paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.10.2019 v 20:14 | Nahoru | #9151

GRASSEL píše: to třeba já vím naprosto přesně jediný na co to nepoužívám jsou gumy



Loni jsem si nalestil opatrně jen bočnice, aby se to nedostalo na behoun. A jak se to zahralo...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.10.2019 v 21:27 | Nahoru | #9152
Michal1011> Jelikož jsem mimojiné i strašnej detailista a leštič, což potvrdí každej kdo viděl můj bajk, poradím ti můj fígl na bočnice gum si kup černej krém na boty, takovej ten co má houbičku která se otočením načerní

Naposledy editováno 31.10.2019 21:28:08

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.10.2019 v 21:31 | Nahoru | #9153
TYVOLE CO TO BLABOLITE, gumy se maj oject, ne lestit nebo cernit

Sem si vzdycky myslel ze bubra je cvok Ale on je vlastne docela normalni kdyz Vas tak ctu

Naposledy editováno 31.10.2019 21:31:20

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.10.2019 v 21:34 | Nahoru | #9154
Ozzy_> odkdy se ojíždí bočnice? Jako přiznám se že jsem myslel že jezdím rychle, ale tam mám poserpruh

ale samo, že normální nejsem

Naposledy editováno 31.10.2019 21:34:23

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.10.2019 v 21:36 | Nahoru | #9155
Tahle motorka evidentne přitahuje - jak to jen rict , no “zvlastni” lidi

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.10.2019 v 23:18 | Nahoru | #9156

Ozzy_ píše: TYVOLE CO TO BLABOLITE, gumy se maj oject, ne lestit nebo cernit

Sem si vzdycky myslel ze bubra je cvok Ale on je vlastne docela normalni kdyz Vas tak ctu



taky nestacim koukat

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

31.10.2019 v 23:28 | Nahoru | #9157
Tyvole pozéři, nejni lepší si leštit u porna než si honit u pneu?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 09:19 | Nahoru | #9158

assassin píše: stejnej xdrive jako m5 tam neni, urcite to neumi jet cistou zadokolku...

ze zatacky tomu das napit a musis dat kontra a je ti silnice uzka, ma to pretacivej charakter, ale je tam i znat, ze te tahne ven ten predek... kdyby tam ten predek nebyl, rozbil jsem to auto hned prvni svezeni uz je prodane, nahradila ho 440i grancoupe...

ad edit: e92 a m240i jsou hodne rozdilny auta... to uz jsi to mohl rovnou rozporovat treba s X5kou

a vubec, nehodlam se na tema drift dal dohadovat. jestli to nekdy doskladam, tak se prijedu poucit k vam... placani na netu uz bylo dost, ted jsem zacal uz i trochu jezdit, tak se uvidime na trati



Huz jsem zpatky a muzeme to doresit.

e92 xDrive uvedl proto, ze ji tu Oxy zminoval.
Placat na netu neni potreba, doskladej a prijed, mame tu na to zatacky a nebo vubec super zatacky na drifty jsou na Cervenh.sedle, ale tam jsem teda s autem nebyl.
Za me zadnej xDrive, co ma trvale 4x4 i v pomeru 40:60 ve prospeh zadku, nikdy driftem nepojede.
Ja si myslel, ze by to na vode ci snehu slo na vyjezdu trochu urvat, ale mam odzkouseno, ze to proste plynem nejde. Ptal jsem se na to i kluku, co nataceli porad Drajf, pac jezdili s novou generaci a taky to nejde....

Pokud to mozne je, coz si vazne nemyslim, chci to videt aspon na videu.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 09:24 | Nahoru | #9159

assassin píše: Tahle motorka evidentne přitahuje - jak to jen rict , no “zvlastni” lidi



Jo vole a co je horší, že si na tom vysloveně zakládáme

edit - oprava .... jestli my jsme divný, tak se koukej co vám způsobujou ty bavoráky

Naposledy editováno 01.11.2019 09:27:00

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 09:25 | Nahoru | #9160

oxygen píše: Tyvole pozéři, nejni lepší si leštit u porna než si honit u pneu?



