Jirka
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobíjení cb 650c
To je aktuálne foto?
Je pekná.
Mám aj ja. Dúfam, že sa ti podarí odstrániť problém, je to menej známy model, už som získal pár pochval na rôznych motoakciach.
P.S.
Kastlíky s nápisom "650Custom" sú vzácnejšie ako obyč. "650C"
Z nejakého právneho dôvodu neskoršie výroby nemohli mať Custom - len C
A zabávam sa nad nechápavým pohľadom niektorých ľudí, ktorí vidia chopra a čakajú bublavý zvuk, a ono hučí ako Hornet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobíjení cb 650c
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
Mám CB650 1979 a problémy s dobíjením. Vyměnil jsem stator, protože izolace na vynutí byla na několika místech porušena. Sehnal nový regulátor, ale pořád nic. Teda bez světel ano dobijí 12,7-14,4V. Se světli pod 12,5V.
Jelikož nejsem zrovna kamarád s elektrikou tak bych potřeboval navézt na co se mám zaměřit nebo poradit v Pardubickém kraji na koho se obrátit.
Díky všem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dobíjení cb 650c
Předpokládám, že nyní bude zkrat někde u světel, protože když je nezapnu tak dobíjí. Na začátek mě asi čeká mě kontrola všech kontaktů.
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
1. zmer odpor ty kotvy (rotor) --> vem multimetr , nastav odpor 1 kohm a pichni to celne na ty dve medeny drazky -> dej vysledek.
2. Pokud ti mereni ukaze nejaky odpor radove v desitkach ohmu, tak se podivej do toho vika, tam budou nejaky uhliky ktery prenasej napeti na tu kotvu. Jak vypadaj, vysouvaj se, nejsou opaleny, Najdi si barvy dratu ktery jsou k tem uhlikum, pak to sloz, tyhle draty vedou do nejakyho konektoru, ten rozpoj a na konci tech dratu co vedou k tem uhlikum opet zmer odpor, mel by byt stejny jako si zmeril na kotve, pokud je jiny je chyba ve vedeni nebo spis v uhlikach. Pokud bude stejny tak to zmer za chodu, opet by odpor mel byt stejny- pokud se pri otackach meni smerem nahoru, bud mas v haji uhliky a nebo jsou unaveny ty pruziny ktery je pritlacujou (dost casta pricina) .
thats all . Jinak jsem nevidel schema, ale myslim si ze nekde musis mit reguletor a nekde usmernovaci mustek, ale je mozny ze honda to dala do jedny krabicky, BMW v tehle letech to delal klasicky oddelene. V zasade je to stejnej princip jak alternator v aute.
Díky
Uhlíky a pružinky krásně čisté a vše chodí jak má jen se světli pořád nedobíjí
Posílen o nové poznatky ujal jsem se včera opět měření.
1. Odpor na jednotlivých vedeních rotoru je 0,01
2. Odpor mezi vedením navzájem je 2,5. U nového rotoru je hodnota 5, takže s největší pravděpodobností příčina odhalena!
Naposledy editováno 15.06.2021 05:36:17
Ty co tam jsou, jsou od předešlého majitele nové, nijak neopálené, pružinky taky v pořádku. Jen se mi zdá, že moc opisují na rotor. Nechávají uhlíkovou stopu na vodících plochách.
Fakt už jsem v koncích. neznáte někde někoho kdo by pomohl. Moto mohu dovézt snad už kamkoli.
Díky všem
1 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
2 reakcí na tento příspěvek dobíjení cb 650c
Mnoha z Vás se to bude zdát jasné, ale já si v tom dost pochodil, ale i tak jsem rád.
Moto jsem koupil s vadou dobíjení. Rotor se zdál ok. Po proměření ukazoval odpor 3,5 ohm. Uhlíky také dlouhé a chodili ve vedení krásně. U statoru jsem nelezl několik poškození ochrany vynutí. Koupil jsem OEM a nainstaloval. Výsledek nic. Zakoupil jsem OEM rotor - nic. Vyměnil uhlíky, usměrňovací diodu a laboroval s regulátory.
Celkový výsledek nula. Moto bez světel jakž takž dobíjelo se světli vůbec. 30.5.2021 jsem oživil to téma a dal jsem do servisu, kde bylo vše proměřeno a vráceno, že komponenty ok, ale nedobíjí.
Gugo mi psal, že bude mít čas až začátkem září. Rezignoval jsem a smířen s čekáním. Vydržel jsem cca 14dní, Pak jsem si vzpomněl na pána Mareše z PE-MOTO. Dělá regulátory vlastní výroby a převíjení alternátorů. Ochotně souhlasil a moto jsem mu přivezl. Po rozdělání mi ihned řekl . Rotor je špatný. Má slabé vynutí a je ho tam sakra málo. Po dvou minutách vyšel z dílny a ukázal mi origo rotor a rotor, který převíjí on. Musím uznat, že rozdíl byl markantní na první pohled. Proměřil mě i ten starý rotor a stator. Stator ok i když je porušená ochrana, rotor je v háji. Rotor jsem u něho nechal převinout .
Zakoupený OEM Rotor jsem reklamoval (slabý drát a nedostatečné vynutí), Stator (jádro nebylo kruhové a dráty vynutí zasahovaly do dráhy rotoru, takže porušena ochrana i u tohoto nově zakoupeného).
Po nainstalování převinutého rotoru vše ok!! Tímto děkuji panu Marešovi.
Naposledy editováno 27.03.2022 18:31:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kvalitní servis Honda nebo kdo se t... Honda CBR 1000F, Honda CB 1000F, Honda CBR 500, Hond... | djpajovka | 4 | 23.10.2022 v 03:55 finekohana45 |
Stará nadrž a šupinky Honda CX 500, Honda CB 650 | Finotus | 3 | 29.10.2020 v 17:12 cmiral |
zadní světlo Nighthawk Honda CB 650, Honda CB 650 RC | NickBígo | 3 | 6.3.2012 v 11:35 NickBígo |