kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No dobře, ale po repasu to bude furt stejná nefunkční mrdka, akorát bude nefungovat o něco míň
jo to tak je. ale jak jsem psal, nemyslim si, ze vliv tlumice je tak moc velkej a hlavne nemas zaruku, ze s tim "znackovejsim" to bude lepsi. me pocitove neprijde ten muj bitubo zasadne lepsi nez ten rotacni... ono je to stejne jen takove srovnavani dojmu dokud nemas shock dyno, 99procent lidi ti rekne, ze jejich ohlins je super, jen musis mit dobrej povrch - jo tam je prkenej podvozek top, ja mam na motardu predelany tlumice a kdyz s nima prejedu retarder v sede tak mi to rozlame pater hrbaty okresky je jina liga a tam stejne predem nezjistis jestli tam bude ten novej podvozek makat.
ja mam posledni dobou takovou teorii, ze pro nase porstredi jsou idealni UK tlumice, protoze oni tam maji i okruhy jako my okresky, takze u nich naladenej podvozek by mel fungovat i u nas.
na triumpha budu nejspis kupovat nitron
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
www.ebay.com/itm/Wilbers-Gabelfedern-Zero-friction-progressiv-Brutale-800-B3/323661533380
Naposledy editováno 18.12.2019 16:12:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: miki83> Ahá.... A proč je tam nastavení A1 A2 A3 a M1 M2 M3? Nebo si to pletu s Tučňákem?
Nevím?! SP tam neměli ale podle prospektu žádný takový nastavení na MT není, na Tuonu V4 Factory ano...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> Ok. A ty pružiny vzít lineární na váhu, nebo nějaký generický progresivní co tu třeba prodává hyperpro a spol? Vcelku často jezdím ve dvou.
www.ebay.com/itm/Wilbers-Gabelfedern-Zero-friction-progressiv-Brutale-800-B3/323661533380
nerad delam rozhodnuti za ostatni - ja mam linearni na svoji hmotnost s tim, ze to neni uplne ideal, kdybych mel nekoho vozit. Linearni s hmotnosti na pilota budou ok s pilotem, se spolujezdcem uz ne. progresivni muzou byt kompromisem pro oba dva pripady. Jen u tech linearnich vlastne mas aspon neco podle ceho vybrat. u tech progresivnich vis jen, ze kupujes pruzinu pro agatu a ze jsou super... jak vlastne kdo tu tuhost vybral, jakej udelal ten kompromis - kterym smerem ani netusis. u MX motorek se treba u progresivnich pruzin udava tuhost na zacatku zdvihu a tuhost na konci .. tak aspon tusis co kupujes.
ale ono zalezi take na tom vyrobci te progresivni pruziny, ceho vlastne chtel docilit ... treba u hyperpro delaj progresivni pruziny i do okruhovek, kde to nema logiku pilot/spolujezdec - ale davaj je tam z duvodu, ze s tou progresivni pruzinou dokazes linearnejsi prubeh vidlice takze ta progresivita se jeste da pouzit ruznym zpusobem a je otazkou jak to kdo "vymyslel" pro agatu?
standardni vidlice totiz ani s linearni pruzinou neni linearni - pocatek zdvihu ovlivnuje tzv topout spring - negativka (u nekterych konstrukci ovlivnuje klidne i pul zdvihu) a konec zdvihu ovlivnuje "vzduchova pruzina" = zmensujici se prostor nad olejem, ktera je vyrazne progresivni. pri pouziti spravne progresivni pruziny a mensiho mnozstvi oleje se da prubeh vidlice "zlinearizovat"....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: karoq henlein, chci rict športline...
Kubák> 2.0 tsi?
Tifone:jak rika Kokon,malej karoq 2.0tsi 4x4 dsg.Do RS kodi nedavaj benzin a bez rs plastu je to nemastny neslany..
Assassin:jak je to cely v laku,vypada to dobre.Jen ty cerny kola jsou hnus,ale s jinejma ti to nedaj,takze budou na zimaky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: Nevím?! SP tam neměli ale podle prospektu žádný takový nastavení na MT není, na Tuonu V4 Factory ano...
Asi moje chyba, jel jsem na tom loni, tak se omlouvám za mystifuckaci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: Asi moje chyba, jel jsem na tom loni, tak se omlouvám za mystifuckaci
Já byl taky zmatenej, pár dealerů to tam totiž píše, prý se to líp prodává. V Hradci mě v tom nenechali a ihned to uvedli na pravou míru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: Tifone:jak rika Kokon,malej karoq 2.0tsi 4x4 dsg.Do RS kodi nedavaj benzin a bez rs plastu je to nemastny neslany..
Assassin:jak je to cely v laku,vypada to dobre.Jen ty cerny kola jsou hnus,ale s jinejma ti to nedaj,takze budou na zimaky..
Mě se líbí Kodiaq L&K ,škoda že tam nejde dát ten 176kW ropák
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kokonhead>co jsem koukal,tak to neni potrubim,ale zas nejaka elektronicka ficura jako ma ovce v kabine,ale tentokrat venku..Jde to i nastavovat jako treba u SQ5.
Ale co,pro jednoho by byl kodiaq stejne zbytecnej,ja si necham svoji pelusinu s atmosferou
Naposledy editováno 18.12.2019 17:56:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jj, tak pokud neni treba 7 sedacek, tak je dle me karoq naprosto v pohode...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: miki83> A jakej je rozdíl mezi MT-10 vs Tuono V4? Chápu, že jdeš po MT kvůli spolujezdci? Zkoušeli jste to ve dvou na Tuonu? Počasí na zkušební jízdu je dobré.
