1 reakcí na tento příspěvek Přední světla z napajené z baterie né z motoru
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přední světla z napajené z baterie né z motoru
Naposledy editováno 27.01.2020 22:30:38
PanPunker píše: krokoš> Nemužeš mi spíš poradit ? nechci slyšet vyser se na to ... ja to potřebuju na ježdení ..
Na tohle je rada málo... Je potřeba celé elektro dost předělat... 100W není mnoho (na volnoběh to ani těch 100W není) a tak bude možná potřeba jít cestou LED osvětlení, asi bych vyměnil střídavý regulátor za stejnosměrný a samozřejmě vyměnil hlavní pojistky a kabely tak aby od baterie vedli silnější. Potom ale zas nastane otázka jestli to vydrží spínačka...
Elektro určitě nenavrhoval kůň na pastvě takže jakýkoli zásah bude potřebovat opravdové vědomosti a rozvahu - dá se tím napáchat i dost škody...
Já bych ti to tak za 6-8 000,- udělal kdybych měl čas.
Lepší je podle mne dát rovnou LED žárovku (s usměrňovačem) která svítí za desetinu energie. Pokud je regulátor v pořádku tak se jí nic nestane, pro jistotu bych ale změřil jestli při zhasnutým světle nejde napětí nějak dolů aby tal LEDka nedělala stroboskop
E: stroboskop lze vyřešit kapacitou za usměrněním takže by se mohlo stát že na volnoběh by kleslo napětí natolik že LEDka zhasne úplně... tohle chce vyzkoušet proměřit.
Naposledy editováno 28.01.2020 09:17:03
Přeju hodně stěstí...
2 reakcí na tento příspěvek Přední světla z napajené z baterie né z motoru
1 reakcí na tento příspěvek Přední světla z napajené z baterie né z motoru
zdenysrx6 píše: padesatky na volnoběh svití malo , protože na výkonný alternator je potřeba ten výkon někde vzít a vždy se bere z motoru , takže pokud výrobce chce aby to taky trochu jelo tak ten výkon šetří na zadní kolo , jak to chceš rešit ty tak by to šlo , ale za cenu kompletně nové elektriky na moto , spíš bych zkusil led žarovku , sice to neni s éčkem a pokud koupíš něco slušnýho , tedy né za stovku z číny,tak by to i mělo slušně svítit
LED žárovku ano ale 1. s usměrněním a 2. je potřeba změřit napětí na volnoběh s adekvátní zátěží protože tam kde obyčejná žárovka svítí na 50% je ledka úplně zhasnutá.PS: 50ccm ma slabý alternatorik 100W je málinko, na volnobech nestiha vyrábať dostatočny prud, svetla blikaju tmavnu
pripojením na bateriu nič nezlepšíš, jedien že to nebude blikať - bateria je ako velky superkondenzator , zastabilizuje napätie
skor nejaký lepší zdroj svetla, xenon výbojka 35W alebo LED žiarovka (lepšie chipy cree, philips,samsung)
:
1 reakcí na tento příspěvek Přední světla z napajené z baterie né z motoru
já vím, obrázek by byl lepší.. nakreslím bude-li zájem
Naposledy editováno 16.10.2020 20:43:46
to_pl píše: jen ohledně světel: stačí 12V relátka a zapojí se to Baterka (+), pojistka, relé, světla, (-). Cívka u relé se ovládá signálem originálních světel. nemusí se nic měnít na orig. zapojení a zase se to nechá přepojit zpět..
já vím, obrázek by byl lepší.. nakreslím bude-li zájem
Čau, joj, daj si na to pozor. Väčšinou tieto malé kubatúry majú origo svetelnú cievku na pohon svetiel. Dobíjací okruh je zvlášť. Keď pripojíš na osvetlenie baterku tak ti ten prúd po zasvietení ide priamo zo svetelnej cievky do baterky a končíš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Teplota vody Aprilia Tuareg Wind 50 | Monzinem | 2 | 1.3.2021 v 12:36 Monzinem |
Vyvaření nádrže Aprilia Tuareg Wind 50 | Monzinem | 15 | 19.3.2020 v 23:23 Monzinem |
Rezonance vyfuku vetší než bych cht... Aprilia Tuareg Wind 50 | PanPunker | 8 | 16.3.2020 v 00:23 Monzinem |
Barva na motor Aprilia Tuareg Wind 50, Aprilia ETX 50 | Monzinem | 2 | 31.12.2019 v 21:26 Monzinem |
Tachometr blbne dela si co chce Aprilia Tuareg Wind 50 | PanPunker | 5 | 6.11.2019 v 21:04 Monzinem |