Téma: Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
13.7.2019 v 21:01
Zdravim, po delsi dobe zas uvazuju nad zmenou stroje a v tomhle pripade i uplne nad zmenou kategorie
Posledni dobou me vic a vic laka neco cestovnejsiho, ale co ma ambice se sem tam vyradit i na silnici.
Zajimalo by me srovnani tehle stroju, ktery jsou si asi zamerenim nejbliz. Zamerne vynechavam Multistradu protoze se mi nelibi
Temata i testy mam precteny, nejvic samozrejme napovi pripadna projizdka, ale stejne tak neni spatny si rict jaky kdo ma s tou kterou zkusenosti a pripadne srovnani
Je mi jasny ze Caponord bude asi trochu dal, ma elektroniku a i nejsilnejsi motor, ale zase je nejtezsi.
Zajima me chovani, podvozek, projev motoru a treba naklady na provoz
Tak pripadne diiiik
Posledni dobou me vic a vic laka neco cestovnejsiho, ale co ma ambice se sem tam vyradit i na silnici.
Zajimalo by me srovnani tehle stroju, ktery jsou si asi zamerenim nejbliz. Zamerne vynechavam Multistradu protoze se mi nelibi
Temata i testy mam precteny, nejvic samozrejme napovi pripadna projizdka, ale stejne tak neni spatny si rict jaky kdo ma s tou kterou zkusenosti a pripadne srovnani
Je mi jasny ze Caponord bude asi trochu dal, ma elektroniku a i nejsilnejsi motor, ale zase je nejtezsi.
Zajima me chovani, podvozek, projev motoru a treba naklady na provoz
Tak pripadne diiiik
Anketa: Tak jakou?
caponord
7
tiger
14
sm-t
7
1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Caponord je těžký, triumph má trivalec na cestování super ale zas je to nuda, ktm je bomba na vyradeni zas ale bude hodně papat a na cestování je asi nejmíň vhodný
Šel bych do ktm
Kup 1190 budeš spokojený po všech stránkách
Šel bych do ktm
Kup 1190 budeš spokojený po všech stránkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
foxdive> 1190 uz jsou ale jen adv. a to je uz moc velky a tezky. Tak uplne se mi nechce vzdavat sviznejsi jizdy a o nejakym terenu celkem neuvazuju. To bych volil jeste o neco jinou kategorii a to prave adv, explorer nebo treba afriku
Chtelo by to sm-t a jen do toho jebnout 1190 motor
Chtelo by to sm-t a jen do toho jebnout 1190 motor
1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Tak u 1190 se určitě svižnější jízdy nezbavís velký a těžký to není, 210 suchých 150ps
Caponord má tuším 245 suchých 125ps
Tiger má suchých 235kg
Mě 1190 nahradila předešlého motarda a slouzi i jako skvělý cestak ale nutit ti nic nebudu, chce to zkusit
Caponord má tuším 245 suchých 125ps
Tiger má suchých 235kg
Mě 1190 nahradila předešlého motarda a slouzi i jako skvělý cestak ale nutit ti nic nebudu, chce to zkusit
Zajedu asi do Chrudimi k Tassovi, ma tam jak caponorda tak sm-t i 1190 jen toho tigera budu muset sehnat jinde.
Ta 1190 je docela i pekna, ale to uz je pomalu stejna cenovka jako za afriku. Chtel bych se vejit max kolem 170+-
No uvidime, co sem se vsude docet tak i kdyz je nejslabsi je sm-t nejzabavnejsi
Ta 1190 je docela i pekna, ale to uz je pomalu stejna cenovka jako za afriku. Chtel bych se vejit max kolem 170+-
No uvidime, co sem se vsude docet tak i kdyz je nejslabsi je sm-t nejzabavnejsi
Jo to vim, na ty sem jezdil a proto si porad rikam ze stejne nebo dost podobne na tom bude i 1190 adv. Ale kdyz rikate ze za pokus to stoji, tak omrknout ho muzu taky
Ale chci zustat u asfaltu s tim ze bych rad neco a cim je sranda i kdyz nejedu takovou rychlosti jako na ninje a da se na tom i nekam relativne pohodlne vycestovat
Ale chci zustat u asfaltu s tim ze bych rad neco a cim je sranda i kdyz nejedu takovou rychlosti jako na ninje a da se na tom i nekam relativne pohodlne vycestovat
1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
to Foxdive v čem je Tiger nudný? Já si zrovna po GTR1400 chrochtám s mobilitou a univerzálností. Ano má měkké pružení na prd svítí ale za budget 170+tis. je 2010 na hraně. Já mám 2007 nájezd skoro 80tis. a žádný problémy. výše zmíněné je vyřešeno u verze 1050 Sport.
