Tohle vlákno bych chtěl věnovat všem, co rádi upravují svůj stroj, abychom zde mohli sdílet co nejvíce informací, zkušeností a tak dále.
Především bych se tu chtěl věnovat technice a funkčním věcem jako jsou velké airboxy, jiné vstřiky, celkové úpravy sání, výfuky, svody, úpravy přepákování, tlumiče řízení atd...
Taky by bylo fajn shrnout rozdíly mezi jednotlivými modely. Sám toho tolik nevím, tak napíšu jen to nejhrubší a doplním to, jak napíšete.
98-00: první generace
01-02: druhá generace
-trošičku jiné vstřiky (v těle vstřikovačů je vývod pro podtlak, takže se dá lehce udělat synchro)
-hlavy mají větší sací ventily bež první generace
-sací vačka má větší zdvih
-upgrade předních brzdičů
-jiné uložení zadního tlumiče a tlumič samotný
-jiné výfukové svody
-trochu jiná kapotáž
03: tady si nejsem změnamaúplně jistej, ale někdo tvrdí, že je ještě výkonnější, rád se dozím proč...
04+: tak tady už nevím skoro nic, je to defakto všechno jinak
-co se motoru týče, tak větší průměr hrdel vstřikovačů...
_____________________________________________________________
Dostal jsem oprávnění to tu spravovat, tak si to sesumírujeme...
fizzer
LEVEL 1:
BIG BORE-HARDCORE
Zdá se, že by se nás našlo víc, kdo by se vrhli do úpravy na vyšší objem.
Předběžný seznam zájemců:
Plejba
Dakarista (chce 1127)
fizzer (pokud se motorka do podzimka neprodá, a chce 1060 nebo 1103 max) ***/fizzer vyměknul a sere na to/***
Kedar_K na to prej sere, dá tam turbo
Asi bych vycházel z pístů Kaemna / PISTAL 102 mm/ 1103 ccm, buď nakoupit jednu sadu hotových pístů a pak je oměřit a nechat "zkopírovat" v ČR, nebo je nakupovat v Německu a výbrus válců (volil bych cestu ocelové vložky z důvodu převrtáním zeslabené spodní části válců a následného odlamování, což jistě nechceme) nechat dělat u nás. Záleží, jak by to vycházelo cenově. Můžu zkusit obeslat pár vytipovaných firem, jak by se k tomu postavili, ale chtělo by to, aby nás bylo víc - větší objem zakázky by mohl mít příznivý dopad na zájem firem se do toho vůbec pouštět a taky na cenu pro každého jednotlivého soudruha.
Předpokládaný výsledek bez dalších zásadních úprav:
Falco, Mille do 2000 (RSV01-03 a Tuono budou mít o něco málo víc vlivem větších ventilů)
120 HP @ 8500
120 Nm @ 6000
RSV a Tuono 04+
148 HP @ 10000
123 Nm @ 6000
Čísla to vskutku nejsou nijak ohromující... jen bych podotknul, že s víc úpravama se z toho bude dát logicky vyrazit víc... prostoru je mnoho, záleží jen jak kdo má svalnatou peněženku Větší vstřiky, naúhlovaný/jiný vačky, větší /lehčí ventily, laborování s vejfukem, motormanagement atd atd...
Kdyžtak házejte svoje poznatky, co bude ještě potřeba...
Plejba: repas uložení kliky, kde a cena??? (na partsdepotu samotný šály vycházejí na cca 3200)
Naposledy editováno 14.11.2012 22:19:39
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
krAlik33 píše: strakon> take sem si vsimel ve vedlajsim vlakne nuz neni ital jako ital
To jo no, zlatý RSV, tam když už se něco vysralo, tak to šlo opravit za pár korun na koleni...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
pospit píše: Zdravím pánové, repasovali jste tady už někdo axiální spojkovou pumpu na Aprilce (8A04X12)? Jedinou opravnou sadu jsem našel na wemotu, jinak nic, tak jestli nemáte tip, co tam funguje. Podle jiných témat Brembo opravné sady nedělá, ale spíš byly ty témata o RSV 1000 R a ta má radiálu. Konkrétně jde o Tuono Factory 2. gen, r.v. 2008, ale ta pumpa je myslím stejná na všech V2 Tuonech a na Mille do r.v. 2003.
