kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Kozene sofa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: assassin> Ty taky nemuzes mit nic vsedniho,co?
Ja za to nemuzu zcela v italském duchu to ma 70ccm valec, karburator, primej filtr a ladak leovince TT - takze je to jako skútr nepoužitelné, kdyz rano vyrazim pro snídani tak probudim celou ulici a navic ji jeste necham celou v zavoji modrého kouře to ze se svyma 190/100 vypadam na malickem 50 skútru opravdu stylove ani nezmiňuju
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: assassin> cos to zase pořídil? ale jako dragster se mi vždycky líbil, jen mám prostě pocit, že ty, já a FiZzeR bysme zřejmě neměli vlastnit italský mrdky a možná ještě zajda, ten už se dlouho ohledně monstera neozval...
A neni to náhodou opačně
assassin píše: Kubak: zase dobra cena. kamarad tady ma nekolik skutru na prodej od italsky posty - tusim ze je to beverly125 - ty maj vepredu ten obrovskej nosic (tam se pizza vejde urcite) a vyjdou na podobny penize ... a jsou podobne hnusny
Jo, zahlídl jsem je tu. Jenže to budou ty vyrachtaný keply co italská pošta prodává po sto éčkách, co...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 13.01.2020 20:35:50
dilny.
Fizzer: že jsou v supr stavu tvrdit nebudu. Prodávalo se to za naky drobny, ale nejspis vic nez 100e ... no a pak dovoz, prihlášení a nejaky dily a ono to naskakuje
Naposledy editováno 13.01.2020 20:59:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Bývalá 325i e90 s 2.5 160kw 180-220 tak 11-12l. Teď e91 330d s malým chipem to samé tak 8, 5-9l, ale výkonová rezerva. Tatova 340i to samé tak 10. Ale jinak 340i dlouhodobá 8.3l. To je neskutečné. A jede to ještě zase úplně jinak.
40i - zkoušeno v m240i a 440i grancoupe je nejlepsi motor jakej jsem kdy zkousel. V te 240i mi vadilo to praskání do výfuku pri řazení, v te 4ce to nedela (neni to //M) tam uz je to uplne dokonale. Kdybych mel na novy auto tak s timhle motorem. Jako ojetina po 10ti letech uz to takova hitparada nebude - asi jako nic z tehle modernich aut.
Naposledy editováno 13.01.2020 21:04:54
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
DoktorARO píše: Bývalá 325i e90 s 2.5 160kw 180-220 tak 11-12l. Teď e91 330d s malým chipem to samé tak 8, 5-9l, ale výkonová rezerva. Tatova 340i to samé tak 10. Ale jinak 340i dlouhodobá 8.3l. To je neskutečné. A jede to ještě zase úplně jinak.
To zní fakt neskutečně k tomu co mi někteří benzínáci říkají... Co je 40i? To je V8, 4L?
To co píšeš o tom 2.5i 160kW mi štimuje s tím co slýchávám od známejch prostě 12l benzínu vs. 10l nafty... 20% rozdíl... Podle mě ta nafta ale nebude tolik žrát ve chvíli kdy bude mít převod do rychla a nebudeš ji točit 4trpm jako musím při 200km/h já
Naposledy editováno 13.01.2020 21:18:12
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ve stejnym aute by to bylo ropa vs benzin jak rikas, ale volvo ropa vs benzin bmw bude cca na stejno nebo ve prospěch bawa - bmw motor je podle me lepsi + aerodynamika a hmotnost. Ale to uz jsme resili, ze to neni uplne fer srovnání.
Jinak dr.ARo mel tu 325 jeste se starším 2.5 motorem - ten jeste nema primej vstrik a valvetronic, ja jezdil s novějsi 325 ktera uz byla 3.0 a mela primej vstrik - spotřeba sla o dost dolu ... teda spotřeba benzinu. Spotřeba vstriku sla dost nahoru, uz je v tom konkrétním aute asi 5sada vstriku
Naposledy editováno 13.01.2020 22:06:08
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: To zní fakt neskutečně k tomu co mi někteří benzínáci říkají... Co je 40i? To je V8, 4L?
To co píšeš o tom 2.5i 160kW mi štimuje s tím co slýchávám od známejch prostě 12l benzínu vs. 10l nafty... 20% rozdíl... Podle mě ta nafta ale nebude tolik žrát ve chvíli kdy bude mít převod do rychla a nebudeš ji točit 4trpm jako musím při 200km/h já
mě by se i celkem líbil 5vál co dávají do TTRS, ale je to nesmysl...:)
E: jsem pomalej...
auto pro ženský...
ale ono je dobrý hlavně v přímce a chlapík má tak o 30km/h menší průměrnou rychlost než assassin...:D
Naposledy editováno 13.01.2020 22:38:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Asi jsem fakt trochu zaspal...
assassin píše: Kubak: ja ladim do italského vlákna, cervenej italjet formula 50
Abych udelal radost zmuldovi - ma to obe kola letmo
Letmokola sou děsně důležitý Italjet je taková skutrpicovina,ale u Vespa se mi ty letmo libej pac to sice poskakuje,ale furt to tak nějak funguje i s tema malejma koleckama a mam z toho ten pocit,ze to muzu povalit na obrubnik a prezout...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Audi TT muže mít motor jakej chce,ale furt to bude “auto” pro holky,teplý zubaře a pomatený diskofloutky ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tam jsem snad nikdy nebyl,to jsem fklidu a kdyby to byl otec,tak toho zmerili i ve 196ti pred C.Lipou a to uz brzdil,takze ten se tlacit nenecha,pouze ve vsi
196 před Lípou snad jedině na chvilku od Zakup,jinak je táta blázen