Jo jo, zkoušeli a rozdíl tam je. Na MT je posez vzpřímenější, sedlo pohodlnější. Celkově je to "cestovnejsi" je to pořád naháč... Oproti Tuonu je to zase příjemnější, výkon super, trakce, mapy,... Ale nadchl mě motor. Na to že je to řadový o tak vůbec nepůsobí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
kokonhead píše: Kubák> dik za upresneni
Jj, tak pokud neni treba 7 sedacek, tak je dle me karoq naprosto v pohode...
Každej to má jinak. Já potřebuju kufr jakože kufr. A to mě u Kodiaka chybí. Jinak noproblem
miki83 píše: Jo jo, zkoušeli a rozdíl tam je. Na MT je posez vzpřímenější, sedlo pohodlnější. Celkově je to "cestovnejsi" je to pořád naháč... Oproti Tuonu je to zase příjemnější, výkon super, trakce, mapy,... Ale nadchl mě motor. Na to že je to řadový o tak vůbec nepůsobí...
Ty vole už mě ten telefon sere. Zase to vypadá jako když jsem nalitej
řadový o místo čtyřválec
assassin píše: nerad delam rozhodnuti za ostatni - ja mam linearni na svoji hmotnost s tim, ze to neni uplne ideal, kdybych mel nekoho vozit. Linearni s hmotnosti na pilota budou ok s pilotem, se spolujezdcem uz ne. progresivni muzou byt kompromisem pro oba dva pripady. Jen u tech linearnich vlastne mas aspon neco podle ceho vybrat. u tech progresivnich vis jen, ze kupujes pruzinu pro agatu a ze jsou super... jak vlastne kdo tu tuhost vybral, jakej udelal ten kompromis - kterym smerem ani netusis. u MX motorek se treba u progresivnich pruzin udava tuhost na zacatku zdvihu a tuhost na konci .. tak aspon tusis co kupujes.
ale ono zalezi take na tom vyrobci te progresivni pruziny, ceho vlastne chtel docilit ... treba u hyperpro delaj progresivni pruziny i do okruhovek, kde to nema logiku pilot/spolujezdec - ale davaj je tam z duvodu, ze s tou progresivni pruzinou dokazes linearnejsi prubeh vidlice takze ta progresivita se jeste da pouzit ruznym zpusobem a je otazkou jak to kdo "vymyslel" pro agatu?
standardni vidlice totiz ani s linearni pruzinou neni linearni - pocatek zdvihu ovlivnuje tzv topout spring - negativka (u nekterych konstrukci ovlivnuje klidne i pul zdvihu) a konec zdvihu ovlivnuje "vzduchova pruzina" = zmensujici se prostor nad olejem, ktera je vyrazne progresivni. pri pouziti spravne progresivni pruziny a mensiho mnozstvi oleje se da prubeh vidlice "zlinearizovat"....
To bych ale právě potřeboval, abys mi řek" todle si kup, to bude na to tvoje mrdání gut"
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubak: osobne se mi cerny kola taky nelibi. ja mam slabost pro zlaty kola, nebo nejakou tu tmavsi sedozlatou barvu. To same k cerne nebo klasika subaru modra/zlaty kola. Asi by mi ladily i ke stribrne... tu jsem vzdy nesnasel a uz jsem v ni nasel zalibeni. klidne bych prezil i stribrny auto
Naposledy editováno 18.12.2019 22:27:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Aspon,ze to zas vyjelo na potenzach,odpoledne mi to jeste muj kun prezul na zimni,zitra snad stihnu nacvaknout spz..Na jare bud ty cerny prodam,ale urcite koupim nejakej gunmetal s lestenejma castma nebo stribrnou klasiku na leto..
Mne se vzdycky libily bronzovy kola k cernymu autu a zlata u subaru je klasika
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: assassin> Jsou hnusny Ale tohle je proste tenhle stupen vybavy,takze tovarnu opusti na tehle 18” a vyhul,neudelal jsem s tim vubec nic Co bychom za ty prachy chteli 19” delaj i jiny,ale ty uz jsem nechtel..
Aspon,ze to zas vyjelo na potenzach,odpoledne mi to jeste muj kun prezul na zimni,zitra snad stihnu nacvaknout spz..Na jare bud ty cerny prodam,ale urcite koupim nejakej gunmetal s lestenejma castma nebo stribrnou klasiku na leto..
Mne se vzdycky libily bronzovy kola k cernymu autu a zlata u subaru je klasika
jj gold/bronze chci na e36 (cosmosschwartz) ale k te cervene mi to sedi taky. mam pro hezky kola slabost, ale pro daily driver je to skoda, jsem prase. potrebuju vysokej profil abych mohl jezdit retardery bez brzdeni a neco na cem neni videt, ze to necistim - takze plechace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jsem si minulej tejden v prelozce silnice nakop kolo na accordu,ze nepomaha ani 160g zavazi a to mam letosni zimaky s hromadou masa a 50 profilem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Kubák píše: assassin> Na zacatku sezony vycistim,jedna vrstva pro mokrej efekt,dve vrstvy vosku na kola a mam klid celou sezonu,staci vapka,prach z desticek nedrzi
Jsem si minulej tejden v prelozce silnice nakop kolo na accordu,ze nepomaha ani 160g zavazi a to mam letosni zimaky s hromadou masa a 50 profilem
no to ja ti ani nebudu psat, jak o auto pecuju ja zimaky mam s 225/55profilem R16 a na plechacich a drzi dobre