Ktm dělá opravné sady.
Chceš nasrat? Tu pumpu jsem taky vyhazoval, i s páčkou
strakon píše: dewwil> tak super, já naživo viděl obě, tuhle i tu CR, dokonce jsem nad tím i uvažoval, dá se to teď pořídit za hodně slušný prachy V sobotu má být parádně, tak mu dej za uši
Zas to nesmím přehnat, jen to hnusný zrcátko s blinkrem stojí 14tkč, dnes jsem volal do HD Praha kvůli nějakým dílům a že bych vyměnil oňuchaný sklíčko toho blinkru v zrcátku a samotné nedodávají, pouze komplet, brrrr....Možná 990 SM-T by ji mohlo mít?
Naposledy editováno 07.08.2019 21:56:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
oioi01 píše: krAlik33> Myslim, ze ho jen servisuje i s poradnou projizdkou....
Přesně tak, kamarád ho dovalil z Reichu a dal mi ho na servis s tím ať lítám jak hovado a udělám vše co je třeba udělat, ideální zákazník, žádný rozpočet, prostě jeď a případně oprav, vyměň... Chce to mít ok. E: prý dokud budou na gumách poserpruhy tak mu ho nemám vracetNaposledy editováno 08.08.2019 07:13:22
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
dewwil píše: ne, není můj, jinak je to 1125R 2009
Pjekna mrska. Vzdycky sem chcel buella skusit, ani ne tak kvuli motoru jak kvuli podvozku a tej prednej obrbrzde chalani v motokrame kusek od nas jedneho maju, tusim ich nekedy skusim premluvit na skusebnu jizdu.
To mas ale fakt dobreho zakaznika, zakaznik snu!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Jinak uz pomalu planuji servis tunaka, tak bych se ozval...ale uplne neomezený rozpocet nemam, ale my uz se nejak dohodneme...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
kokonhead píše: dewwil> co to mas za helmuta? A co zvuk serie?
Jinak uz pomalu planuji servis tunaka, tak bych se ozval...ale uplne neomezený rozpocet nemam, ale my uz se nejak dohodneme...
Ty, koukej mu dát full servis. To Tuono si to zaslouží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
kokonhead píše: dewwil> co to mas za helmuta? A co zvuk serie?
Jinak uz pomalu planuji servis tunaka, tak bych se ozval...ale uplne neomezený rozpocet nemam, ale my uz se nejak dohodneme...
Naposledy editováno 08.08.2019 20:08:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek Aprilia RSV úpravy a tuning
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
kokonhead píše: dakarista> vsak se s tim pocita...:) dewwil je jistota...
Nojo, a já abych zdechl hlady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
FiZzeR píše: Nojo, a já abych zdechl hlady
Hele, já nevím kam dřív skočit, možná bych tě úkolově uživil, práce se na mě valí ze všech stran, zákazníci z Chomutova, Moravy, Prahy a SČ kraje... Asi tě nechtějí otravovat při práci na tvý MV Agustě, ber to pozitivně, můžeš se v tom hrabat a vypilovat k dokonalosti, já jsem rád, že si po práci přezuju svoji motorku a vyměním řetězovku a olej Naštěstí se mi to teda nesere, jen spotřebák....1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 08.08.2019 21:34:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aprilia RSV úpravy a tuning
Naposledy editováno 08.08.2019 21:37:16
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti Dunlop Roadsmart IV Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 14 | 16.9.2024 v 14:29 Smog_Phantom |
Zkušenosti s Wemoto [1, 2] Aprilia RSV 1000 | Bu_back | 53 | 19.6.2024 v 14:11 alpiniště |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |