paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Dva takty jsou víc než dost
Co takhle nějaké postřehy o dvoutaktech? Dejme tomu, že sem občas mrsknem nějaký zajímavý kousek z inzerce.
Nedávno jsem takhle narazil na Hondu CRM125R a neodolal jsem, je doma.

Rejstřík do #1800:

Aprilia AF1 50 - 1031
Aprilia AF1 125 - 219,340,657,1187/88,1424,1574/88
Aprillia Classic - 12
Aprilia ETX 125 - 774,1067
Aprilia MX 125 - 493,1321,
Aprilia Pegaso 125 - 599,602,608,804,1217,1270,1295,1328,1333,1473,1517,1555
Aprilia Red Rose 125 - 823
Aprilia RS 125 - 15,135,193,342,549,632,896,952,1031,1057,1287,1587,1633/06,1711/09
Aprilia RS 250 - 79,104,444,485,592,756,1063,1667
Aprilia RSW 500 – 1667/97
Aprilia RX 125 - 7,575,642,757,774,1037,1405,1517,1598/97
Aprilia ST 125 - 422
Aprilia SX 125 - 313
Aprilia Tuareg 125 - 144,214,384,642,1490,1739/87
Aprilia Tuareg 250 - 1489
Aprilia Tuono 125 - 1153,1216,1319,1367,1776
Aprilia trial - 1518,1519,1532

Benelli SE 2C 125 - 776,1156,1159
Benelli 50 Cross - 1625

Beta 50 – 1635-1637/69
Beta Xtrainer - 18,764,1096,1368,1616/22
Beta 250 cross - 287,291,784
Beta GS 250 - 581,716
Beta 300RR – 532,1096,1368,1619/16
Beta CR 500 – 1725/80
Beta RR 2T 125 - 922
Beta trial - 1519,1535,1537,1540,1787

Bistella - 1668
Bultaco Sherpa 350 - 841,1522

Cagiva C188 – 1669
Cagiva C589 – 1674,1793,1794,1795/C587
Cagiva 250/350 Ala blu - 743
Cagiva Aletta Rosa 125 - 212,268,954
Cagiva Blues - 32,268,268,879
Cagiva Elefant 125 - 200,268,432,952,955,1149,1156,1380,1385,1461
Cagiva Freccia - 404,715,839,938,1089,1338,1403,1471,1554,1791
Cagiva Mito - 11,28,60,97,155,268,293,327,378,412,770,777,957,973,1674/90 1025,1124,1138,1180,1279,1348,1387,1395,1418,1441,1446,1497
Cagiva MXR 250 - 522
Cagiva N90 - 362
Cagiva Planet - 55,268,305,413,548,715,952,962,977,1082,1311
Cagiva Raptor - 87,191,548,952,1087,1411,1457
Cagiva RX 125 - 524
Cagiva RX 250 - 522
Cagiva SST 125 - 531,1402
Cagiva SST 250/350 - 947/350,1558/250
Cagiva SXT 125 - 613
Cagiva SXT 350 - 637,1226,1419
Cagiva Supercity 125 - 227,268,452,471,474,557,766,806,952,1156,1474,1548,1572,1779
Cagiva Tamanaco 125 - 206,681,887,1470,1784
Cagiva W8 125 - 452,582,825,1317,1549,1558
Cagiva WMX 125 - 442,1144
Cagiva manuály - 1023,1028

Casal – 1596,1597

ČZ 125 984,511,516,519 - 161,254,402,758,856,901,1038,1357,1599/516
ČZ 175 992 - 161,665
ČZ 250 513,980 - 105,644,655,1097,1225/73,1298,1671,1692,1800/74
ČZ 250 Enduro - 1671
ČZ 300 (TM) - 822
ČZ 380 514 - 618,660,1001,1114,1541,1671,1692,1706/4k

