globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motory dvouválcových pětistovek - pravda
[URL=


Naposledy editováno 24.01.2010 15:54:51

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 22:12 | Nahoru | #31
JindraM> To jo, ale to je odstupňováním převodovky - dle výsledků zrychlení z 0 na 100 výrazně lepší Honda, ale z 80 na 130 zase Kawa.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 22:32 | Nahoru | #32
Že to CBF 5000 do 6.000 skoro nejede můžu potvrdit. Za kolik s tím kdo jezdíte ? Já kolem 5 litrů.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 22:42 | Nahoru | #33
Velmi zajimave.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 22:48 | Nahoru | #34

gnat>Že to CBF 5000 do 6.000 skoro nejede můžu potvrdit. Za kolik s tím kdo jezdíte ? Já kolem 5 litrů.



Já sem to eště nesledoval - mám ji od ledna. V tom testu měly všechny měřeno kolem čtyř v rozmezí dvou deci. Žádnej němčinář se nehlásí, tak to asi naskením v němčině.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

29.4.2008 v 23:00 | Nahoru | #35
Che> A takhle vybavenou jsi ji už koupil, nebo jsi něco dokupoval ?

P.S. posílal jsem ti soukromou zprávu

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

30.4.2008 v 04:53 | Nahoru | #36
Koupil sem to s hl. stojanem, plexi a šteftama. Dodělával sem horní a boční nosiče, padáky a nějaký drobnosti.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

30.4.2008 v 18:51 | Nahoru | #37
Při cestě na sraz se 125kama přesně za 4 litry, když jezdím normálně (bez zbytečného podřazování, +-120) tak 4,8 a když tomu dávám tak 5,4... letošní průměr mám 5,25, loni 5,1

Edit:
Che: ten rozdíl ve výkonu byl poznat jen při těch sprintech (a na 100kmh sme nekončili) - ujel jsem jí dost. Při normální jízdě to zase až tak nepoznáš, pokud jedeš normálně - vyšší výkon je až nahoře. ER5ka je zase parádně ovladatelná, měl jsem pocit jako bych sednul zpátky na 125ku

Naposledy editováno 30.04.2008 18:59:18

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 15:36 | Nahoru | #38
[img]

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 15:41 | Nahoru | #39
[img]

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 17:32 | Nahoru | #40
Tak jsem se mrknul na ten graf a koupil ER- ku

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 17:48 | Nahoru | #41
A víte co?

Je mi to u prdele...

Mám to co mám, řekl bych, že na můj způsob jízdy by mi vyhovovala jak Honda tak i Suzuki, byť jsem koupil Kawu.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 21:14 | Nahoru | #42
O víkendu jsme vyrazili s kámošem co má GS500E... při běžné jízdě je rozdíl nulový, ve sprintech na 400 metrů jsem mu ujel... o kolik těžko říct, dle něj o dost... začal mě dojíždět při přeřazení na dvojku, ale pak jsem mu zmizel... jiné zajímavé téma je porovnání brzd... ER-5 se proti GS nečape... Ale ER-5 je vyšší a dle mě i hezčí, na Hondu jsem peníze neměl, tak tu jsem moc neřešil... kažodpádně jsem spokojený :)

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 21:21 | Nahoru | #43

Che>další věc je, že honda udává v papírech 57 koní, kawa 49 a suza 45


Jenže to je výkon motoru, a ne na zadním kole.. Odpočítej si ztráty v převodovce, přres rozety a řetěz..

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 21:40 | Nahoru | #44
ernest88> Samo, že je to výkon na kole, ale je blbost, že by se někdy ztratil jeden koník, a někdy osm

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 21:42 | Nahoru | #45
to sem nevěděl že má ER5 největší krouták z těch třech

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 21:48 | Nahoru | #46
[img]

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

6.5.2008 v 21:50 | Nahoru | #47

Che>ernest88> Samo, že je to výkon na kole, ale je blbost, že by se někdy ztratil jeden koník, a někdy osm


Ano, to je moc. Ale 3-4 koně bych viděl zcela reálně..

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.5.2008 v 07:45 | Nahoru | #48

Che>Řečeno natvrdo, tyhle motory sou fousatý všechny. Ten kawáckej běhal v gápézetku ve verzi 60 kobyl, který opravdu měl.



No tak to člověče nevím, mě šedesátikoňová GPZ na brzdě ukázala špičku 49 koní a přitom jela na motor víc, než kamarádovo CB a diametrálně jinak, než GS.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.5.2008 v 14:16 | Nahoru | #49
Plejba jr.> U ojetiny je otázka, co už má za sebou, ale když si vezmu klasický vzoreček ot x kr = VÝKON tak by to mělo gápézetko mít, páč točky sou podstatně větší, měla by tam být ostřejší vačka

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.5.2008 v 21:40 | Nahoru | #50
Musím si pochválit svojí GPZ 5OO,když už tu byla řeč o pětikilech. Otevřená pěkně metelí,ma pěťo až dost.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

7.5.2008 v 21:56 | Nahoru | #51
no každopádne honda je hodná já jí mám od lonskýho května mám na ni přes 20000km a supper

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 09:00 | Nahoru | #52

DavidHavel>O víkendu jsme vyrazili s kámošem co má GS500E... při běžné jízdě je rozdíl nulový, ve sprintech na 400 metrů jsem mu ujel... o kolik těžko říct, dle něj o dost... začal mě dojíždět při přeřazení na dvojku, ale pak jsem mu zmizel... jiné zajímavé téma je porovnání brzd... ER-5 se proti GS nečape... Ale ER-5 je vyšší a dle mě i hezčí, na Hondu jsem peníze neměl, tak tu jsem moc neřešil... kažodpádně jsem spokojený :)



Presne tohle jsem mel zjisteny nez jsem se rozhodoval. ER5 ma super motor ale proti GS slabej podvozek a brzdy. Navic se mi GS vic libi, ale to je individualni.
Z toho srovnani me zklamalo CB, vsichni rikali ze ta je motorove nekde jinde nez GS/ER5 a podle toho grafu by ER5 mela jet i lip. Holt u hondy asi porad plati ze udavane hodnoty dost nadhodnocuje...
Jinak kdo jde u 500 po vykonu at zvoli urcite GPZ. Jen skoda ze se GPZ nedockalo nejakeho faceliftu, i rocniky 2000 a vys vypadaj porad jak z 80.let (coz se u kapot moc nenosi).

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 11:21 | Nahoru | #53

Che>ernest88> Samo, že je to výkon na kole, ale je blbost, že by se někdy ztratil jeden koník, a někdy osm



V těchto testech většinou němci udávají korigovaný výkon na spojce.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 12:22 | Nahoru | #54
Váňa> já houby vím, co to vlastně měřili, páč německy nevládnu, ale určitě to měřili u všech třech stejně. Fakt to někdo neumíte přeložit - klidně to sem pověsím celý.

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 13:10 | Nahoru | #55
[img]

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 14:32 | Nahoru | #56
otas1> Jak jsi přišel na to, že ER5 má horší podvozek než GS???

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 14:48 | Nahoru | #57
Generiq> Ani na jedný sem nejel, ale suza má vzadu centrál, ne?

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 14:52 | Nahoru | #58
[img]

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 17:00 | Nahoru | #59
Pravda o dvouválcovejch pětistovkách je následující: na 15 let starým vylítaným géesku žeroucím olej mi kámoš na Srbsku na 2 km natřel 300 metrů, já na fejzru, jen proto, že je mu o 13 let míň lol Kdo mě zná, ví, že za to umím vzít, ale to nestačí...

Motory dvouválcových pětistovek - pravda

8.5.2008 v 17:49 | Nahoru | #60

Che>Plejba jr.> U ojetiny je otázka, co už má za sebou, ale když si vezmu klasický vzoreček ot x kr = VÝKON tak by to mělo gápézetko mít, páč točky sou podstatně větší, měla by tam být ostřejší vačka



To sice ano, ale já kupoval GPZ v motosalónu Kawasaki v Německu a byla po prvním majiteli se serviskou

Pro porovnání mi vyjížděl grafy dalších GPZ, které tam v minulosti brzdil a asi jen 2 kousky měly těsně přes 50 poníků na motoru.

Na druhou stranu ta moje i tak jela vleže po rovině přes 200 km/h tacho a z mírného kopce jsem jí dostal na šestku až na omezovač (asi 215 km/h tacho) a to jsem řádně živenej skoro metrákovej chasník

Naposledy editováno 08.05.2008 17:51:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E Phabbyg 3 Dnes v 17:21 Phabbyg
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E ViraxRider 16 26.5.2024 v 07:45 Rolda89
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E Phabbyg 1 15.5.2024 v 11:00 combust
Něco málo teče Suzuki GS 500E Dejwidos 25 13.5.2024 v 21:08 Deadman
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 PidaCZ 7 2.5.2024 v 16:27 Gahan37


TOPlist