem obcas jakozto student FSi navstevoval prednasky, mimo jine z teorie pole "experti od vedle navrhli vysokofrekvencni konektor, ktery na dane frekvenci temer dokonale reflektuje..."
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
kerut píše: ..jinak ohledne podtlaku by me osobne daleko vic nez celkovy zajimal podlak zmereny dynamicky v prubehu otacky (ohledne fir.or. 90°-270°-90°-270°..) ale zahy jsem zjistil ze tak rychle prevodniky (desitky khz) by staly vic nez ta motorka ...na synchro staci i kapalinovej manometr
Dival ses na ten healtech ? Ten normalne meri prubeh tlaku behem otacky ...
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
tlaky by byly zajimavy z hlediska casovani - sani, pro vsechny atmosefricky a nesymetricky palici motory (u ctyrvalu paliciho po 180 jsou pulsy v sani relativne konstantni..)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
kerut píše: Julip2> na serizeni musi stacit dle meho i sparove merky (i kdyz efektivni ci stredni hodnota tlaku je samozrejme urcite presnejsi ukazatel)..
tlaky by byly zajimavy z hlediska casovani - sani, pro vsechny atmosefricky a nesymetricky palici motory (u ctyrvalu paliciho po 180 jsou pulsy v sani relativne konstantni..)
No na stroj se sroubky skrticimi bypassy to pujde dost blbe. Ono i jinak pujdou do klapky nacpat fakt blbe
merky tam pujdou nacpat pri sundanym karburatoru docela lehce,.. a karburator, pokud je fakt potreba ho seridit (coz musi bejt podle me rozdily v klapkach ktery budou uz i videt), asi neuskodi pri tom rovnou i rozebrat a vycistit, ....coz se bez demontaze dela celkem blbe
nehlede na to ze abych mohl merit tlaky, musim misto zaslepovacich sroubku nasroubovat hrdla a nacpat na ne hadcky, a kdyz k tomu zapocitam shaneni manometru a zakladani diskuse o tom, to uz ten karburator muzu asi sundat rovnou (a to sundat ho z radvyho motoru je oproti V4 sranda)
Kdyby si jako seridil klapky karburatoru sparovyma merkama (to bych fakt nechtel delat) na stejne, tak by to na jetym motoru, kde asi nejsou vsechny karburatory a valce stejne vychozeny, stejny tlaky, stejne serizeny ventily atd. fungovalo? Ze tam ty klapky nedali hned napevno....
Naposledy editováno 14.02.2020 06:33:46
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
V pripade primeho karbce zase nastavis sterbinu pod soupetem a vubec netusis kolik vzduchu jde okolo soupete...
Jo a jeste neco, u me pohnes otackama o nekolik desitek, mozna stovek a nepoznas, ze se klapka hnula
A v neposledni rade, uz to tu nekdo psal, to ze jeden valec bezi rychleji a druhej ho brzdi muze mit vic pricin nez jen o kousek jinak otevrena klapka, ty tou synchronizaci kompenzujes ten rozdil. Muze to byt i tim, ze treba vnitrni valce jsou na vyssi teplote atd atd...
Naposledy editováno 14.02.2020 07:46:03
ze to muze mit vic pricin chapu taky, ovsem v tom pripade nechapu jak chces treba fous men si vule v ojnici, nebo jinak tesnici pistni krouzky dohanet podtlakem (pak jedna se defakto o jinou ucinnost konkretniho valce, ne jine nastaveni), rozumime ? v takovem pripade ten valec muze dodavat vetsi vykon s uplne stejnym podtlakem
ohledne otacek je nutne si uvedomit ze valce nemaji ruzne otacky ale ruznou praci, vykon, silu.. otacky jsou jedny protoze je vsechno spojene na jedne klice, meni se akorat prubeh zrychleni te kliky v prubehu otacky,... zde naprosto bezdebat souhlas s tim co jste psali s DRN ohledne plynulosti (jen jinak/presneji formulovano...)
nicmene ze doda kazdy valec jinou silu je opravdu takovy problem ? ptal jsem se na bigbang, muj motor ma dva valce ktere (konstrukcne) bezi o 90°driv nez plynule, a v extremu jednovalec ? vzydt to je defakto ctyrval kterej ma tri valce uplne mrtve ! tedy bum, dlouho nic, bum, dlouho nic.. a je fakt jednoval tak komplikovanej na jizdu ze by pri volnobehu subanim shazoval piloty ze sedla ??
Naposledy editováno 14.02.2020 11:58:04
1 reakcí na tento příspěvek Měřáky podtlaků na karbce
Ano valce maji vsechny stejne otacky a jde o to, ze kazdej dodává jinej vykon a způsobuje nerovnomernost. Tim ze nejakymu valci přidám plyn to dorovnam. Ano souhlasim s tim, ze podtlak neni uplne vypovídající - ale tak netvrdím, ze je dulezite mit stejne podtlaky - to je jen přibližná metoda, ale ta synchronizace - tzn aby valce šly stejne. Ideálně podle zrychleni - auta maji tohle v SW uz pomerne davno (ty lepsi)
Naposledy editováno 14.02.2020 12:22:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Měřáky podtlaků na karbce
ja mam taky zkusenost, ze je znatelnej rozdil v tom jak se chova motor co ma rozhozene synchro a motor serizenej a to jak v provozu tak na trati. to je cele.
Naposledy editováno 14.02.2020 12:39:48