Derbi GPR 125 - 238,377,1123,1147
Derbi 50 - 661,696,1493
DKW 125 GS – 829

Fantic XE 125 - 793
Fantic XX 125 – 634
Fantic 125 RSX - 884
Fantic 250 Raider - 1577,1580
Fantic 300 – 1717/21
Fantic trial - 1520

Gas Gas 125 Halley - 782
Gas Gas Contact 250 - 380
Gas Gas 125 Pampera – 979
Gas Gas 125 EC – 1624/07
Gas Gas EC 300 – 1776/08

Garelli - 1538

Gilera Apache 125 - 481
Gilera CX 125 - 1145
Gilera Freestyle 125 - 481
Gilera Eaglet - 358
Gilera HX 250 - 100
Giler Ice 50 - 1008,1011
Gilera KK 125 - 354,1424
Gilera KZ 125 - 1611
Gilera NGR 250 - 93,1374,1378,1510
Gilera RC 125 - 483,718,1117,1672/90
Gilera RV 125 - 1771
Gilera RX 125 - 313,314,1118,1169/85,1492/86,1509/86,1586/84,1592/84
Gilera RX 250 Arizona - 94
Gilera Runner 180 SP - 1036
Gilera SC 125 - 373,377
Gilera SP01 125 – 740,1772/89
Gilera TG2 - 576
Gilera XR1 125 - 358
Gilera XR2 125 - 421,1578

HM CRE 125 – 744,846
Harley – 1788/76/SX125,

Honda ATC 250R – 1603
Honda CR 80 - 1515/84
Honda CR125R - 402,676,1046,1054,1087,1302/87,1414/93,1427/90
Honda CR250R - 168/1996,558,561/86,570/88,590,633,640/91,844/85,858/89,903,904/85,905/87,
1054, 1108/88,1127/01,1184/85,1340/94,1450/90,1465/85,1580/92, 1583/92,1584/93,1690/87,1796/81
Honda CR500R - 417,425,448,683,838/84/49,838/85,1071,1632/08,1715/83/480
Honda CRM125R - 475,502,507,569,573,799,840,1112,1315,1447,1534,1714
Honda MB/MBX 80 - 938,1048,1051,1426,1576/50
Honda MTX 80 - 1,1033,1357
Honda MTX 125 - 1115,1133,1357,1425,1557
Honda MVX 250F - 1702
Honda NS1/NSR 50 - 971,1047,1797
Honda NS 125F - 284,1487,1510,1791
Honda NSR 125R - 59,670,853,981,1003,1015,1078,1166,1345,1488
Honda NSR 125F - 283,292,428,1226,1297
Honda NS 250R - 139,302,382,705,1406
Honda NSR 250R - 126,270,281,670,853,1701
Honda NSR500 – 1793/89
Honda NS 400R - 654,717
Honda RS 125 – 1550
Honda TLM 200 - 1787

Husaberg TE 125 - 16
Husqvarna CR 125 - 926,1567/91,1631/91,1685/80
Husqvarna CR 250 – 333,855,1062
Husqvarna CR 390 automatic - 1569,1571
Husqvarna CR 500 – 333,845,1568/78
Husqvarna SM 125 - 167
Husqvarna TE 300 – 532,1638-1650/19
Husqvarna WR 125 - 826,921,1037,1062
Husqvarna WRK 125 – 1089
Husqvarna WR 250 - 791,1062,1612/02
Husqvarna WR 300 - 1030
Husqvarna WR 360 - 1113/99
Husqvarna WR 430 - 454
Husqvarna WRE 125 - 773,792,1429

