1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: Pokud bych mohl doplnit, tak jak posledně s náma jel ten borec na tom ADV, tak říkál, že kdyby neměl vzadu kufr tak by s tam s Váma vytřel zadek jak nic počkej jak vezme přístě SD, bude na Tebe čekat v keždé dědině To je pro doplnění k rychlosti na úseku vysočina
ja uz nemam slov dneska
Vezmi ho sebou jeste jednou a at si vezme duka. Ja ty kluky za mnou nevidel ani v zrcatku.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Vsak kluci na to sami prijdou, az se pobavi s nekym od bmw.
Jinak te samo nenutim to tu cist.
Já se bavím, proto to čtu, ale jen jestli ty si "trošku neškodíš"...
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> to je tím, že za Tebou jel ten borec na rsv4 a my jeli za ním, a já ve dvou nejel jsem nějakou palbu, ale jasně, přístě mu řeknu :) klidně vám to i natočím, ať se pak tady nehádáme aspon bude nějaká prdel :)
Tohle je fakt zbytecny rozebirat. Jak jsem nasadil tempo, hned jsem se Petrovi (rsv4/twiny) ztratil. Rikal pak v Bystrici, ze jak zmizim, nestiha vubec, nevi kudy povedou zatacky. Pak jsem zvolnil, abych ho trochu potahl, ale i tak.......
Na Vysocine si pindoury nemerim, ale kdyz chci, tak Brno - Bystrice, muzu opravdu valit.
A ty kecy, jakoze kdybych nemel kufr a jinou motorku, ze by me pojel, to fakt miluju, kdyz vubec nevi(te), jak na pohodu jsem jel, aby z toho ostatni neco meli.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: tak co se týče brzdy....kecal jsem teď s Pepou, má statickou brzdu 200kw brzděnej válec já myslel, že je to na ventilátor, měl jsem se zeptat rovnou :)
Ventilator je jen na chlazeni nebo ma to i s naporem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: já to kurva nemyslím špatně se Sleeprem :) on si prostě na to vždy naběhne on ví že si nic nedarujeme, ale přesto jsme kámoši :)
Bud tak dobrej, zajdi si do bavoraku nebo tam zavolej a napis nam pak, jak jsi dopadl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> ??? nerozumím...já myslel, že má dynamiku a válcem třeba táhne ventilátor, ale on má statickou ,resp přesné měření, prostě dokáže válec brzdit motorem. viz. co psal assassin.
Staticke je to, ze ti motor "zastavi" v urcitech otackach, treba v 6tis. pro presne naladeni stredu.
Ale dost se trapi motor, rude svody atp.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
Pouziva se uz pro opravdu zavodni motorky.
e: mimojine mas pak presne vykonove hodnoty
Naposledy editováno 24.06.2019 14:09:34
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
SLEEPER píše: Staticke je to, ze ti motor "zastavi" v urcitech otackach, treba v 6tis. pro presne naladeni stredu.
Ale dost se trapi motor, rude svody atp.
pro ucel nasi diskuze je rozdil mezi dynamickym a statickym merenim hlavne v tom co a jak se meri. pri dynamickym mereni se vlastne nemeri nic co by bylo primo spojene s vykonem - vykon, moment, sila.... vlastne je vse dopocitane z toho jak rychle se roztaci/brzdi valec se znamym momentem setrvacnosti...
pri statickem mereni se meri primo sila kterou retarder brzdi kolo - "silomer" je docela presne zarizeni a pomerne snadno si ho kazdej sam nakalibruje ... zjednodusene - povesis na nej kilo a vidis jestli ukazuje 9,81N.... na jake pace je silomer umistnenej jde snadno zmerit - tzn se meri primo kroutici moment. (moment rovna se sila krat rameno)
pokud stejnou moto zmerim staticky a nasledne dynamicky, daji se ty hodnoty porovnat, urcit jake jsou odchylky mereni u te ktere metody atd...
assassin píše:
pokud stejnou moto zmerim staticky a nasledne dynamicky, daji se ty hodnoty porovnat, urcit jake jsou odchylky mereni u te ktere metody atd...
Porovnat je urcite muzes, ale staticke mereni je presnejsi. To je jasny.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Sonicek píše: SLEEPER> To vím, ale běžně se to moc nepoužívá, jeden pro závodní účely kdy potřebuješ vyřešit nějaký problém v otáčkách, ale takovou mapu neuděláš všude jen ignitech a powercomader třeba ani yec to nedokáže :)
Prave, ze si udelas mapu, jakou opravdu potrebujes.
Latr s tim ladil stockove hondy s elektronikou HRC:
1 reakcí na tento příspěvek Kolega na svižnější jízdu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 624 | Dnes v 13:08 IvanDvoutakťák |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35904 | Dnes v 12:43 Ozzy_ |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |