Naposledy editováno 24.01.2010 15:54:51
gnat>Že to CBF 5000 do 6.000 skoro nejede můžu potvrdit. Za kolik s tím kdo jezdíte ? Já kolem 5 litrů.
Já sem to eště nesledoval - mám ji od ledna. V tom testu měly všechny měřeno kolem čtyř v rozmezí dvou deci. Žádnej němčinář se nehlásí, tak to asi naskením v němčině.
Edit:
Che: ten rozdíl ve výkonu byl poznat jen při těch sprintech (a na 100kmh sme nekončili) - ujel jsem jí dost. Při normální jízdě to zase až tak nepoznáš, pokud jedeš normálně - vyšší výkon je až nahoře. ER5ka je zase parádně ovladatelná, měl jsem pocit jako bych sednul zpátky na 125ku
Naposledy editováno 30.04.2008 18:59:18
Che>Řečeno natvrdo, tyhle motory sou fousatý všechny. Ten kawáckej běhal v gápézetku ve verzi 60 kobyl, který opravdu měl.
No tak to člověče nevím, mě šedesátikoňová GPZ na brzdě ukázala špičku 49 koní a přitom jela na motor víc, než kamarádovo CB a diametrálně jinak, než GS.
DavidHavel>O víkendu jsme vyrazili s kámošem co má GS500E... při běžné jízdě je rozdíl nulový, ve sprintech na 400 metrů jsem mu ujel... o kolik těžko říct, dle něj o dost... začal mě dojíždět při přeřazení na dvojku, ale pak jsem mu zmizel... jiné zajímavé téma je porovnání brzd... ER-5 se proti GS nečape... Ale ER-5 je vyšší a dle mě i hezčí, na Hondu jsem peníze neměl, tak tu jsem moc neřešil... kažodpádně jsem spokojený :)
Presne tohle jsem mel zjisteny nez jsem se rozhodoval. ER5 ma super motor ale proti GS slabej podvozek a brzdy. Navic se mi GS vic libi, ale to je individualni.
Z toho srovnani me zklamalo CB, vsichni rikali ze ta je motorove nekde jinde nez GS/ER5 a podle toho grafu by ER5 mela jet i lip. Holt u hondy asi porad plati ze udavane hodnoty dost nadhodnocuje...
Jinak kdo jde u 500 po vykonu at zvoli urcite GPZ. Jen skoda ze se GPZ nedockalo nejakeho faceliftu, i rocniky 2000 a vys vypadaj porad jak z 80.let (coz se u kapot moc nenosi).
Che>Plejba jr.> U ojetiny je otázka, co už má za sebou, ale když si vezmu klasický vzoreček ot x kr = VÝKON tak by to mělo gápézetko mít, páč točky sou podstatně větší, měla by tam být ostřejší vačka
To sice ano, ale já kupoval GPZ v motosalónu Kawasaki v Německu a byla po prvním majiteli se serviskou
Pro porovnání mi vyjížděl grafy dalších GPZ, které tam v minulosti brzdil a asi jen 2 kousky měly těsně přes 50 poníků na motoru.
Na druhou stranu ta moje i tak jela vleže po rovině přes 200 km/h tacho a z mírného kopce jsem jí dostal na šestku až na omezovač (asi 215 km/h tacho) a to jsem řádně živenej skoro metrákovej chasník
Naposledy editováno 08.05.2008 17:51:01
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
GS500 po chvili se zacne dusit a ch... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 3 | Dnes v 17:21 Phabbyg |
Problémy s řazením + cinkání motoru... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 16 | 26.5.2024 v 07:45 Rolda89 |
Divný chování otačkoměru Suzuki GS5... Suzuki GS 500E | Phabbyg | 1 | 15.5.2024 v 11:00 combust |
Něco málo teče Suzuki GS 500E | Dejwidos | 25 | 13.5.2024 v 21:08 Deadman |
kód barvy tmavě zelené Hondy Honda CB 500 | PidaCZ | 7 | 2.5.2024 v 16:27 Gahan37 |