Italjet 312,321,1179,1787/trial/80
IŽ - 146

Jawa, enduro - 110,450,754,783,944,1089,1099
Jawa 250/593 - 1008

Kawasaki F-7 175 - 720
Kawasaki F-9 350 - 720,1448
Kawasaki F-11 250 - 720
Kawasaki KDX 125 - 736,945,1105
Kawasaki KDX 200 - 913,917,918
Kawasaki KDX 250R - 551,917
Kawasaki KDX 400 – 1737/80
Kawasaki KE 125 - 919,1057
Kawasaki KE 175 - 732,734,1067
Kawasaki KH 125 - 919,1045
Kawasaki KMX 125 - 298,475,945,1037,1044,1712
Kawasaki KR 250/350 – 738,1759/84
Kawasaki KR-1 – 1763/88
Kawasaki KX 80 - 866
Kawasaki KX 125 – 406,873,1135/87
Kawasaki KX 250 - 333,453/83,492,552,587,902/86,903/87,1109/88,1143/88,1499/87,1605/91
Kawasaki KXF 250 - 874
Kawasaki KX 500 - 491/85,586/92,587/88,678/86,964/88,1244/87,1445,1762/83
Kawasaki Triple - 760,790

KTM 50 – 1694/ Bora, 1718/GXE87
KTM EXC 200 - 1439
KTM EXC 250 – 745,867
KTM EXC 300 - 1563
KTM Freeride 250R - 759
KTM MX 500 - 333,419,1442/96,1443/91,1723/91
KTM 125 LC2 - 386,487
KTM 125 Sting - 957
KTM MC 125 - 984
KTM MC 250 - 644,787,1024,1337/81,1605/78,1719/84,1721/78
KTM GS 250 - 484,605,763,1002,1004,1021,1337/88,1565,1790/86
KTM GS 300 - 1116/85
KTM GS 340/350 – 455,1061,1722/80
KTM GS 500 - 862,1294/91
KTM SX 125 - 895
KTM SX 360 - 1442
KTM historie – 746

Kayo - 1604

Laverda CU 125 - 360,465,469,839,1316
Laverda Lesmo - 1514
Laverda 250 Chott - 1521
Langen - 604

Malaguti - 1266
Malanca 125 - 225,802,1561
Maico 250 – 882/82,909-911/1982/historie,1748/79
Maico 400/440 – 946/79,1622/79
Maico Tajfun 400 - 1622
Mega – 1102
Minarelli – 1698,1699
Montesa trial – 1526,1787
Morini Franco Motori - 1700
Moto Guzzi 125 Custom - 1042
Moto Guzzi 125 TT – 1043
Motobecane – 1752/TM4,1753/350/73
Motobi 125 – 422,1067
Motron - 1263,1264
Motorhispania – 1403
MZ – 1760/RE125

Ossa Super Pioneer 250/350 - 252,997,1786
Ossa Desert Fuego 250 - 1786
Ossa trial - 1525
Penta – 1502,1626,1700
Peugeot Speedfight - 319,595
Praga ED 250 – 749,885,943

Rieju 300 Ranger - 820
Rotax 100 – 159

Sachs 125 - 269,327,362,697,1104
Scorpa Trial - 1787
Sherco 125 SE-R - 29,1545
Sherco 250 SE - 894
Sherco 300 SE - 780
Sherco SM 125 - 834
Simonini - 936
Suter - 1256

Suzuki GT 125 - 248,957,958,1110
Suzuki GT 185 – 1446,1777/74
Suzuki GT 250 - 708,741,941,1110,1216,1508/T69,1516,1560
Suzuki GT 380 - 286,289,729,956
Suzuki GT 550 - 478,730
Suzuki GT 750 - 789,967,992,1381,1629,1695,1740,1750
Suzuki RG 80 – 437,849,1035,1172,1385
Suzuki RG 125 - 436
Suzuki RG 250 - 935,939,1364,1686/85,1687/87
Suzuki RG 400 - 906
Suzuki RG 500 - 1306
Suzuki RGV 250 - 121,392,395,397,942
Suzuki RM 125 – 365/83,868,1609/00,1783/84,1785/85
Suzuki RM 250 - 333,458,598,742/89,810,1150/84
Suzuki RM 500 - 333, 1101/76/370,1408/79,1484/85
Suzuki RMX 250 - 457,490,808
Suzuki RV 125 - 1104
Suzuki T/GT 500 - 577,682,684
Suzuki TM 400 – 1736/75
Suzuki TR 500 – 577
Suzuki TS50 - 1593
Suzuki TS 80 - 1033,1291
Suzuki TS 125 – 584,836,137,1788/80
Suzuki TS 250 – 362

SWM 125/175 - 1040,1041
SWM Silver Vase 250 ES - 832,1041
SWM trial - 1525

Vespa - 539,543
Vihur - 148
Voschod - 1032
Villa – 784,863,1337,
Vins - 604
Weber carb - 1095

Tula - 1038,1039
TM 125 EN - 1361,1372
TM 250 EN - 807
TM 300 / ČZ 300 - 822,1151,1483/SM,1546/03,1774/07
TM fabricca - 1434

Yamaha BOP 50 - 1119
Yamaha DS-7 250 - 187
Yamaha DT 80 - 180,186,1033
Yamaha DT 125 - 52,172,176,177,193,253,456,969,1037,1044,1237,1318,1363,1788/78
Yamaha DT 175 - 1423,1506
Yamaha DT 250 - 134
Yamaha DT 400 – 1491/74,1710/75
Yamaha FS-1 - 163
Yamaha Chappy 50 - 1382
Yamaha 125 Tenere - 934
Yamaha MX 360 - 1466,1565
Yamaha R3 350 - 1400
Yamaha RD 50 - 1542
Yamaha RD 125 - 165,594,786,1104,1125
Yamaha RD 250 - 689,692
Yamaha RD 350/400 - 190,429,927-933,1607/77
Yamaha RD 350LC - 77,81,97,243,445,652,737,1313
Yamaha RD 350 YPVS – 1661/88
Yamaha RD 500LC - 78,122,835,1010,1074,1227,1238
Yamaha RS 100T – 1751/78
Yamaha TDR 125 - 48,292,293,616,772,991,1318,1363,1797
Yamaha TDR 250 - 39,651,848,986,1623
Yamaha TZ 250 - 254,982
Yamaha TZ 750 - 1454
Yamaha TZR 50/80 - 1035,1058
Yamaha TZR 125 - 44,62,262,265,477,983,1131,1741/88
Yamaha TZR 250 - 392,398,1000
Yamaha WR 500 - 585
Yamaha YZ 125 – 162/02,1111/92
Yamaha YZ 250 - 333,556,742/84,1341/82,1500,1746/01
Yamaha YZ 490 – 49,496,742/83,1157/82,1610/80/465,1634/85,1768/82
Yamaha TRI-Z 250 - 960,1083

Zabel – 879,882
Zundapp - 1663


Naposledy editováno 29.01.2023 18:53:17

Blokovaní uživatelé: Sysel2

Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 21:52 | Nahoru | #121
takže pár fotek dvoukaktů, vesměs nafocena na závodech na Isle of Man

Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 21:57 | Nahoru | #122

Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 22:03 | Nahoru | #123
takové TZR nebo RGV by se mi tuze líbilo...zatím mám 3 dvoutakty, dva teréní a jednoho skutera 70

gdysi sem hodně snil o Mitu s motorem CR 500

Naposledy editováno 11.12.2019 22:06:28

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 22:03 | Nahoru | #124

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

11.12.2019 v 23:09 | Nahoru | #125
kuba350> Nemáš k těm fotkám i nějaký popis? Zhruba se v tom orientuju, ale kdyby bylo něco jako " s touhle NSR jezdil Gardner v roce 1988", a tak nějak.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 08:33 | Nahoru | #126
Nejlepsi stroj pro Motogymkhanu? Dvoutaktní Honda NSR250R! Idvacet let po konci vyroby pravidelne vyhrava japonske mistrostvi. Taky by se mi libila, ale mimo japonsko jich bylo malo a na to abych s nim mlatil o zem taky dost drahe :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 09:12 | Nahoru | #127
mickaelb> A koukám, že tam není jenom jedna, že ji mají snad všichni.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 09:32 | Nahoru | #128
Kohlstein> Ano, v TOP10 jsou cca 4, pravidelne se ucastni kolem 15 jezdcu na NSR. V evrope ji jezdi co vim dva lidi, Bert Schuld z nizozemska (na te jsem se kousek svezl a paradni!) a pak je jedna ve Velké Británii. Postupne jejich pocty klesaji a jsou nahrazovany lehkyma 300-400ccm 4T.

Naposledy editováno 12.12.2019 09:43:18

Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 10:38 | Nahoru | #129
Pro dvoutakty mám slabost. Proto jsem pořídil nedávno jednoho do garáže

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 10:55 | Nahoru | #130
kuba350> ...nádhera

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 11:53 | Nahoru | #131
mickaelb> Jo NSR250 ... Hned jsem si z toho youtube půjčil pár obrázků pro diskusi o tom, co páchá Milanos .

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 21:49 | Nahoru | #132

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

12.12.2019 v 22:41 | Nahoru | #133
kuba350> Skoro už jsem Ti nadával, ale je to bez not. To moc výhra neni. V tomto stavu to čecháček asi víc jak na dvacku neocení
Jinak přesně 250 DTčko je uplně moje krevní skupina..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.12.2019 v 16:19 | Nahoru | #134
Frantas> Co je na starém DT tak zajímavého? Nebyl to náhodou nejlevnější šunt od Yamahy? Já to cením s papírama za patnáct, musela by vypadat jako z obrázku, co jsem vystopoval na netu, a stejně bych moc nevěděl, co s tím.

Dva takty jsou víc než dost

14.12.2019 v 16:21 | Nahoru | #135
Koukám, že kdo chce zkusit závody v SP125, má možnost, a hned dvakrát.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.12.2019 v 16:52 | Nahoru | #136

Kohlstein píše: Frantas> Co je na starém DT tak zajímavého? Nebyl to náhodou nejlevnější šunt od Yamahy? Já to cením s papírama za patnáct, musela by vypadat jako z obrázku, co jsem vystopoval na netu, a stejně bych moc nevěděl, co s tím.



Mi pověz co je zajímavýho na kejvačce nebo 634? Ty sou eště dražší a je to extrasráč oproti DT

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

14.12.2019 v 17:28 | Nahoru | #137
kuba350> Počkej, počkej! Vracím se na předchozí stránku, abych tě mohl citovat:

Já myslim, že když se tu začnou řešit jawy a coby kdyby, tak to téma pujde do kopru

Dva takty jsou víc než dost

14.12.2019 v 18:01 | Nahoru | #138
Je to stará škola, která relativně funguje. Pro nás lůůzry (mě) ideál na jízdu fšude. Dřív na to stačila kejvačka, ale to stála do deseti tisíc. Takže k tomu jawskýmu směru.. Todle kdyby stálo řekněme jak dvě kejvačky (20tis), tak to taky dvakrát líp funguje
Dvě endura od námahy jsem měl, a byl jsem plně spokojen. Odjakživa říkám, že je potřeba koupit si něco lepšího.. Staršího (u aut to mám naprosto stejně)

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

15.12.2019 v 21:41 | Nahoru | #139
Kopnul mě do očí tento inzerát NSR 250

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

16.12.2019 v 08:37 | Nahoru | #140
Frantas> Je to teda NS 250 R, MC11, ale pro někoho tím líp. Spencerova éra ...

2 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.12.2019 v 08:12 | Nahoru | #141

Dva takty jsou víc než dost

19.12.2019 v 08:57 | Nahoru | #142
Vždycky mě zajímalo,kde to berou...Vypadají fakt pěkně..

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.12.2019 v 12:35 | Nahoru | #143
DRN.> taky jsem na ně včera cucel..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.12.2019 v 14:40 | Nahoru | #144
DRN.> Fotku se dám Ta červená s fialkovou by měla být docela ultimativní model 1989, 34mm karburátor, motor Rotax 123, v Itálii měly 24kW na zadním kole. Svědčí o tom o orezlé litinové brzdové kotouče. Nevýhodou může být pneumatické RAVE na výfuku, které si v některých režimech dělá co chce a pro enduro to není dobré řešení.

Modrobílá je opravdu model 1992, s elektronicky řízeným RAVE, zdvihy pérování jsou 300/290mm, karburátor pořád 34mm. Nerezové kotouče a jiné olejové čerpadlo. Taková si myslím, že se doma hodí
Otázka je komu, od 16 roků na tom jezdit nejde, pro dospělejší to může být smraďoch s šílenou spotřebou. Proto se asi občas vynoří na světlo světa takové uloženky, zvlášť když v Itálii začínají některá velká města dvoutaktům zakazovat vjezd

Informace zde - https://125stradali...y-125-seconda-serie/

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

19.12.2019 v 20:53 | Nahoru | #145
Beranidlo> Super stranka. Je tam i moje RV a ufo CX, jedno bylo nekdy pred dvema lety na prodej, asi za 50.

1 reakcí na tento příspěvek Dva takty jsou víc než dost

19.12.2019 v 21:00 | Nahoru | #146
Co takhle dvoutakty z východu, z CCCP? Krom několika výrobců menších kubatůr - Riga, Voschod, Verchovina, Kovrovec a podobně, se Iževskij zavod zabýval výrobou 350 ccm, většina těchto strojů byly paralerní dvouválce označované Jupiter 1 až 5, ale dělali se i jednoválce Planeta 1-5 a vrchol vývoje byl Iž planeta sport.

Už tehdy sověti montovali karbec Mikuni VM 34 a motor dosahoval výkonu okolo 32 koní. Motory se používali i do motokrosů Iž K16


Kdysi jsem si nechal tenhle motor poslat z Jekatěrinburgu, že s tim udělám díru do světa na závodech dragstrů, postavil jsem motorku, upravil motor - převrtal na 400 ccm, upravil časování, osadil karbecem mikuni 40 mm, napasoval výfuk FMF původně z CR 500 , na brzdě to okázalo 38 koní/5300 a 52 NM/4800, ale do dneška jsem to nenaučil kloudně řadit

Dva takty jsou víc než dost

19.12.2019 v 23:06 | Nahoru | #148
Já si osobně myslim, že to byl takovej žigul na dvou kolech...

Zajímavej počin byla taky estonská firmaVIHUR . Bylo to něco jako náš MeTaleX, používali motory různých fabrik(Iž, ČZ atd) a stavěli kolem toho šasí a dělali vesměs silniční závodáky+okruhový auta-žigulíky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.12.2019 v 16:21 | Nahoru | #149

Beranidlo píše: mito7> Takže přetržená ojnice? Ale měl jsi štěstí v neštěstí, že to ten píst šouplo do horní úvratě a nerozsekal jsi půl motoru, nebo ještě hůř nelehnul! Držím ti palce, ať nemusíš zavařovat nějakou díru.


V deníku mám fotky po rozebrání. Podívej se.

Naposledy editováno 22.12.2019 16:22:34

(reakce na) Dva takty jsou víc než dost

22.12.2019 v 16:40 | Nahoru | #150

mito7 píše: V deníku mám fotky po rozebrání. Podívej se.



Slušná práce Bylo tomu horko, páč to bylo chudý
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dvoutakt nebo čtyřtakt 125cc v roce... Yamaha TDR 125 DRotter 23 26.8.2024 v 18:26 DRotter
Yamaha TDR 125 98 Yamaha TDR 125 viticZ 4 17.8.2024 v 14:36 Hitak128CZ
Extrémní spotřeba Honda CRM 125 (R) Aposhtol 6 31.5.2024 v 12:58 karavanista
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
Sedlo Yamaha TDR 125 Yamaha TDR 125 posmiros 4 8.4.2024 v 13:12 posmiros

TOPlist