paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 09:06 | Nahoru | #67441
já mám za to že dneska už maj v hodně případech trubky rozdělený funkce, takže klidně může být každej šroub natočenej jinak... ale péro do huby vyvinutý středoškolačce bych za to teda nedal... né kecám

4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 09:43 | Nahoru | #67442
Jsem v chlívě doma našel zahrabené toto. Nevím zda to nabídnout do Sotheby´s nebo odvoz Šroťhebusem.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 09:52 | Nahoru | #67443
sejrac> kdyby si nebydlel tak daleko, tak se proto otocim, za neco tekuteho nebo za palackeho...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 09:55 | Nahoru | #67444

sejrac píše: Jsem v chlívě doma našel zahrabené toto. Nevím zda to nabídnout do Sotheby´s nebo odvoz Šroťhebusem.



Ja bych to prodal ale jen do dobrych rukou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 09:55 | Nahoru | #67445
sejrac> voe, si to nech na zimu a renovuj Já bych to bral, ale je to hrozně daleko, leda bys to sem přivezl a mohli bysme to rovnou zapláchnout

Naposledy editováno 18.10.2019 10:00:41

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 09:57 | Nahoru | #67446
Freedome, nechces ho? Tolik mista by se v garazi urcite jeste naslo, je to pravy oldskuul! ?

Ja takoveho kdysi mel, stejnou i barvu, za 800 Kcs, nalital asi 7000 km a pak prodal dal, ta vune a zvuk bylo neco!

Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 10:01 | Nahoru | #67447
né nic, nebudu hajzl

Naposledy editováno 18.10.2019 10:03:17

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 10:02 | Nahoru | #67448
strakon> prave... sice mozna dve zimy, ale lepsi jak sedet u tv nebo hrat plejak....
Ja bych se toho ujal hned.... pro pristi generace...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 10:05 | Nahoru | #67449

NP píše: Freedome, nechces ho? Tolik mista by se v garazi urcite jeste naslo, je to pravy oldskuul! ?

Ja takoveho kdysi mel, stejnou i barvu, za 800 Kcs, nalital asi 7000 km a pak prodal dal, ta vune a zvuk bylo neco!



no neboj...supi prý už lítají nad Bohuslavicemi...Žmuldo, viď

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 10:32 | Nahoru | #67450

t_freedom píše: no neboj...supi prý už lítají nad Bohuslavicemi...Žmuldo, viď



To jo,ale kořist se nedá

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:14 | Nahoru | #67451

sejrac píše: Jsem v chlívě doma našel zahrabené toto. Nevím zda to nabídnout do Sotheby´s nebo odvoz Šroťhebusem.



Co tomu chybí a co za to? Má to papíry?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:16 | Nahoru | #67452

FiZzeR píše: Co tomu chybí a co za to? Má to papíry?



je to sfině Sejrová...jen provokuje a nic nenabízí... (a jsi kurva pomalej)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:18 | Nahoru | #67453
FiZzeR> hele do fronty .... ja byl prvni

Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:20 | Nahoru | #67454
Nojo, já jsem stejně línej. Ale byla by to ta fajn stylovka do města, po který furt toužím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:21 | Nahoru | #67455

Johnny83 píše: ... ale péro do huby vyvinutý středoškolačce bych za to teda nedal... né kecám


Jo, se hlasim, ze bych tez kecal, ale ne dva najednou a ne po tobe...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:25 | Nahoru | #67456
Středoškolačky uměj ještě hovno...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:30 | Nahoru | #67457
Frennky> já myslim že bysme se divili, a radši ani nechci vědět co budou umět za 15 let

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:30 | Nahoru | #67458

oioi01 píše: FiZzeR> hele do fronty .... ja byl prvni



to určitě...než si něco napsal tak už dva supi volali mobilem...ty naivko

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:31 | Nahoru | #67459

kokonhead píše: Jo, se hlasim, ze bych tez kecal, ale ne dva najednou a ne po tobe...



tak zrovna u mě by zbejvalo ještě hodně místa ale taky bych radši sám teda

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:44 | Nahoru | #67460
Mazec, taková Stadionová vagínovina a jakej jsem způsobil rozruch

Naposledy editováno 18.10.2019 11:45:38

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 11:55 | Nahoru | #67461
sejrac> ani piču

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 12:24 | Nahoru | #67462
t_freedom> a ty jsi byl az ten treti sup, co?

Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 12:33 | Nahoru | #67463
Volal jsem po ŽMULDOVI ...nevím byl -li si skorší…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 12:52 | Nahoru | #67464

JollyJoker píše: assassin> Dotaz asi hlavně na tebe odborníku!
Ty jsi byl na školení ohledně podvozků,že jo. Trochu přemýšlím,jestli nesáhnout do naladění na Tuonu. Chtěl jsem nechat originální nastavení v duchu,že ve fabrice ví,co dělají,ale díval jsem se a štelovací šrouby na tlumičích a každý je pootočený jinak,takže asi do toho někdo hrabal. Když v přímém směru přejedu vetší hrb,tak ho přední tlumič moc nepobere a zadní taky moc ne, a motorka lehce poskočím a dostanu lehce ránu do řidítek. Manželka na Monsteru 796 nic nepostřehne.
Když jedu zatáčku v náklonu a je tam přechod z jednoho asfaltu na druhý a schodek cca 2cm,tak motorka lehce uskočí na předku i na zadku do strany. Neměl bych nastavit vetší útlum,aby tlumič víc absorboval,nebo změkčit i zadní pružinu?
Nebo to nechat odborníkům?



dost novejch motorek ma v jedne noze kompresi a v druhe rebound... jsem takhle po ranu linej hledat jak to ma tuono... a i kdyby byly obe vidlice stejny tak natoceni sroubku nemusi nic znamenat. nastavuje se od plne zavrene polohy a vyrobni tolerance zpusobi ze si jehla do trysky stejne sedne u kazde vidlice trochu jinak, tzn zarez ve sroubku bude mirit jinam.

osobne bych zacal kontrolou predpeti (tim padem budes vedet i jestli mas spravne pruziny na svoji hmotnost, nebo nejakej kompromis) pomoci mereni SAGu.

nastaveni rebound utlumu ma vliv na vnimani "pohodli pri jizde" - mekci rebound, vic pohodli. vic reboundu a lepsi pocit kontroly a kdyz se to prezene tak dojde na serii nerovnosti k "zatluceni do zdvihu" a pak to mlati do rukou...

kazdopadne si myslim, ze tady to bude spis kompresni utlum jak pise Tifone - bohuzel pri prejezdu nerovnosti jake popisujes funguje hlavne hi-speed okruh tlumeni, kterej je interne nastavenej planzetama - takze s tim toho moc nenadelas. kazdopadne lo-speed okruh - tzn to co ovlivnujes klikatkama ma vliv i na ten hi-speed takze ubrani kompresniho utlumu by mohlo pomoci.

rozdil mezi monsterem a tuonem je kvuli tomu, jak rychla jizda se predpoklada a je to nastavene aby to fungovalo pro to pouziti. to tuono nejspis bude s vyssi rychlosti tyhle nerovnosti lip zehlit, monster naopak s rostouci rychlosti bude ztracet na stabilite. vidlice ktera funguje super v male a soucasne i ve velke rychlosti neexistuje. ani ty elektronicke podvozky nejsou uplne zazracne, protoze za tebe toci jen kroutitkama, planzety to servo uvnitr preskladat neumi.... tzn vidlice co ma fungovast v rychlostech 200+ je nepohodlna na rozbite okresce do 100kmh a a naopak, to co krasne zehli v predpisovych rychlostech je ve velkym fofru nestabilni plavak

ja mam ve vidlicich jine vnitrky a v malejch rychlostech to je pomerne neprijemne, jak to mlati do rukou a skace ... kdyz rucicka mine cislo 150 na tachaci, je cejtit jak zacne vse fungovat a mas pocit, ze podvozek zehli... ted se ta vidlice chova podobne jako na devitkach.

kompresni utlum je tam potreba pro velke rychlosti a to je duvod proc top level podvozky nefunguji lidem co nejezdi tak rychle jako top zavodnici, proste se nedostanes rychlostma na uroven na kterou jsou vnitrne prizpusobene.

Gareth u ktereho jsem byl na skoleni vetsinu italskych motorek (a hypersportu obecne) pro anglicke cesty zmekcuje na planzetach hi-speed obvodu, jejich cesty jsou zhruba jako nase a podvozek postavenej pro fungovani na evropskejch okruzich (ono to u nich plati i pro okruhy )

takze bud projdi celou to metodikou kontroly - sag, predpeti, std nastaveni... nebo zmen jednu vec a vyzkousej, nejlepe jeste si zaznamenat co jsi menil, kdyz se to zhorsi vis kam se vratit. tzn uberes o par kliku/otacek (podle rozsahu) kompresi a vyzkousis. rozhodne neni dobry tocit vsim najednou...

Naposledy editováno 18.10.2019 12:56:08

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 12:52 | Nahoru | #67465
jo a o jakej stroj se to tu pretahujete?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 13:12 | Nahoru | #67466

assassin píše: jo a o jakej stroj se to tu pretahujete?



kozey dechson

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 13:16 | Nahoru | #67467
FiZzeR> ...světově … goat's breath

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 13:32 | Nahoru | #67468
t_freedom> S tim di do vlákna,kde plkaj píčoviny pražácí...Tady zásadně Respiro di capra

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 13:33 | Nahoru | #67469
zmulin> " Respiro di Capra " to je vůůůlll Respiro di Capra...

Milovníci Italských krásek

18.10.2019 v 13:36 | Nahoru | #67470
Jakýho kapra, to už jsou zas vánoce?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist