globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: GS500 - přískoky vpřed
 
5.5.2008 v 09:50
Ahoj. Při konstantní rychlosti nemá motor konstantní výkon vynechává způsobem který připomíná docházející benzín - takový to prvotní propadnutí tahu, pak zas chviličku zatáhne.. Benzínu je tam dost, teče taky dost, bordel v karburátorech není...začalo to při náklonu do zatáčky, teď už se škube i při jízdě rovně. Při akceleraci se na chvíli zdusí, pak teprv zatáhne. Mebrány O.K. Svíčky podle zabarvení pálí obě. Neměl někdo s GS stejnej problém?? Dík.

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 10:52 | Nahoru | #1
A necuká ti to, když dáváš plnej plyn? Při jaké rychlosti?

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 11:12 | Nahoru | #2
RedMax> Ne, právě že když se rozjíždí tak kromě prvotního zadušení pak táhne plynule, ale když držíš stejnej plyn delší dobu - jedeš pořád stejně rychle, třeba osmdesát tak se chvílema propadá výkon...jakoby na chvíli přestal táhnout jeden válec...a je jedno jestli jedeš sedmdesát nebo sto..

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 11:39 | Nahoru | #3
nemas nekde skripnuty hadicky? pripadne odvzdusneni nadrze? (vim ze pises, ze ho tam tece dost,ale..) at to neni nejaka blbost (lepsi pripad)

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 11:46 | Nahoru | #4
Nemáš zajebaný vz. filtr? Spíše to vypadá na karbce ale. Nějaká sračka v nich.

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 11:49 | Nahoru | #5
Toto mi dělal špatný benzín.. Nevím, jak dlouho Ti to dělá, jestli už jsi od té doby tankoval, ale mě pomohlo prolít nádrž benzínem jiné značky, 98 oktanů.. Kdyby nepomohlo, pak vzduchový filtr.. Pokud Ti to dělá z ničeho nic, tak máš prostě někde nějaký bordel.. Nádrž, karbec, filtr, svíčky..

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 12:53 | Nahoru | #6
Mě to dělalo na RSV, dokonce zdechalo...bylo to vodou v benalu, tak sem tam nalil tu sragu z pumpy na odvodnění...jinak by to mohl být kabely od svíček;)

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 14:10 | Nahoru | #7
Me tohle presne taky jednou po zime gs dalo vyplachni karbce a nadrz nalej novej benzin a pojede to.

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 16:36 | Nahoru | #8
Sukin> Karbce vypláchlý, ve služebáku smrdí kanďák s čerstvym benálem - na večer to půjdu projet a doufám že máš pravdu.... Pro všechny ostatní - dík, voda tam nebyla, mam na hadičce těsně před karburátorama odkalovací filtřík, průhlednej - tzn vim že to tam fakticky teče, vim co je tam momentálně za bordel, měřil jsem i výšku hladiny jestli nezůstává kouslej jehlovej ventil, ale tam asi chyba není.... Po odmontování víček plovákovejch komor jsem sice nějaký to smítko našel, ale voda žádná. Můj názor je že mi levej karburátor nedrží podtlak a padá šoupě...jen nevim kde si přisává...

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 20:16 | Nahoru | #9
Měl jsem podobný problem a vyřešeno novejma svíčkama

GS500 - přískoky vpřed

5.5.2008 v 23:59 | Nahoru | #10
No jo, benzín po zimě. Pokud si tankoval plnou, tak upust půlku nádrže a prolij new benzínem a když nemáš plnou, tak dolij čerstvím benzínem nádrž.

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 08:45 | Nahoru | #11
Mám GS také a měl jsem loni úplně to samé....přišlo se na to, že to může způsobavat....prasklá pružina pod membránou, přisávání vzduchu - špatné těsnění krytu, jehly na poslední drážce a malé smítko v karbeci....
Já osobně jsem měl prasklou pružinu

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 09:21 | Nahoru | #12
Geronimo> Pružinky v pohodě, karburátory čistý, ale mohl bys víc rozvést to špatné těsnění krytu a jehly na poslední drážce? Myslíš tím příliš vysoko dané jehly a netěsnící víčko karburátoru??

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 09:23 | Nahoru | #13
Rachot> Svíčky mám nový, fajfky loni...už mi zbejvaj jen vyměnit kabely

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 09:24 | Nahoru | #14
RedMax> Právě že se to začlo projevovat po dotankování

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 11:44 | Nahoru | #15
Imperator> Jj, mám na mysli víčko karburátoru, přísává si to vzduch, kde nemá a není tam dostatečný podtlak. A u těch jehel jsem měl na mysli poslední drážku na nich, není to dobré, chvíli to vydrží, ale potom jako by to bylo stále otevřené, je lepší si nechat rezevru, aby to nešlo na doraz, ten propad je, že to nestíha jít všechno pryč, ale přitom přichází nové....
Koukni na to, jestli tam sedí vše tak jak má, všechny plastová víčka okolo....ještě dotaz, kdy jsi měnil vzducháč??

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 12:40 | Nahoru | #16
Imperator> Jo a nespletl ses v oktanech?

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 16:49 | Nahoru | #17
Geronimo> Vzduchovej filtr má najeto cca 4000... Zkusim ho fouknout, když bude při jízdě změna, koupím novej, ale bajvoko nijak extra zasviněnej není...nebo jinak, už jsem viděl mnoooohem horší..

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 16:51 | Nahoru | #18
RedMax> Já ne e... ale tankoval jsem u nás ve vesnici..sice jsem nikdy neslyšel na něj nějaký stížnosti, ale natural 95 v barvě dobře vylouhovanýho citron čaje jsem ještě neviděl...

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 18:30 | Nahoru | #19
Imperator> Jestli se ti nezdal benzin, zkus dotankovat jinde. Me to neco podobnyho delalo v Rumunsku po natankovani nejakyho svinstva.

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 20:55 | Nahoru | #20
Imnperator> Podruhé a naposled - imho je to špatným benzínem.. Neměl jsem namysli vodu v benzínu, ale prostě "špatným" benzínem.. Já už nevím, jak to mám jinak napsat, aby jsi to chápal.. :o Prostě tuhle nádrž si vypust do nějakáho kanystru a natankuj plnou nového benzínu, u nějaké větší pumpy..

Naposledy editováno 06.05.2008 20:56:05

GS500 - přískoky vpřed

6.5.2008 v 23:11 | Nahoru | #21
Dneska už se paliva mýchají se sračkama, zvykej si.

GS500 - přískoky vpřed

7.5.2008 v 08:48 | Nahoru | #22
ernest88> Hele Erneste, já to pochopil...věř že benzín bylo to první co jsem vyzkoušel (dík za typ)...ale na tuhle diagnozu nemáš patent... Nádrž vypuštěná, místo ní pet flaška přigumcukovaná na rám, hadičky a karbce vypláchnutý lihem a pak opět benzínem (novým) a stejně to nejede tak jak by mělo...

GS500 - přískoky vpřed

7.5.2008 v 09:04 | Nahoru | #23

Imperator>ernest88> Hele Erneste, já to pochopil...věř že benzín bylo to první co jsem vyzkoušel (dík za typ)...ale na tuhle diagnozu nemáš patent... Nádrž vypuštěná, místo ní pet flaška přigumcukovaná na rám, hadičky a karbce vypláchnutý lihem a pak opět benzínem (novým) a stejně to nejede tak jak by mělo...


Nóóó, tak pozor - to jsi taedy nikde nenapsal, že už jsi toto zkoušel, takovýhlke hokuspokus..

GS500 - přískoky vpřed

9.5.2008 v 06:50 | Nahoru | #24
Imperator> 4000 tisíce je celkem v pohodě, mluvil jsem včera se svým mechanikem a ptal jsem se, co všechno na tom dělal, aby to zmizelo a čím vším, opravdu vším to může být....když vyřadím věci, které zde proběhly, včetně benzínu, tak se ti mohli rozházet podtlaky, stačí opravdu malinko, GS je na to dost citlivé, hlavně nemá takové rozpětí, je tam jen malá vůle. Zkus někoho, kdo má budíky, aby ti to napíchl a poznáš. Jinak můj mechanik říkal, že by to chtělo celé projet a seštelovat, ale sám si to neuděláš. Pak to může být předstih, šoupátka a ty jehly, jak jsem ti psal.
Mechanika mám v Jablonci nad Nisou a je to fakt machr, jestli chceš, můžu ti poslat mail nebo číslo a zkus se poradit třeba s ním, jestli nikoho nemáš :)

Naposledy editováno 09.05.2008 06:52:28

GS500 - přískoky vpřed

9.5.2008 v 08:15 | Nahoru | #25
ernest88> Klííííd.... 9.5. 8:11 jsem odepisoval Sukinovi... Ale stejnak je to jedno...uz jezdim, takze dík.

GS500 - přískoky vpřed

9.5.2008 v 08:22 | Nahoru | #26
Imperator> A čím to tedy bylo???

GS500 - přískoky vpřed

9.5.2008 v 08:30 | Nahoru | #27
Geronimo> Díkec chlape. Naštěstí už není třeba. Jsem na to přišel, právě když jsem si půjčil budíky kvůli podtlakům...úplná kravina. Na víčcích karburátorů jsou ústí podtlaků právě pro seřízení. Když jsem to měl posledně v servisu, hrabali se v tom a kromě jinýho poztráceli i origo drátěný spony a naházeli tam ty stahovací plastový pásky. Na levym karbci to utáhli moc a tu gumovou čepičku cvakli. Nebylo to pod tím páskem vidět. Tímhles myslel to "těsní krytů"? Když to člověk jen sundal okouk, zas nandal nic nezjistil...až když si dáš tu práci to zkoumat víc zjistíš že je to prořízlý.. Navíc ta guma se teď dost drolí a je tvrdá jak beton. Kolem toho taky vede bowden od spojky a v zatáčkách se o to trošičku opíral tak dlouho až tu čepičku dorazil...a trable jsou na světě...takže dík všem. Těm co mě potkali u Říčan a s pet flaškou místo nádrže - dík, jsem jen línej pokaždý sundavat nádrž, problémy jsem opravdu neměl..

Naposledy editováno 09.05.2008 08:36:32

GS500 - přískoky vpřed

9.5.2008 v 08:50 | Nahoru | #28
Tak to je super, že je to v pohodě, říkal jsem, že stačí malinko a je to v pr... Myslel jsem si, že to někde přisává, to je právě to, zjistit kde, je tam toho hodně a vidíš, že stačí opravdu málo, měl jsem na mysli přesně to, jen jsem nevěděl, jak to blíže specifikovat, hlavně, že už jezdíš

GS500 - přískoky vpřed

29.5.2008 v 13:42 | Nahoru | #29
Imperator> mám podobný problém jenže mě to nejede když překročím 8000 otáček (ale jen na 4,5 a 6 kvalt).Takže taky nějakej podobnej průser.Hele nemáte někdo nějakýho měchanika Zruč nad Sázavou a okolí?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist