Téma: rychlost
9.10.2019 v 14:35
potrebuju poradit co muze omezovat u simsona s51 enduro,ze treba 500m pred barakem jedu po rovine a nedam rychlost 60km/h vubec podle tachometru na simsonu?diky
u nas je kopec ktery jsem parkrat vyjel na 4 rychlost jinak jezdim do pulky 4 a pak dam 3rychlost na dojeti zbytku...uz ted se mi zda,ze uz rychlost jde dolu pri najezdu do kopce a taky jedu po rovince skoro 700m pred kopcem a 60km/nedosahnu.....ja vazim porad stejne a vysku mam stejnou....nebo rano jedu necely1km od baraku s mirneho kopce u nas a nedosahnu rychlost 60km a vic,ze mam pred sebou tabulu mereni rychlosti u nas v obci a ta mi ukaze 49-51km/h.
Tak, vítr hlavně, u těch malých obsahů....
A taky vlhkost vzduchu dělá dost, před deštěm se atmosférické motory probudí, dvoutakty obzvlášť. Kdo jezdí dlouho na jednom, většinou pozná na výkonu že brzy zaprší.
A co jako kluk pamatuju ze Simsona, tak ten píst tam nebyl na dlouho, nebo spíš kroužky... Bývaly tam klasické nechromované a mizely úkosy před očima. Dalo se na ně kouknout výfukovým kanálem, myslím ( jestli se nepletu, je to už asi 30 let co jsem ho měl ) . Pokud se už polovina a víc výšky kroužků leskla, tak to chtělo nové, protože byl ojetý a tím taky volný v zámku.
A výfuk, sací filtr může dělat svý...
A taky vlhkost vzduchu dělá dost, před deštěm se atmosférické motory probudí, dvoutakty obzvlášť. Kdo jezdí dlouho na jednom, většinou pozná na výkonu že brzy zaprší.
A co jako kluk pamatuju ze Simsona, tak ten píst tam nebyl na dlouho, nebo spíš kroužky... Bývaly tam klasické nechromované a mizely úkosy před očima. Dalo se na ně kouknout výfukovým kanálem, myslím ( jestli se nepletu, je to už asi 30 let co jsem ho měl ) . Pokud se už polovina a víc výšky kroužků leskla, tak to chtělo nové, protože byl ojetý a tím taky volný v zámku.
A výfuk, sací filtr může dělat svý...
co BOHATOST SMESI nemuze to mit taky vliv na rychlost?ja jsem dotoho letos vrtal do sroubku smesi kvuli startu a rozjezdu,ze mi pokazde u nove svicku po 10jizdach do prace mi pak zaclo u 11jizdy delat problemy ty starty a rozjezdy a nemohl se rozjet a zdechlo to nedrzelo to otacky a musel jsem roztlacit a nakonec byla pricina v indukcni civce,ze uz mam klid....posledni vybrus je s roku 2011 nebo 2012 asi a najeto mozna pres 8000km..vyfuk jsem cistil mesic zpatky a filtr vzduchovy jsem vyfoukaval taky mesic zpatky.
1 reakcí na tento příspěvek rychlost
To sice jo, Kerute ale taky záleží na kusu. Ty endura S51 nikdy moc nelítaly, spíš byly tahavý. Mám doma dva simály S51 enduro ( šestivolta) a S51 elektronika ( dvanáctivolta). Endurák s bídou dosáhne 52 km/h zatímco elektronik mastí 68 km/h v tom samém úseku se stejným jezdcem a za stejných podmínek. Tak jsme s kamarádama přemýšleli a hledali čím to může být. Vyměnili jsme vzájemně postupně výfuky, indukční cívky, karburátory - žádná změna. Až když jsme vyměnili zapalování tak endurák bez problémů jel 63 km/h. Takže zřejmě je to z fabriky nějak ošéfovaný, aby ty endura jezdily pomaleji.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychlost
Bimbam> To se mi nezdá, spíš něco bylo špatně. Motory by měly být identické. Z mládí mám zkušenosti s řadou dalších simáků a řekněme, že jely podobně s nějakými drobnými rozdíly dle kondice. Jediné rozdíly enduro byly snad tyto:
- řídítka
- výfuk horem + vykouslé pravé víko
- tlumiče
- výztuhy rámu mezi krkem a uložením kyvky
To je asi vše.
Osobně jsem měl jednou problém s ucpaným výfukem. Přešel jsem z M2T na nějaký mírně lepší olej, který zřejmě působil na rozpouštění karbonu, jenž se ve větším kusu utrhl a ucpal část výfuku. Pak to vůbec nechtělo jet. U Simsona se dá výfuk celkem slušně rozdělat, tlumící vložka a koncovka se dá pohodlně vyčistit a přední část jsem šťoural tyčkou a vyklepával z toho karbon. Pak to zase jelo jak z praku.
Naposledy editováno 10.10.2019 16:00:41
- řídítka
- výfuk horem + vykouslé pravé víko
- tlumiče
- výztuhy rámu mezi krkem a uložením kyvky
To je asi vše.
Osobně jsem měl jednou problém s ucpaným výfukem. Přešel jsem z M2T na nějaký mírně lepší olej, který zřejmě působil na rozpouštění karbonu, jenž se ve větším kusu utrhl a ucpal část výfuku. Pak to vůbec nechtělo jet. U Simsona se dá výfuk celkem slušně rozdělat, tlumící vložka a koncovka se dá pohodlně vyčistit a přední část jsem šťoural tyčkou a vyklepával z toho karbon. Pak to zase jelo jak z praku.
Naposledy editováno 10.10.2019 16:00:41
mRKEF> tak jsem cistil vyfuk mesic zpatky...koncovka a vlozka vyfuku jsem vypalil benzinem a bylo to v klidu....jeste jsem vypaloval a oklepaval karbon s vyfuku co jsem s kolena oddelal---a stejne se mi zda,ze to je porad stejne.......ja jsem dneska simsona vytocil na 60-61km/h s maleho kopce pred RADAREM co je v obci,ze mi to ukazalo 55km/h......jinak,ze by simson jel 60km/h pokazde na rovince to vubec..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Simson 60ccm seřízení Simson S 51 Enduro | HoliUdo | 18 | 2.10.2024 v 18:30 Kohlstein |
Simson nedává jiskru Simson S 51 Enduro | dom_burda | 6 | 1.9.2024 v 09:48 Krovak |
zt-tuningde Simson S 51 Enduro | JakubJakub28 | 1 | 15.8.2024 v 06:13 Frantas |
Hledám nějakého fachmana na opravu ... Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 1 | 29.7.2024 v 13:45 laďa-prášil |
Hledám nějakého fachmana na opravu ... Simson S 51 Enduro | Bluecz98 | 2 | 29.7.2024 v 10:52 MAJK_TORTELINA |