Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Postovne by melo byt kolem dvou kil..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Kazdopadne si aj tak myslim, ze si to nechas snad na nejaky predek natrefis nekde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Predek bych chtel, ale to uz bude orisek sehnat... ale za sadu dat treba tech 15 tycek, to je moc, zas takovy blazen nejsu...
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
a preju stesti s tim shanenim predniho, samotna zadni byvaji levnejsi - ja mam s timhle designem kola z RS125 ktere jsem daval na SM a predni bylo OK, ale zadni bouchle, to zadni jsem pak sehnal za par, ale predni se shani blbe a to jsou bezna levna kola po kterych nestekne pes...
15je cena za kterou to asi vzdycky prodas. ty kola jdou pomerne snadno prekopat na japonskou motorku a jsou porad lehci nez origo kola vetsiny motorek.
Z myho pohledu je to ale spis fetis a pro me treba designova vec (na TL se mi ty zlaty fakt libi ) ale pri jizde nemas sanci poznat zmenu. ja jsem kola vymenil pres zimu a soucasne s tim jsem dal lehci braking kotouce + komplet titan srouby na kolech + konverze na 520 erv3 did retez s ultralight renthal kolama = sundal jsem na kolech mozna pres 5kg a nepoznam nic presednout ze stejne motorky s origo kolama, pak treba ... ale po par tydnech co to predelavas nepoznas nic...
Naposledy editováno 07.10.2019 17:25:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Az budes nekdy treba jezdit i na morave, tak se dojedu mrknout a das mi zajet na pet minut.... motarda sem jeste neridil...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: assassin> v pohode, dve stovky me fakt nezabijou...
Az budes nekdy treba jezdit i na morave, tak se dojedu mrknout a das mi zajet na pet minut.... motarda sem jeste neridil...
mam to bez papiru - cista okruhovka. tzn leda kdyby ses stavil do Myta
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
Sice bylo trochu pouzite, ale co uz...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Na jare se zase nekde sejdem... nebo mozna tento vikend ma byt zase teplo....
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 07.10.2019 21:42:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: assassin> ja vim.... v brne se asi nic nejezdi a ani nebude co? Hrozne me sere, ze tady na jihu nic nemame, krome brna a slovakiaringu...
PREJ KROME DEj si facku Ja to tam mam 230 respektive 380 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Navic v brne za 20min 650kc....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ale jeste sem tam nejel... ten me prijde zase na motard maly... ja vim, sem vybiravy....
Mit neco jako Myto do 50km, tak se asi uz na zavodeni po silnici vyseru a jezdim hlavne tam...
Naposledy editováno 07.10.2019 23:24:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: Ozzy_> jo mas pravdu, to je jedina moznost...
Ale jeste sem tam nejel... ten me prijde zase na motard maly... ja vim, sem vybiravy....
Mit neco jako Myto do 50km, tak se asi uz na zavodeni po silnici vyseru a jezdim hlavne tam...
Do myta to mas o 60km a pul hod bliz nez ja z Prahy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Ja: 170km
Z prahy 140km
Naposledy editováno 08.10.2019 08:10:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Kdyby třeba přišlo na lámání chleba a měla by se pronajmout třeba nějaká motokárová dráha, tak bych šel do toho. Rád bych něco pojezdil a když už se mám rozvěsit, tak ne na Masecu na prvočástice
Co třeba mini nebo pitbike, o tom jsi nepřemýšlel?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: assassin> z hodonina??? Nevim kama jezdis teda...
Ja: 170km
Z prahy 140km
Aaa sorry, me zmatlo to Brno ... tak to mame stejne, ja to mam z horo asi 165
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |
Opravna sada spojkove pumpy Rsv 100... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 0 | 16.4.2022 v 19:05 Supermotojunkie |