Po dnešním nadšení ze 150 km různých silnic, v jednom i ve dvou, v sedle předváděčky V-Stroma 650, jsem
se rozhodl pro jeho koupi.
1) Váhám, zda koupit poslední generaci (ať už novou, nebo dobrou ojetinu) nebo jít do 2. generace (2011+), která je přece jenom o něco levnější (finance mě až tak netíží), ale hlavně velký výběr ojetin. Je nějaký zásadní důvod, proč se 2. generaci vyhnout a zaměřit opravdu raději na tu poslední?
2) Přecházím z bezúdržbového kardanu na řetěz. Zajímalo by mě, jak cca často (po kolika zhruba km) si řetěz u V-Stroma 650 žádá o dopnutí? Jestli patří spíše do kategorie "vytáhnout se hned na začátku a pak už minimálně" nebo mezi ty, co se "napínají průběžně a rovnoměrně".
Díky.
ale racionálně beru 650. Na mé potřeby, trasy, styl, úzké záplatované točité okresky bez velkých kopců (ty v ČR moc nejsou)
z 90% kochačky okolím 100-150 km ,sám bez bagáže...
A nakonec to nebude ani ojetina. Mezi pěknou jetou a novou není moc velký cenový rozdíl. Teď začnu vybírat kufry
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Které cestní enduro by jste vybrali [1, 2, 3, 4] Suzuki DL 650 V-Strom, BMW F 800 GS, BMW F 700 GS, H... | MCMedium | 104 | Dnes v 06:34 Koudy01 |
Suzuki DL 650 V-Strom přední světla... Suzuki DL 650 V-Strom | Fazerrli | 12 | 1.6.2024 v 09:46 rogyze |
Rovnani ramu Suzuki Vstrom 650 Suzuki DL 650 V-Strom | Honzik125 | 9 | 23.5.2024 v 03:36 2stroke |
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |