kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pak uz je to jen o tom jak sedne boxer. Me sedi, ale to zdaleka neznamena ze sedne kazdemu.
Kazdopadne boxer je tak userfriendly, ze po 100kilacich bude nevyjezdenec vyrazne rychlejsi a zaroven klidnejsi nez na b800
Ale dat do nineT motor z eska to by byla masina
Naposledy editováno 29.07.2019 22:30:52
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Katana nevím no, mě se to vůbec nelíbí. Takovej zaplastovanej japonec, všichni řvou motor z K5, ale co tam z něj reálně zbylo? O 14 let dál jsou zcela jiné požadavky, normy, jinej druh motorky...ne nejel jsem na tom, ale bude to nuda jako každej 4válec.
Attim píše: Za mě R9T. Válec po zemi tahat nebudeš a je to pěkná motorka, fakt jo. A hromada různých serepetiček, který se na to dají navěsit
Katana nevím no, mě se to vůbec nelíbí. Takovej zaplastovanej japonec, všichni řvou motor z K5, ale co tam z něj reálně zbylo? O 14 let dál jsou zcela jiné požadavky, normy, jinej druh motorky...ne nejel jsem na tom, ale bude to nuda jako každej 4válec.
Já bych řekl, že z něho zbylo téměř vše...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: Picu je bavor pro dedky. Ze s tim lidi tak jezdi jejich boj. Rninety je nadherny klasik, co ma limity furt dal nez 90% za nas pseudobejlisu nejen tady, ale celym spektrem. Spravny vymastenec a la karlos s tim brno za 2:20 da na slusnych gumach. Na to se tu z nas nikdo nezmuze ani na v4 cemkoliv, takze v rozletu to urcite limitovat nebude. Do 2017 tam dokonce byl i slusny podvozek, pak zacali dizadu kvuli mistu pro uhlikovy oddech montovat pero z propisky, tak se tam musi lehce zapracovat. Ale je na to doplnku vic jak na monstery za celou dobu vyroby, a to vime, ze Frantu bavi
Pak uz je to jen o tom jak sedne boxer. Me sedi, ale to zdaleka neznamena ze sedne kazdemu.
Kazdopadne boxer je tak userfriendly, ze po 100kilacich bude nevyjezdenec vyrazne rychlejsi a zaroven klidnejsi nez na b800
Ale dat do nineT motor z eska to by byla masina
Jo no, Brno je krásná ukázka technickýho úseku na silnici, jeden ostrej vracák za druhým
Rychlejší v přímce určitě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Neverim tomu, ze v provozu soupe nekdo na tehle motorkach valcem po zemi.
Tvl máte to tu někdo? Pojeďte se projet na jih, vezmu gopro.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: Tvl máte to tu někdo? Pojeďte se projet na jih, vezmu gopro.
Strýc ma r1200r - prislo mi, ze bych na technicky trati byl rychlejsi nez s TL. Valce po zemi zrovna me nehrozi, ja mam bezne na pneu 2cm poserpruhy.
assassin píše: Strýc ma r1200r - prislo mi, ze bych na technicky trati byl rychlejsi nez s TL. Valce po zemi zrovna me nehrozi, ja mam bezne na pneu 2cm poserpruhy.
R1200R mě bavilo moc. Už jsem to možná psal, ale na to, že ta motorka nevypadá nijak zajímavě, tak mě bavila strašně...
Naposledy editováno 30.07.2019 09:03:37
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
já že bych se toho tady už nezúčastňoval
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Frennky píše: V poho kucí, zapomeňte na to. Chtěli jste vědět nad čím přemýšlím, znáte mě, já se přiznal, stejně si to rozhodnu (jestli prodám) podle svého...a všem děkuju za konstruktivní názory.
Samo si koupíš co ty si vybereš, protože ty si to zaplatíš a ty na tom budeš jezdit...
Ale můj názor jsem na NineT, o kterém jsem moc uvažoval, napsal pod diskusi hned když vyšel(ti ho sem zkopíruju, ať nemusíš hledat), v dílně se sklenkou v ruce, nebo na benzínce u expressa, se kochat pohledem to jooo ale svezení fakt děsně bezpohlavní a bez radosti, rychlé, přesné a asi i bezpečné to je..., ale za srdce tě to nechytí a za koule už vůbec néé )
Motorka nádherná v touze po "lehkém" zklidnění a zpomalení po 50ce, jsem jí měl v hledáčku, design až na pár (zbytečně) trčících kabelových svazků a hadic téměř dokonalý
Ale byl jsem se svézt na "předváděčce" a velké zklamání z projevu, hlavně motoru, prostě moto postavené(odladěné) pro spotřebního uživatele 21.století, naprosto sterilní zátah, bez emocí a čehokoliv motorkářského .Prostě jede to, brzdí to, řídí to, nic víc-nic míň asi to tak dnes už musí být
Ale já sem tůůůze rád, za Duknu GT1000 se starým dvouventilem a Termixama kterou jsem nakonec koupil
Více na: https://www.motorka...pid=337526&pgr=2
Copyright © Motorkari.cz
Naposledy editováno 30.07.2019 09:06:50
Každej to má jinak to chápu, třeba pro mě R9T vs Katana je zcela jasný.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: assassin> Tak to od něj někdy vysomruj a vytáhnem to třeba na mníšek
Ja uz jednu cizi motorku rozbil, ti chytri se uci z chyb ostatnich, blbci jako ja ze svejch...nemusim padnout do kategorie tech co se nepouci nikdy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
fsmoula píše: Fanda tahat válce po zemi asi ne při jeho prujezdech zatáčkou . Pardon fando já musel
No, hlavně co spatřuju jako největší překážku - dost pochybuju, že se na to dělá průhlednej dekl spojky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
FiZzeR píše: No, hlavně co spatřuju jako největší překážku - dost pochybuju, že se na to dělá průhlednej dekl spojky
Az vyresis pruhledny dekl spojky na aute tak mas vyhrano, NineT ji ma na stejnem miste do te doby ti musi stacit pruhledne okenko hladiny oleje
Naposledy editováno 30.07.2019 09:32:20