kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
zvažuji prodej 748... 1996 - pár let jsem pojezdil... užil si...tož jen do dobrých rukou - tifáč ji zná ...
než dám inzerát , kdyby měl někdo ze skalních zájem.... a přišla by do dobrých rukou
originální stav krom levé boční kapoty, kompletní servisní historie - účty faktury, serviska
2, majitel ji měl 16 let, já jako 4, majitel ji mám 5 let
homologované termixy mám ve skříni
125 tis s ohledem na originální stav a kompletní historii vč.faktur, protokolů posledních STK od roku 2007,
bližší a foto na profilu a PM.
zdravím
petr
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Krťa666 píše: ale pojezdil jsem za 5 let 2500 km tak uvidím...kdyby byl vážný slušný zájemce tak at holka jezdí...
Hoď sem fotku, těhlech tvarů se člověk nikdy nemůže nabažit žlutá nebo červená? Samo že by se mi to líbilo, mít zbytečný love... A 2500 za 5 let je dost, já najel na monsterovi za 4 roky asi 350
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ivos píše: GeorgePanek>
http://tlumice-podvozek.cz/ [/quote]diky kouknu na to
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jdeš do ni jo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
miki83 píše: zmulin> pepa, to myslíš jako sršně jo? No tak to musí bejt pravda.... zajímá mě jak to je, V4 je úplně jiný motor a já teď nejsem úplně zvyklej to tahat do vyšších otáček, bo SF to nepotřebuje. Dneska jsem se byl podívat na jedny faktorce no a jo, pokud strýce prodám, půjdu do ní. Nebo udělám kokotinu a prostě jí prikoupim...
Tak podtáčení není střední pásmo, jestli je to třeba 6-8 tisíc, tak je to podle mě cajk, pod 4 to zní jako rozbitý normálně, tak to bude to pásmo kde to není cajk. Ale dodávám, si myslím že selskeho rozumu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: z.a.j.o.c.h> kazdej to vidime jinak a muzem mit jinej nazor, ne? Mam 86 Nm a 110 ve 170 kilivy masine a je mi to proste malo. Nemusime tu byt vsichni za jedno, ze 100 koni na silnici staci a vic stejne nevyuzijeme. Neni treba zvedat oci a delat ze me hnupa, ze dalsi, co potrebuje 200 koni
No tak proto jsou všechny ty V4 a hektolitry, ale na ten objem a koncepci motoru je to pěkný. Ale je fakt, že já si vystačím s vydechlym vzduchacem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jakože to drbat na 6ku na pět a snažit se tomu dávat plnej kotel. Když jedeš po městě, dá se s tím vpohodě jen na 2trpm na jedničku nebo dvojku. Žádnej rozumnej člověk nebude ten motor chtít rvát za plynem ve 3trpm na 5ku nebo šestku. Tuhono V4 má podle mě víc použitelný střední a nižší pásmo než SF1098.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Když už si říkáš, že z toho uletiš a že už asi budeš muset řadit, protože to hrozně tahá, letí dopředu a nevíš kolik můžeš... Koukneš na točkoměr a je tam sotva 10ka...a máš ještě 1500rpm...prostě nesmysl. Ale dobrej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
z.a.j.o.c.h píše: No tak proto jsou všechny ty V4 a hektolitry, ale na ten objem a koncepci motoru je to pěkný. Ale je fakt, že já si vystačím s vydechlym vzduchacem
Dyt v pohode, ja mam 1078 vzduch rad a mozna se k ni jednou vratim. Teda k hyprosi, ale jeste nenastal ten spravny cas. I kdyz co z nej udelal walt siegl za cestaka, to bych mohl hned..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.12.2019 19:41:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 01.12.2019 23:39:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Já jsem jel na tom ex-drippovo hm1100 a bylo to super, sice me několikrát zaklapl omezovac, ale ten tah dole od te 1100 je mazec. Ted kdyz jsem neco odjezdil na okruhu bych mozna ocenil i ty brzdy, ty me stvaly nejvic, ze brzdi nesmyslne moc. Ale ten vzduchac me zaujal vic nez ten prekomplikovanej vodnik u 999
Jooo, HYPER 1100 evo SP - to byla fajna mašina! Já su taký kokot..
Ale toto též nebylo špatnéééé...
Naposledy editováno 02.12.2019 07:58:55