Neni, páč to je napínavý a nevydržím to dokoukat dokonce tak radši zkusím třeba 50 odstínů šedi

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 09:29 | Nahoru | #9161
Ja si myslim, ze trhani kol plynem v apexu neni zadnej drift - ale pokud přistoupíme na tuhle terminologii tak treba tady:


Ono kdyz se zeptas lidi co driftuji tak ti reknou, ze se neda driftovat s autem co nema LSD. Takze zalezi koho se ptáš a na co...

U aut ala bezna paleta stroju v e9x bude problem s vykonem, u 4kolky potrebujes na drift cca 2x tolik výkonu nez u zadokolky - tzn tam kde to zacina jakz takz jit s 250ps rwd autem, tak u 4x4 potrebujes 500ps ... viz treba ken block - ten ma 500ps snad i ve fieste

Naposledy editováno 01.11.2019 09:32:16

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 09:35 | Nahoru | #9162

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 09:39 | Nahoru | #9163
assassin> To video myslím krásně potvrzuje to co píše sleeper...I na širokým okruhu má co dělat aby to trošku urval a stejně mu to letí po rypáku ven a dlouho to v tom smyku neudrží. Na silnici kde na to není prostor a rychlost si to fakt neumím moc představit.

Jestli se někdo chce klouzat v zadokolce v provozu a aby to bylo pořád na pohodu, tak jedině zadokolkovej pekáč na galuskách typu starej Kadett a podobný "žigulíky", z novějších třeba MX5. To jsou auta pro normální lidi bez superschopností, proto jsou tak oblíbený

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 10:09 | Nahoru | #9164
Kocandak> Udrzet dlouhej drift na asfaltu - na to ma 40i malej vykon. Navic se nebavime o driftovani ale lehky ulitnuti zadku po seslapnuti plynu v apexu - aspon podle popisu toho co sleeper jezdil v 545i a 330i s otevrenyma difama, ono bawo je docela nedotacivy i s rwd, ten drift se seriovou zadokolkou vypada zvenku dost podobne....

Proste takova ta klasika utrhnuti plynem a lehce kontra, co beznemu pilotu pripada jak desne driftuje.

Me ten pocit vlajici zadi m240i davalo stejne jako moje 328 ... projet zatacku dverma napred tak aby se to u dalo rikat drift (utrzeno v najezdu podrazenim nebo ruckou) se mi s 328 podarilo jen parkrat a navic ten vyjezd s otevrenym diffem se taky da za drift oznacit jen s privrenyma obema ocima s pujcenym autem za milion jsem se o to ani nepokousel

Drift se 4x4 vypada proste jinak nez s rwd - ze to nejde bych sel vysvetlovat klukum co drti subarka apod stroje v zime na horách - treba z místních dominovi, ikdyz ten uz sem moc nechodi..

Naposledy editováno 01.11.2019 10:18:05

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 10:19 | Nahoru | #9165
Vím, klasika...ty bavoráky mají tu auru driftcaru, nebo sporťáku, ale nejsou ani jedno. Moc drží, jsou na limitu lehce nedotáčivý atd. Já osobně se bojím i na sněhu toho trhání přes plyn, protože je to takový nekontrolovatelný. Mnohem líp by mi sedělo mít hydraulickou ručku a hodit to do smyku už v nájezdu, lze to i s obyč rukávem, ale není to tak pohodlný a jsem na to moc posera Když se zadaří, tak je to ale mnohem lepší, pro mě... Na suchu samo ani ťuk...ale mě to stejně nebere, radši mám čistou stopu.

e: než jsem to napsal tak jsi to zeditoval, shoda

Naposledy editováno 01.11.2019 10:20:21

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 10:22 | Nahoru | #9166
Kocandak: presne tak. muze za to geo - je to takhle schvalne, dost pomůže zvětšit vpredu odklony.

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 10:50 | Nahoru | #9167
Tak ono to v provozu jinak nejde nez, ze to hodis plynem do boku az spis na vyjezdu. Vletet do zatacky bokem je uz dost velky riziko.
Nedotacivy bawa jsou, ale kdyz mas aspon verzi v paketu a jedes zatacku pod plynem, zadnou nedotacivost necitis, naopak.