Od letoška mám SM-T a jsem nadmíru spokojený!! Uvažoval jsem nad všemi, i 1190 (cenově spíš 220 a to se mi nechtělo, ale časem třeba přejdu...) a mám prostě rád dvouválce. Tigera jsem nejel, ale dost najel např. na Traceru 900 což je taky tříhrnek. Moc fajn svezení, ale posez mi neseděl.
Na SM-T trochu bojuju s větrem, čekal jsem lepší ochranu s turist. plexi, ale mám blbou výšku, tak šlo zpátky origo + nová helma a vypadá to ok Motor letí jak šlak, 115koní mi bez elektroniky přijde úplně dostačujících. Kdysi jsem se zamiloval do BMW XRka, ale cenovka jinde a vše krotí elektronika, tak člověk tahá za heft jak magor a nic nemusíš řešit.
SM-T je prostě stále surový bike, který ti může pěkně namlátit a je s ní nehorázná sranda. Žere tak 7,5L/100km, takže dojezd cca 200km k rezervě.
Naposledy editováno 14.07.2019 20:58:55
Na SM-T trochu bojuju s větrem, čekal jsem lepší ochranu s turist. plexi, ale mám blbou výšku, tak šlo zpátky origo + nová helma a vypadá to ok Motor letí jak šlak, 115koní mi bez elektroniky přijde úplně dostačujících. Kdysi jsem se zamiloval do BMW XRka, ale cenovka jinde a vše krotí elektronika, tak člověk tahá za heft jak magor a nic nemusíš řešit.
SM-T je prostě stále surový bike, který ti může pěkně namlátit a je s ní nehorázná sranda. Žere tak 7,5L/100km, takže dojezd cca 200km k rezervě.
Naposledy editováno 14.07.2019 20:58:55
past92 píše: to Foxdive v čem je Tiger nudný? Já si zrovna po GTR1400 chrochtám s mobilitou a univerzálností. Ano má měkké pružení na prd svítí ale za budget 170+tis. je 2010 na hraně. Já mám 2007 nájezd skoro 80tis. a žádný problémy. výše zmíněné je vyřešeno u verze 1050 Sport.
neber to jako nějaké měřítko pro všechny, pro mě je nudný ten projev motoru, zábavný je až prostě nahoře, mám rád dvouvalce, ale to je můj pohled Nejvic se porad klonim k tomu sm-t ale uvidim az se na tom svezu. Zase je to uz par let co sem jezdil v2. Ale zmena je zivot
Pocitam s tim ze tiger by byl uhlazenejsi a tocivejsi, no uvidime. Treba mi nesedne ani jedna a zustanu dal u zx10r
Pocitam s tim ze tiger by byl uhlazenejsi a tocivejsi, no uvidime. Treba mi nesedne ani jedna a zustanu dal u zx10r
1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Tigere je o dost klidnejsi nez SM-T, ale I tak jede strasne moc, rekl bych ze v primce I rychleji nez SMT. Od 3000 to thane vice mene linearne az do omezovace.
Obavam se ale ze jak zacnes u tigeru tlacit na pilu, tak zacne nestihat podovzek.
No a naklady na provoz? u KTM je to bud a nebo. Bud budes resit jen spotrebak, kde se naucis shanet veci levneji, nebo to toho budes sypat a sypat....
Obavam se ale ze jak zacnes u tigeru tlacit na pilu, tak zacne nestihat podovzek.
No a naklady na provoz? u KTM je to bud a nebo. Bud budes resit jen spotrebak, kde se naucis shanet veci levneji, nebo to toho budes sypat a sypat....
1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Taky po SM-T pokukuju.
Líbí se mi i Tracer 900
KubaLC8> co je tím myšleno "sypat a sypat"? :) jako za origo spotřebák nebo i něco jiného?
Tohle by mě taky zajímalo - díky za info ohledně motorů KTM 990
Jaká je reálná spotřeba při ježdění po okreskách mimo město (nejsem závodník co drží motor na omezovači, spíše takový lehce sportovní turista co občas přehlídne značku maximální rychlost :)
Líbí se mi i Tracer 900
KubaLC8> co je tím myšleno "sypat a sypat"? :) jako za origo spotřebák nebo i něco jiného?
Tohle by mě taky zajímalo - díky za info ohledně motorů KTM 990
Jaká je reálná spotřeba při ježdění po okreskách mimo město (nejsem závodník co drží motor na omezovači, spíše takový lehce sportovní turista co občas přehlídne značku maximální rychlost :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
K2> Na SM-Tčku mám dlouhodobý průměr 7,3l, při klidnější jízdě o litr míň.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Ritchy> muzu se na ni nekdy az bude hezky stavit mrknout? porad me to uplne nepreslo a koukam ze jsi z Prahy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
dark-demon> Ani s 21” prednim kolem se ztraty rychlosti vazne bat nemusis. Je to hodne o zvyku. Po prechodu ze SS ti to ze zacatku prijde nepouzitelne, ale casem zjistis, ze to zase o tolik horsi na ceste neni. Snese to s dobrou gumou fakt nesmysl. O 19” kole nebo SM-T uz nemluvim vubec.
Edit: Naopak se ti otevrou nove obzory. Ale na drom to neni. To je fakt.
Naposledy editováno 04.12.2019 22:44:05
Edit: Naopak se ti otevrou nove obzory. Ale na drom to neni. To je fakt.
Naposledy editováno 04.12.2019 22:44:05
Me se ze vseho nejvic porad zamlouva SM-T, jediny co me trosku stve ze to nema vetsi vykon. Hodil by se tomu motor ze superduka novejsiho
Ne tak hlavne se mi libi, verim ze je to super kompromis. Ale jeste sem na tom nejel, tak nevim
Ne tak hlavne se mi libi, verim ze je to super kompromis. Ale jeste sem na tom nejel, tak nevim
1 reakcí na tento příspěvek Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
Ani Caponorda ani Tigera jsem nezkusil.
Tigera má kámoš, přijde mi divný sedlo, sedíš jakoby v motorce, na SMT se dá víc hejbat. Na podvozek Tigera jsem četl trochu kritiku, nastavování prej moc nenastavuje, ale nevim. Byl jako druhá motorka ve výběru po SMT.
Mám dva roky SMT 990 2011, přecházel jsem z VFR750.
SMT je super, točivej dvouvál, nastavitelnej supermoto podvozek, žádný elektronický vychytávky, jenom ABS.
Ročně najedu tak 7-8 tisíc včetně dovolený. Dovolená 2-3 tisíce, zatím vždy v Alpách.
Za mě ideální univerzál.
Motor pro mě tak akorát, jezdim v jednom. Párkrát jsem jel ve dvou, je to znát a tam by výkon už asi trochu chyběl.
Spotřeba při turistice do 7mi litrů, dojezd do hladovýho voka tak 220km.
Jezdím olej 10w60 a mezi výměnama doleju tak litr max 1,5litru, 10w50 bude možná mizet rychlejc.
Podvozek má delší zdvihy, 150mm a 180mm, nastavitelnej. Absolvoval jsem enduro školu a dá se.
Na silnici jezdím měkčí nastavení, schroupne to i český vokresky a trojky, do Alp to vždycky trochu utáhnu.
Mám turistický plexi + nástavec, měřim 189cm a v pohodě. Celkově to dost topí, ve městě tak 50% času jede větrák.
Servis každejch 7000km olej (mě to vychází po sezóně) 14000km ventily.
Jako každá KTM i SMT má svý mouchy, spojková pumpa se vydírá (vyřešeno převložkováním) spojkovej válec může odejít (vyřešeno Oberonem). Letos (cca 420000) výměna vačky, asi blbě udělaná povrchovka (u 990 vyjímečná vada).
Jinak v poho, zatím řeším origo servisem kvůli servisce kdybych chtěl prodat, ale časem asi budu dělat sám.
Hodně záleží jak je motorka doladěná.
Doporučuju přečíst modbook a obecně diskuze na www.ktmsmt.com
Origo mapa je dost humpolácká, přemapoval jsem na Akra mapu a dal laďáky O2 eliminatory, motor jde líp, má větší použitelný rozsah otáček. Plánuju SW vyřadit druhý klapky a jezdit jenom na ovládaný
Origo plynovej heft má docela brutál vačku, takže je to při malym otevření ucukaný (město), mám G2 heft s jinou vačkou a je to lepší.
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?t=4946
Naposledy editováno 06.02.2020 12:33:23
Tigera má kámoš, přijde mi divný sedlo, sedíš jakoby v motorce, na SMT se dá víc hejbat. Na podvozek Tigera jsem četl trochu kritiku, nastavování prej moc nenastavuje, ale nevim. Byl jako druhá motorka ve výběru po SMT.
Mám dva roky SMT 990 2011, přecházel jsem z VFR750.
SMT je super, točivej dvouvál, nastavitelnej supermoto podvozek, žádný elektronický vychytávky, jenom ABS.
Ročně najedu tak 7-8 tisíc včetně dovolený. Dovolená 2-3 tisíce, zatím vždy v Alpách.
Za mě ideální univerzál.
Motor pro mě tak akorát, jezdim v jednom. Párkrát jsem jel ve dvou, je to znát a tam by výkon už asi trochu chyběl.
