kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Parker1 píše:
a tohle taky chci
Pekne to je a svezl bych se rad. Ale za deset let po tomhle designu nestekne pes. Ale klasika zustane klasikou..
Tak jako novej SF. Tak to vidim ja..
Jak vubec jede ta tvoje? Jel jsem jen na stary 144 konovy..
Jsem rád, že nešli cestou M1200 s různým výkonem motoru pro standardní verzi a S a mám tak nějak pocit, že si nechali vrátka pro verzi R.
Co se ceny týká, Claudio to dnes řekl celkem jasně: Ducati se nikdy nedařilo lépe.
Mají svojí klientelu, která se navíc neustále rozrůstá (a je též ochotná zaplatit více, což ukazují prodejní výsledky Pani V4 v letech 18/19). Jinými slovy, nemají důvod být levnější a navíc odbyt nového SF mají zajištěn. V některých dealerstvích už mají od jara pořadníky.
Celkově je mediální ohlas nového SF velmi pozitivní (i přes smutnou premiéru prototypu) a přepokládám, že první novinářské testy to jen potvrdí..
no nic..jdu hodit další euro do kasičky...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Honzatuu píše: kde jsou ty doby, kdy, se Martin fotil takhle s mašinama v kombošce
taky jsem si všiml, že má tu 'kombu' v barvách kawyDnes máme cenu ranních ptáčat, ani Assassin nás netrumfne
Ještě k tomu jsem včera zkejsnul do půl dvanácté v dílně.
Když jsem se vracel od tebe domu, tak jsem v Bikerscrown koupil novou baterku a včera jsem zjistil, že je v prdel.
Nenabiju ji na víc jak 11,3 voltů.
Takže reklamačka
Dneska jdu spát v osum.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: assassin> No tak zaplať pánbůh - aspoň nebudeš muset prodávat žádnej ze svých strojů v garáži . Já tady mám teď pěkně smutno...
Už jsem to zeditoval - omlouvám se
Naposledy editováno 24.10.2019 06:43:26
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Proto se mně nechce brát na drom ani 999 kvůli příliš silnému středu. To, že to na výjezdu rozbiju, hraničí s absolutní jistotou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Tak ja jedu do prace az ted, pul paty je na me fakt docela brzo
Já se vzbudil žízní...a musel jsem si dát jednoho vychlazenýho vyprošťováka . Doufám, že se nezlobíš - už jsem to opravil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě to nesere Na agenturách to startovalo s litrama a vyhlašovali se zvlášť.1300 sem nehledal.To asi nebylo nikdy...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 24.10.2019 08:20:44
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Tak už i na assassina došlo a s konvičkou kafe a žmoulajíc rádiovku vyrazil za ranního kuropění do pracovního procesu za budováním lepších kapitalistických zítřků
Tomu sám nevěříš. Ten nešel do práce, ale do zaměstnání
Naposledy editováno 24.10.2019 08:52:16
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: No jo, časy se mění. Ale nebojte. Všechno má svůj čas a přirozenej vývoj.
chceš říct že jednou všichni skončej jako ty
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Stev> no, já mám letos na kole krásných 10 km
To seš dobrej, to nemám za posledních 10let
cibus píše: To vás fakt ta 750 tak sere? Závodit nechci, ale na dromu bych 1x měsíčně chtěl být. 750 mně přijde jako příjemný kompromis. Na dromu je hromada litrů, ale očividně 4 z 5 lidí neví, co tam s tím má dělat. Bojí se za to na výjezdu vzít kvůli highsideru a tak jim statečně sekunduji na 20 let staré šestce (mluvím o jízdách pro mrdaly). Já bych se za to bál vzít úplně stejně, na druhou stranu by to o fous lépe jet mohlo. A vychází mně z toho ta 750.
Proto se mně nechce brát na drom ani 999 kvůli příliš silnému středu. To, že to na výjezdu rozbiju, hraničí s absolutní jistotou.
vůbec, 750 je super stroj, jestli se smíříš s tím že se nemáš na okruhu s kým porovnat, případně fakt jezdíš jen na volný. Pokud ale chceš jezdit agentury, tak je za mě mnohem lepší koupit konkurenceschopnou šestku.
Ono je hezký že předjedeš hromadu litrů, já taky, ale srovnání s lidma co to vůbec neuměj mě nijak neuspokojuje. Radši bych srovnání s lidma co to uměj podobně jako já, a to nemám protože mám motorku která mě o pár vteřin brzdí, navíc teda s kapotama takže jezdím o to opatrněji. Takže aby pro mě velkej okruh měl ještě smysl, musel bych koupit šestku nebo litr na laminátech, a na to zas nemám protože to není jedinej koníček, a radši se podívám na malej okruh bez měření času kde je se silniční motorkou větší zábava. Nebo se klidně zase svezu někdy na volnejch na velkym, ale 1-2x za rok, to nemá smysl řešit jinou motorku.
Je to samozřejmě každýho věc, pro mě osobně by 750 na laminátech byly špatně utracený peníze.