Nemam ted moc cas na to video, ale ten prvni drift (nechci resit, co je spravnej drift) mi prijde na xDrive nejakej divnej. Ty ostatni odpovidaji, co jsem tak ocima preletl...
Mrknu v klidu doma a napisu. :)

Jinak celou dobu resit utrhnuti zadku plynem, powe slide, ne to hodit racnou bokem a pak palit vsechny kola, jako ten Ken Block. :)
Kazdopadne starsi xDrive najde urvat ani v totalni vracecce, ktera je pokryta břečkou.

e: Tvl ted manik za volantem musi trochu brat za rucku, jinak to neni mozny, ze by sel zadek tak snadno. :)

Naposledy editováno 01.11.2019 10:53:51

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 11:22 | Nahoru | #9168
sleeper: jak jsem psal, trhat 4kolku plynem na asfaltu = 400koni minimum. A to z tech starsich xdrive nema nic, az ta 40i se k nim blizi (a je tomu odpovidajicim zpusobem naladena) tyhle babyM auta se chovaji jinak nez xdrive v aute na nakupy...

ja mam na 328 Mkovej jen podvozek a je to nedotacivy taky. po zmene geo je to uplne jina liga a tesim se na diff...

jinak spravne se do driftu vstupuje prave tim utrzenim kol jeste pred zatackou, kdyz se to podari, je to mnohem lepe kontrolovatelne nez v apexu plynem - to dost casto konci autem otocenym o 180 osobne se mi to v provozu povedlo jen parkrat, vetsinou jen rychlou jizdou, cilene jsem drift netrenoval, je mi lito auta...

Naposledy editováno 01.11.2019 11:23:11

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 11:25 | Nahoru | #9169
má někdo z vás místo halogenu ve druhé lampě potkávačku?, že místo jedné potkávačky, vám za jízdy svítí obě lampy? Oželím halogen, ale budou mě aspoň tak víc vidět ostatní řidiči, máte někdo prohozen halogen za potkávačku? Pobere to baterka, dobíjení?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 11:43 | Nahoru | #9170
chlapci na fb máme stránku první generace zx10r 04 05. některé místní esa už tam jsou: Fizzer, Grassel, Michal.. kdo chce přidejte se:
https://www.faceboo...ups/612962392575078/

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 12:09 | Nahoru | #9171

assassin píše: Ono kdyz se zeptas lidi co driftuji tak ti reknou, ze se neda driftovat s autem co nema LSD



Tvl už i auta fetujou jo?! Na LSD některý i zvládaj lítat, takže drift asi s prstem v nose

To už nefunguje to vaše BMW vlákno nebo co?!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 12:42 | Nahoru | #9172

gagtoy píše: chlapci na fb máme stránku první generace zx10r 04 05. některé místní esa už tam jsou: Fizzer, Grassel, Michal.. kdo chce přidejte se:
https://www.faceboo...ups/612962392575078/



Hele to kdyz jsi chocenak..bysme se mohli pristi rok svezt na horach..kdyz jsi domaci budes to znat...?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 13:07 | Nahoru | #9173
SPIJKER> které hory? opičí hory? (žamberk, králíky) nebo třeba sedlo ? jinak jo znám to tady...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 13:31 | Nahoru | #9174

assassin píše: sleeper: jak jsem psal, trhat 4kolku plynem na asfaltu = 400koni minimum. A to z tech starsich xdrive nema nic, az ta 40i se k nim blizi (a je tomu odpovidajicim zpusobem naladena) tyhle babyM auta se chovaji jinak nez xdrive v aute na nakupy...

ja mam na 328 Mkovej jen podvozek a je to nedotacivy taky. po zmene geo je to uplne jina liga a tesim se na diff...

jinak spravne se do driftu vstupuje prave tim utrzenim kol jeste pred zatackou, kdyz se to podari, je to mnohem lepe kontrolovatelne nez v apexu plynem - to dost casto konci autem otocenym o 180 osobne se mi to v provozu povedlo jen parkrat, vetsinou jen rychlou jizdou, cilene jsem drift netrenoval, je mi lito auta...



Ja bych teda uplne nepausalizoval, jako minimum 400K atp. Staci snizena prilnavost a zjistis, ze se ti auto s xDrive pod plynem nepretaci, nejde do pretaciveho smyku.

Zatim jsem jedinej, kdo na mcz poustnul nejakou "jizdu bokem", tak teoretizovani nechame. :)

Tady jde dobre videt, ze to borec poslal pres rucku, ale hned ho auto nasledne vynasi ven, proste xDrive => to o cem tady mluvim => s xDrive nejde jezdit bokem pouze za pomoci plynu.

YT vid cas 1:14

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 13:51 | Nahoru | #9175
...hele a jak se posila dnesni auto do boku s elektronickou ruckou na cudlik?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 14:55 | Nahoru | #9176

Kocandak píše: Vím, klasika...ty bavoráky mají tu auru driftcaru, nebo sporťáku, ale nejsou ani jedno. Moc drží, jsou na limitu lehce nedotáčivý atd. Já osobně se bojím i na sněhu toho trhání přes plyn, protože je to takový nekontrolovatelný. Mnohem líp by mi sedělo mít hydraulickou ručku a hodit to do smyku už v nájezdu, lze to i s obyč rukávem, ale není to tak pohodlný a jsem na to moc posera Když se zadaří, tak je to ale mnohem lepší, pro mě... Na suchu samo ani ťuk...ale mě to stejně nebere, radši mám čistou stopu.

e: než jsem to napsal tak jsi to zeditoval, shoda



zadokolka na sněhu ručku nepotřebuje, do smyku to hodíš i plynem. Fígl je víceméně jen v načasování, podle toho co píšeš si myslím že jdeš do smyku pozdě. Vlasně je to jednoduchý, přidáš plyn a zatočíš, a pak už to jen držíš a rovnáš volantem. Akorát musí nejdřív hlava pochopit, že to musíš udělat ještě před zatáčkou. Bokem se má najíždět, ne vyjíždět.

e: koukám už to psal assassin

Naposledy editováno 01.11.2019 14:56:01

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 15:50 | Nahoru | #9177
gagtoy> ja se sedlu posledni leta vyhybam.. Opici hory ten termin neznam.. Ale jo ...suchak apod..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 15:53 | Nahoru | #9178

Stev píše: zadokolka na sněhu ručku nepotřebuje, do smyku to hodíš i plynem. Fígl je víceméně jen v načasování, podle toho co píšeš si myslím že jdeš do smyku pozdě. Vlasně je to jednoduchý, přidáš plyn a zatočíš, a pak už to jen držíš a rovnáš volantem. Akorát musí nejdřív hlava pochopit, že to musíš udělat ještě před zatáčkou. Bokem se má najíždět, ne vyjíždět.

e: koukám už to psal assassin



Steve uz to umis? ..uz ses vycvicil na kompaktu?
Ja mam poicit ze jsem to trosicku uz do ruky dostal, ale ze bych to dostal nejak vyrazne pred zatackou... To zase ne.
Letos mozna posledni rok s manualem a pak uz automat..a to si zije vlastnim zivotem...

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 16:05 | Nahoru | #9179
sleeper: dokud jsem jezdil na strahov trenovat, tak tam jezdilo spousta kluku se subarkama, audinama atd driftem na snehu... je mozny , ze to nejde a jen se mi to zdalo...

video jsem tu videl od spijkera a od fizzera uz asi 20x

jo a trosku sis to preformuloval na to "pouze pouzitim plynu"

Naposledy editováno 01.11.2019 16:09:46

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.11.2019 v 16:07 | Nahoru | #9180

dejf. píše: ...hele a jak se posila dnesni auto do boku s elektronickou ruckou na cudlik?



zadokolky to doted nemivaly.... treba bawa... ale mam dojem, ze nova trojka uz cudl ma.

a da se to i podrazenim (to zase ubejva manualu) ... technik je na to vic
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 7 24.10.2024 v 10:36 Ozzy_
Spínání větráku ZX-10R 2014 Kawasaki ZX-10R Ninja ab 21 13.10.2024 v 10:25 combust
Nepříjemný zvuk nové řezětové sady... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja ..Roko.. 58 10.10.2024 v 09:58 MMARTINK
Motor ZX10 Kawasaki ZX-10R Ninja Edye 0 24.9.2024 v 15:43 Edye
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Admire 1 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X

TOPlist