Spotřeba při turistice do 7mi litrů, dojezd do hladovýho voka tak 220km.
Jezdím olej 10w60 a mezi výměnama doleju tak litr max 1,5litru, 10w50 bude možná mizet rychlejc.
Podvozek má delší zdvihy, 150mm a 180mm, nastavitelnej. Absolvoval jsem enduro školu a dá se.
Na silnici jezdím měkčí nastavení, schroupne to i český vokresky a trojky, do Alp to vždycky trochu utáhnu.
Mám turistický plexi + nástavec, měřim 189cm a v pohodě. Celkově to dost topí, ve městě tak 50% času jede větrák.
Servis každejch 7000km olej (mě to vychází po sezóně) 14000km ventily.
Jako každá KTM i SMT má svý mouchy, spojková pumpa se vydírá (vyřešeno převložkováním) spojkovej válec může odejít (vyřešeno Oberonem). Letos (cca 420000) výměna vačky, asi blbě udělaná povrchovka (u 990 vyjímečná vada).
Jinak v poho, zatím řeším origo servisem kvůli servisce kdybych chtěl prodat, ale časem asi budu dělat sám.
Hodně záleží jak je motorka doladěná.
Doporučuju přečíst modbook a obecně diskuze na www.ktmsmt.com
Origo mapa je dost humpolácká, přemapoval jsem na Akra mapu a dal laďáky O2 eliminatory, motor jde líp, má větší použitelný rozsah otáček. Plánuju SW vyřadit druhý klapky a jezdit jenom na ovládaný
Origo plynovej heft má docela brutál vačku, takže je to při malym otevření ucukaný (město), mám G2 heft s jinou vačkou a je to lepší.
http://www.ktmsmt.com/viewtopic.php?t=4946
Naposledy editováno 06.02.2020 12:33:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord 1200 vs Tiger 1050 vs SM-T 990
PDG> pekne rozepsany, dik
zatim mam porad v garazi ninju a na smt sem se ani nepovozil, ale rozhodne to mam v planu... a z vyse popsanejch uz by byla jedina volba asi smt... jediny co me drzi porad lehce zpatky je proste vykon, precejen sem zvyklej na +-200 koni a rikam si jestli by mi to fakt stacilo
zatim mam porad v garazi ninju a na smt sem se ani nepovozil, ale rozhodne to mam v planu... a z vyse popsanejch uz by byla jedina volba asi smt... jediny co me drzi porad lehce zpatky je proste vykon, precejen sem zvyklej na +-200 koni a rikam si jestli by mi to fakt stacilo
Výkonově to bude skok dolu, ale tomu co mas se blíží tak multistrada nebo xr bmw. ale to je něco jiného.
Na SMT jezdím víc v klidu, silnicky mezi vesnicema, klidně i rozbity, podvozek to pobere. Pro mě jiný ježdění, víc zábavy, min rizika, nižší rychlosti. Rychle to taky umí, ale proč ?
Myslím ze někde u Mladý Boleslavi se dalo půjčit SMR, motorově stejný, jiný podvozek, sedlo. Na vyzkoušení motoru podle mě ideal.
Měl jsem v plánu si to zkusit, nakonec jsem koupil zajíce v pytli (SMT) bez vyzkoušení a nelituju.
Naposledy editováno 11.02.2020 23:33:14
Na SMT jezdím víc v klidu, silnicky mezi vesnicema, klidně i rozbity, podvozek to pobere. Pro mě jiný ježdění, víc zábavy, min rizika, nižší rychlosti. Rychle to taky umí, ale proč ?
Myslím ze někde u Mladý Boleslavi se dalo půjčit SMR, motorově stejný, jiný podvozek, sedlo. Na vyzkoušení motoru podle mě ideal.
Měl jsem v plánu si to zkusit, nakonec jsem koupil zajíce v pytli (SMT) bez vyzkoušení a nelituju.
Naposledy editováno 11.02.2020 23:33:14
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Triumph od roku 1990 Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sp... | Apo-Rider | 8 | 7.9.2024 v 13:48 kratkej01 |
Problém s elektrikou Triumph Tiger 1050 | Filipita | 3 | 27.8.2024 v 16:41 Filipita |
Aprilia Caponord 1200 Aprilia Caponord 1200 | Fero18 | 7 | 1.8.2024 v 11:43 Pates147 |
KTM 990 SMT zkušenosti z provozu KTM 990 SMT | Vesi350 | 20 | 26.6.2024 v 20:22 Koudy01 |
Triumph Tiger 1050 rv2008 Triumph Tiger 1050 | Diglet | 2 | 11.5.2024 v 16:18 Diglet |